Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Helpdesk
Nitra
Place of work
Nitra
Contract type
full-time
Start date
dohodou
Popis pracovnej pozície
- Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
- Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
- In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
- Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
- In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
- Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
- Informs the management about major incidents
- Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
- Is part of process optimization in all incident handling processes
Čo ti ponúkame
1 300 EUR/monthod 1.300 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúseností, úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu
- UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii centier zdieľaných služieb
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických výsledkov spoločnosti
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, letná slávnosť, športový deň, výlety
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších benefitov
Si ten správny kandidát?
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Language skills
English - Intermediate (B1) and German - Intermediate (B1)
Driving licence
B
Personality requirements and skills
- Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
- Service Desk software knowledge preferable
- Service Desk software knowledge preferable
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.
Number of employees
500-999 employees
ID: 3636421
Dátum zverejnenia: 8.2.2021
2021-02-08
lokalita: Nitra Pozícia: Customer Support Specialist, Helpdesk Operator, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/month