Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
AML Compliance špecialista
UNIQA
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúseností jednotlivých kandidátov.
1 900 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúseností jednotlivých kandidátov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete sa stať súčasťou tímu oddelenia Compliance v prestížnej a stabilnej spoločnosti, ktorá patrí medzi najúspešnejšie značky na trhu?
Je pre Vás výzvou zaujímavá a motivujúca práca umožňujúca dlhodobý profesijný rozvoj?
Ak áno, čítajte ďalej ...
Aké je naše oddelenie v UNIQA spoločnosti?
Sme tím motivovaných a aktívnych ľudí, ktorí sú otvorení novým výzvam a možnostiam. Sme tímoví hráči a radi diskutujeme o všetkých oblastiach, ktoré nás zaujímajú.
Čo bude náplňou Vašej práce?
• Poskytovať poradenstvo v oblasti regulačných povinností, zásad podnikania, pravidiel odbornej starostlivosti, ochrany spotrebiteľa a etických pravidiel, napomáhanie s ich implementáciou do spoločností skupiny UNIQA,
• Pôsobiť ako ambasádor compliance a risk kultúry, podieľať sa na tvorbe školenia, awareness kampaniach v zverených oblastiach Compliance,
• Sledovať relevantnú AML/sankčnú legislatívu, pomáhať s analýzou dopadov regulačných povinností do podnikateľských aktivít spoločností, reporting v oblasti AML, vyhodnocovanie a hlásenie podozrivých obchodov, komunikácia s regulačnými a dohľadovými orgánmi,
• Vytvárať a udržiavať compliance risk management systém, ktorý zahŕňa identifikáciu rizík, ich posúdenie, nastavovanie opatrení na ich zmiernenie, monitoring a reporting, vykonávať compliance kontroly podľa plánu kontrol, podieľať sa na aktivitách v ročnom Compliance pláne v zverených oblastiach,
• Participácia na tvorbe a pripomienkovaní interných a Group noriem, zabezpečenie ich súladu s normami a smernicami UIG, s legislatívou, zabezpečenie ich komplexnosti a aktuálnosti,
• Výkon činností spojených so zverenými agendami Compliance, ktoré budú pridelené priamym nadriadeným.
Je pre Vás výzvou zaujímavá a motivujúca práca umožňujúca dlhodobý profesijný rozvoj?
Ak áno, čítajte ďalej ...
Aké je naše oddelenie v UNIQA spoločnosti?
Sme tím motivovaných a aktívnych ľudí, ktorí sú otvorení novým výzvam a možnostiam. Sme tímoví hráči a radi diskutujeme o všetkých oblastiach, ktoré nás zaujímajú.
Čo bude náplňou Vašej práce?
• Poskytovať poradenstvo v oblasti regulačných povinností, zásad podnikania, pravidiel odbornej starostlivosti, ochrany spotrebiteľa a etických pravidiel, napomáhanie s ich implementáciou do spoločností skupiny UNIQA,
• Pôsobiť ako ambasádor compliance a risk kultúry, podieľať sa na tvorbe školenia, awareness kampaniach v zverených oblastiach Compliance,
• Sledovať relevantnú AML/sankčnú legislatívu, pomáhať s analýzou dopadov regulačných povinností do podnikateľských aktivít spoločností, reporting v oblasti AML, vyhodnocovanie a hlásenie podozrivých obchodov, komunikácia s regulačnými a dohľadovými orgánmi,
• Vytvárať a udržiavať compliance risk management systém, ktorý zahŕňa identifikáciu rizík, ich posúdenie, nastavovanie opatrení na ich zmiernenie, monitoring a reporting, vykonávať compliance kontroly podľa plánu kontrol, podieľať sa na aktivitách v ročnom Compliance pláne v zverených oblastiach,
• Participácia na tvorbe a pripomienkovaní interných a Group noriem, zabezpečenie ich súladu s normami a smernicami UIG, s legislatívou, zabezpečenie ich komplexnosti a aktuálnosti,
• Výkon činností spojených so zverenými agendami Compliance, ktoré budú pridelené priamym nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
✓ zaujímavá práca v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
✓ príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
✓ férový a transparentný prístup
✓ nadštandardné spektrum firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni zdravotného voľna za rok, pružná pracovná doba, home office, stravné lístky, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, systém cafeteria, príspevok na dôchodkové pripoistenie, zľava na firemné produkty, benefity pre nových rodičov a ďalšie)
✓ možnosť osobného rozvoja a profesionálneho rastu
✓ príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
✓ férový a transparentný prístup
✓ nadštandardné spektrum firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni zdravotného voľna za rok, pružná pracovná doba, home office, stravné lístky, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, systém cafeteria, príspevok na dôchodkové pripoistenie, zľava na firemné produkty, benefity pre nových rodičov a ďalšie)
✓ možnosť osobného rozvoja a profesionálneho rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku.
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú najviac zodpovedať našim požiadavkám. Za porozumenie ďakujeme.
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú najviac zodpovedať našim požiadavkám. Za porozumenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, Ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie právneho, prípadne ekonomického smeru,
• Minimálne 2 roky skúseností vo finančnej inštitúcii na obdobnej pozícii, výborná znalosť SK / EU legislatívy v zverenej oblasti,
• Samostatnosť, spoľahlivosť a schopnosť pracovať pod tlakom, analytické myslenie a ochotu učiť sa nové veci,
• Znalosť angličtiny slovom / písmom,
• Veľmi dobrá znalosť MS Office.
• Minimálne 2 roky skúseností vo finančnej inštitúcii na obdobnej pozícii, výborná znalosť SK / EU legislatívy v zverenej oblasti,
• Samostatnosť, spoľahlivosť a schopnosť pracovať pod tlakom, analytické myslenie a ochotu učiť sa nové veci,
• Znalosť angličtiny slovom / písmom,
• Veľmi dobrá znalosť MS Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 4102220
Dátum zverejnenia: 15.6.2021
2021-06-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Právnik Spoločnosť: UNIQA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac