Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Transition Manager
Nitra
Place of work
Nitra
Contract type
full-time
Start date
Popis pracovnej pozície
- Designs and maintains service processes (Delivery, Deployment, Monitoring, Asset Management for Hardware, Software, Middleware, Interfaces, Network, phones, including definitions for capacity & availability management and governance and regulatory measurements)
- Defines services (hardware, software, middleware, interfaces, network, telephones) conjointly with Supplier Management
- Defines control and measurement points of services and related service processes
- Continuously reviews and further develops services and service/ change processes (e.g. “lessons learned”)
- Supports Supplier Management by transferring requests and offers into a standard service catalog
- Defines transition process for infrastructure and software to production environment and ensures operational readiness of all services (defined Quality Gate, including monitoring, capacity management, performance and security)
- Is responsible for sign off for quality gates within the transition process and ensures the operational readiness (incl. Technical release notes)
Čo ti ponúkame
od 1.500 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúsenosti,úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu
Si ten správny kandidát?
Candidates with education suit the position
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Other knowledge
Microsoft Excel - Advanced
Microsoft PowerPoint - Advanced
Microsoft Word - Advanced
Microsoft PowerPoint - Advanced
Microsoft Word - Advanced
Driving licence
B
Personality requirements and skills
• 3 years of work experience in an Service Transition or Service Management related role in a larger enterprise environment
• Intermediate knowledge of ITIL Service Transition and associated processes in a larger enterprise environment
• Intermediate knowledge of ITIL compliant Service Management toolset
• ITIL Foundation v3 certified (Practitioner)
• Expert knowledge on project management
• Good command of written and spoken English
• Flexibility for periodic travel required
• Intermediate knowledge of ITIL Service Transition and associated processes in a larger enterprise environment
• Intermediate knowledge of ITIL compliant Service Management toolset
• ITIL Foundation v3 certified (Practitioner)
• Expert knowledge on project management
• Good command of written and spoken English
• Flexibility for periodic travel required
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.
Number of employees
500-999 employees
ID: 3412157
Dátum zverejnenia: 6.6.2018
2018-06-06
lokalita: Nitra Pozícia: Process Manager, Project Manager Spoločnosť: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.500 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúsenosti,úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu