Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent Back Office
UNIQA
Miesto práce
Lazaretská 15, 820 07 Bratislava 27, Bratislava
Lazaretská 15, 820 07 Bratislava 27, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Registrácia nových Obchodných zástupcov (OZ) v NBS
- Aktualizácia databázy získateľov v syst. INAS
- Vykonávanie zmien na základe podkladov od RRRO a OR v systéme INAS
- Administrácia prijatých získateľov (zakladanie podkladov, kontrola podkladov a vloženie do INASu)
- Mesačná evidencia ukončených OZ ( podklad pre iné odd. )
- Administrácia vizitiek, fakturovanie vizitiek ( likvidácia faktúr a distribúcia vizitiek)
- Technika
- Správa vydanej a vrátenej techniky
- Na základe podkladov, vyhotovovanie listov pre ukončených OZ ako informácia o dlhu z MZ, evidencia doručeniek. Vyhotovovanie splátkových kalendárov. Príprava podkladov pre právne odd., v prípade vymáhania.
- Tvorba spisu GA
- Evidencia GA v systéme
- Evidencia a aktualizácia PA
- Archivácia spisov GA
- Správa maklérskych spoločnosti v evidenčnom systéme
- Tvorba zmlúv a dodatkov pre maklérske spoločnosti
- Správa províznych sadzobníkov
- Aktualizácia databázy získateľov v syst. INAS
- Vykonávanie zmien na základe podkladov od RRRO a OR v systéme INAS
- Administrácia prijatých získateľov (zakladanie podkladov, kontrola podkladov a vloženie do INASu)
- Mesačná evidencia ukončených OZ ( podklad pre iné odd. )
- Administrácia vizitiek, fakturovanie vizitiek ( likvidácia faktúr a distribúcia vizitiek)
- Technika
- Správa vydanej a vrátenej techniky
- Na základe podkladov, vyhotovovanie listov pre ukončených OZ ako informácia o dlhu z MZ, evidencia doručeniek. Vyhotovovanie splátkových kalendárov. Príprava podkladov pre právne odd., v prípade vymáhania.
- Tvorba spisu GA
- Evidencia GA v systéme
- Evidencia a aktualizácia PA
- Archivácia spisov GA
- Správa maklérskych spoločnosti v evidenčnom systéme
- Tvorba zmlúv a dodatkov pre maklérske spoločnosti
- Správa províznych sadzobníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v dynamickom kolektíve,
- Možnosť osobného rastu a rozvoja,
- Zaujímavý sociálny program,
- Práca vhodná aj pre absolventa,
- Možnosť osobného rastu a rozvoja,
- Zaujímavý sociálny program,
- Práca vhodná aj pre absolventa,
Informácie o výberovom konaní
Svoj štruktúrovaný životopis zasielajte prosím ako reakciu na pracovnú ponuku prostredníctvom portálu Profesia.sk
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybratí uchádzači budú telefonicky, resp. e-mailom pozvaní na osobný pohovor.
Zaslaním svojho životopisu nám dávate súhlas ku spracovaniu Vašich osobných údajov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybratí uchádzači budú telefonicky, resp. e-mailom pozvaní na osobný pohovor.
Zaslaním svojho životopisu nám dávate súhlas ku spracovaniu Vašich osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý bude mať rád prácu s číslami, nebude sa brániť práci so štatistickými údajmi, administratívny typ. Chceli by sme, aby to bol človek:
- Flexibilný – vo všetkých oblastiach
- Komunikatívny
- Organizačne schopný
- Absolvent vzdelávania - osobnostný rozvoj, zvládanie krízových situácii, komunikácia atď.
- Orientovaný na kolektív a prácu v kolektíve
- S dobrou znalosťou práce s PC
- S praxou v poisťovníctve
- Flexibilný – vo všetkých oblastiach
- Komunikatívny
- Organizačne schopný
- Absolvent vzdelávania - osobnostný rozvoj, zvládanie krízových situácii, komunikácia atď.
- Orientovaný na kolektív a prácu v kolektíve
- S dobrou znalosťou práce s PC
- S praxou v poisťovníctve
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 3342528
Dátum zverejnenia: 22.3.2018
2018-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: UNIQA
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou