Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior JIRA Administrator
Košice
Place of work
Košice
Contract type
full-time
Start date
dohodou
Popis pracovnej pozície
- Consulting and support for selection of tools for enterprise quality management
- Installation, configuration, administration and support of Atlassian tools and project/portfolio management tool CAPPM
- Integration development for existing implementation of JIRA/Confluence, CAPPM and adjacent solutions
- Configuration and adjustment of JIRA workflows and scripts
- Implementations of JIRA dashboards
- Training of internal employees
Čo ti ponúkame
1 200 - 1 700 EUR/month13. plat, možný 14 plat - viac info v inzeráteUNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
centier zdieľaných služieb
centier zdieľaných služieb
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
Si ten správny kandidát?
Candidates with education suit the position
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Educational Specialization
Technical education
Language skills
English - Upper intermediate (B2) or German - Upper intermediate (B2)
Driving licence
B
Personality requirements and skills
* Experience with JIRA / Confluence administration
• Very good analytical thinking and capability to understand processes
• Knowledge of Atlassian portfolio with focus to JIRA / Confluence
• Experience with administration, configuration and support of Atlassian tools
• Standalone, proactive and able to deliver in high quality
• Excellent communication skills and reliability
• Active knowledge of English, German as an advantage
• Very good analytical thinking and capability to understand processes
• Knowledge of Atlassian portfolio with focus to JIRA / Confluence
• Experience with administration, configuration and support of Atlassian tools
• Standalone, proactive and able to deliver in high quality
• Excellent communication skills and reliability
• Active knowledge of English, German as an advantage
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.
Number of employees
500-999 employees
ID: 4025450
Dátum zverejnenia: 26.1.2021
2021-01-26
lokalita: Košice Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/month