IT Helpdesk

Nitra

Place of work

Nitra

Contract type

full-time

Start date

dohodou

Popis pracovnej pozície

  • Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
  • Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
  • In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
  • Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
  • In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
  • Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
  • Informs the management about major incidents
  • Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
  • Is part of process optimization in all incident handling processes

Čo ti ponúkame

1 300 EUR/monthod 1.300 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúseností, úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu
  • UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii centier zdieľaných služieb
  • Flexibilný pracovný čas
  • Uvítací balíček pre nového zamestnanca
  • Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
  • Darčekové poukážky
  • Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
  • Garantovaný 13. plat
  • 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických výsledkov spoločnosti
  • Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
  • Podpora odborného vzdelávania
  • Celoročné úrazové zdravotné poistenie
  • Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, letná slávnosť, športový deň, výlety
  • Rôzne športové aktivity
  • Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších benefitov

Si ten správny kandidát?

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)

Language skills

English - Intermediate (B1) and German - Intermediate (B1)

Driving licence

B

Personality requirements and skills

- Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
- Service Desk software knowledge preferable

O UNIQA GSC

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).

Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.

Number of employees

500-999 employees

Contact

Contact person: Ing. Ingrid Vagačová
Tel.: +421904933679
E-mail: send CV
ID: 3636421  Dátum zverejnenia: 8.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/month