Špecialista pre administráciu sprostredkovateľov SR

UNIQA

Miesto práce
Krasovského 15, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúseností jednotlivých kandidátov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete sa stať súčasťou tímu právnych a províznych služieb podpory obchodu SR v prestížnej a stabilnej spoločnosti, ktorá patrí medzi najúspešnejšie značky na trhu?
Je pre Vás výzvou zaujímavá a motivujúca práca umožňujúca dlhodobý profesijný rozvoj?

Ak áno, čítajte ďalej ...

Hlavné ciele, zodpovednosti a kľúčové výstupy:
- administrácia interných a externých sprostredkovateľov - nástupy, zmeny, ukončenia (napr. príprava a distribúcia zmlúv a dodatkov - vrátane bonusových, kompletizácia a kontrola dokumentácie, registrácia v Národnej banke Slovenska, správa v IT systémoch)
- administrácia generálnych agentúr, agentúr, obchodných kancelárií (napr. zmluvy a dodatky, vznik, zmeny, ukončenie, zariadenie, správa v IT systémoch)
- správa klientských portfólií (štrukturálne prevody zmlúv, trojstranné dohody)
- spolupráca s ostatnými oddeleniami podpory predaja, internými a externými distribúciami a správou provízií

Zamestnanecké výhody, benefity

- zaujímavá práca v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
- príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- férový a transparentný prístup
- nadštandardné spektrum firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni zdravotného voľna za rok, pružná pracovná doba, home office, stravné lístky, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, systém cafeteria, príspevok na dôchodkové pripoistenie, zľava na firemné produkty, benefity pre nových rodičov a ďalšie)
- možnosť osobného rozvoja a profesionálneho rastu

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku.
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú najviac zodpovedať našim požiadavkám. Za porozumenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť porozumieť textu sprostredkovateľských zmlúv
- schopnosť naučiť sa a obsluhovať rôzne IT systémy
- precíznosť pri spracovaní dokumentácie a zadávaní dát do IT systémov
- užívateľská znalosť programov Microsoft Office
- SŠ vzdelanie s maturitou, VŠ výhodou
- znalosť angličtiny výhodou
- samostatnosť, dôkladnosť, spoľahlivosť a schopnosť pracovať pod tlakom
- analytické myslenie, schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
- ochotu učiť sa a skúšať nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 4079392  Dátum zverejnenia: 17.3.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac