Pracovná ponuka

Infrastructure admin

Place of work
Nitra
Pracovný pomer
full-time
Start date
dohodou

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

´- WAN Lines ordering and administration (billing, cancellation etc.)
  • Administration of Database related to phone numbers, mobile phones, SIM Cards etc.
  • Contact with Telephony providers (primary A1 and Magenta)
  • Taking care about bills and budgeting related to telephony and networking
  • Participation in projects related to Telephony and Networking

Wage (gross)

1 500 EUR/month13. plat, možný 14.plat, viac info v inzeráte

Employee perks, benefits

UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
centier zdieľaných služieb
• Flexibilný pracovný čas
• Uvítací balíček pre nového zamestnanca
• Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
• Darčekové poukážky
• Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
• Garantovaný 13. plat
• 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
výsledkov spoločnosti
• Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
• Podpora odborného vzdelávania
• Celoročné úrazové zdravotné poistenie
• Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
letná slávnosť, športový deň, výlety
• Rôzne športové aktivity
• Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
benefitov

Information about the selection process

Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., ktoré sa nachádzajú na našej webstránke.
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

German - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

  • Very good German skills
  • General knowledge about telephony systems, -
  • especially about Skype/Teams/IP Telephony
  • Good MS Office knowledge (especially Excel)
  • Experience in SAP Ariba is advantage

Advertiser

Brief description of the company

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).

Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu

Number of employees

500-999 employees

Company address

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Palárikova 3
949 01 Nitra
http://www.uniqa-gsc.sk

Contact

Kontaktná osoba: Ing. Simona Benčatová
E-mail: poslať životopis
ID: 4012203  Dátum zverejnenia: 12.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/month