Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Service Desk Specialist (English+German)
Nitra
Place of work
Nitra
Contract type
full-time
Start date
dohodou
Popis pracovnej pozície
- Ensures that any misbehavior of software or hardware within production environment is recorded, categorized and prioritized within a problem, the root cause or workaround found and the issue solved as fast as possible
- Ensures the maintenance of the knowledge database or handover to second level support roles
- Ensures the end-to-end coordination of the assigned problems with all responsible roles
Main Tasks (sorted by importance)
- Manages the lifecycle of all Problems
- Receives incidents from the Service Desk in order to handle them as a problem
- Defines criteria when incidents initiates problems
- records and prioritizes the problems in cooperation with the client manager, the release manager and the transition service manager with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution
- Defines target criteria (quality and grade of solution)
- Manages all tasks in order to solve the problem and reports to the incident manager, the client manager, the release manager and the transition service manager
- Reports to the management in case of escalation
- Analyzes in cooperation with the incident manager the incident reports in order to recognize reoccurring incidents .
- Is responsible for documentation of all tasks and solutions with sufficient detail
- Hands over the tested and approved solution to the transition service manager and release manager
- Other tasks as assigned
Čo ti ponúkame
from EUR 1,200 monthly gross, depending on experience
- UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
Si ten správny kandidát?
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Intermediate (B1) and German - Intermediate (B1)
Personality requirements and skills
Min 1-2 years work experience in management of enterprise-wide help desk service center environments
•Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
•Intermediate user knowledge of the Service Desk software
•Intermediate knowledge on project management
•Good command of English
•Ideally also good command of German (or willingness to learn)
•Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
•Intermediate user knowledge of the Service Desk software
•Intermediate knowledge on project management
•Good command of English
•Ideally also good command of German (or willingness to learn)
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.
Number of employees
500-999 employees
ID: 3733902
Dátum zverejnenia: 11.9.2019
2019-09-11
lokalita: Nitra Pozícia: IT Network Administrator, IT Project Manager, IT System Administrator, IT/Technical Support Specialist, Systems Administrator Spoločnosť: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: from EUR 1,200 monthly gross, depending on experience