Junior JIRA Administrator

Košice

Place of work

Košice

Contract type

full-time

Start date

dohodou

Popis pracovnej pozície

  • Consulting and support for selection of tools for enterprise quality management
  • Installation, configuration, administration and support of Atlassian tools and project/portfolio management tool CAPPM
  • Integration development for existing implementation of JIRA/Confluence, CAPPM and adjacent solutions
  • Configuration and adjustment of JIRA workflows and scripts
  • Implementations of JIRA dashboards
  • Training of internal employees

Čo ti ponúkame

1 200 - 1 700 EUR/month13. plat, možný 14 plat - viac info v inzeráteUNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
centier zdieľaných služieb
  • Flexibilný pracovný čas
  • Uvítací balíček pre nového zamestnanca
  • Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
  • Darčekové poukážky
  • Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
  • Garantovaný 13. plat
  • 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
výsledkov spoločnosti
  • Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
  • Podpora odborného vzdelávania
  • Celoročné úrazové zdravotné poistenie
  • Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
letná slávnosť, športový deň, výlety
  • Rôzne športové aktivity
  • Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
benefitov

Si ten správny kandidát?

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Educational Specialization

Technical education

Language skills

English - Upper intermediate (B2) or German - Upper intermediate (B2)

Driving licence

B

Personality requirements and skills

* Experience with JIRA / Confluence administration
• Very good analytical thinking and capability to understand processes
• Knowledge of Atlassian portfolio with focus to JIRA / Confluence
• Experience with administration, configuration and support of Atlassian tools
• Standalone, proactive and able to deliver in high quality
• Excellent communication skills and reliability
• Active knowledge of English, German as an advantage

O UNIQA GSC

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).

Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.

Number of employees

500-999 employees

Contact

Contact person: Ing. Ingrid Vagačová
Tel.: +421904933679
E-mail: send CV
ID: 4025450  Dátum zverejnenia: 26.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/month