Referent/ka výberu poistného - zástup MD/RD

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bajkalská 29A, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného, administratívne zdatného a logicky zmýšľajúceho kandidáta/-ku do nášho dynamického tímu výberu poistného a vymáhania pohľadávok.

Vašou hlavnou náplňou práce bude kontrolovať výkazy nedoplatkov, evidovať a spracovávať doklady od platiteľov poistného v našom informačnom systéme, sledovať mesačné úhrady poistného, pripravovať návrhy na vykonanie exekúcie, zisťovať a došetrovať nezrovnalosti s vykazovaným poistným a komunikovať predovšetkým s oddelením vymáhania pohľadávok. S platiteľmi poistného budete komunikovať predovšetkým písomne.

Mali by ste mať stredoškolské vzdelanie najlepšie ekonomického smeru, aspoň dvojročnú prax v administratíve, vysoké pracovné nasadenie. Všeobecný prehľad v problematike verejného zdravotného poistenia je výhodou.

Ponúkaný plat (brutto)

platové podmienky budú oznámené vybranému/nej uchádzačovi/ke

Termín nástupu

ihneď

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný a kratší pracovný čas,
• príjemné pracovné prostredie, menej stresu
• príspevok na regeneráciu
• dni dovolenky naviac
• príspevok do III.piliera (DDS)
• zvýhodnené poistné produkty, celoročné cestovné poistenie zadarmo
• špeciálne zdravotné benefity
• priestor pre realizáciu vlastných návrhov, rast a vzdelávanie
• korektný, profesionálny a zároveň ľudský prístup

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás daná pracovná pozícia zaujala pošlite nám Váš životopis, radi sa s Vami stretneme a poskytneme bližšie informácie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2018 (ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Strojopis - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

administratíva
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• logické uvažovanie
• dobré komunikačné zručnosti
• odolnosť voči stresu
• precíznosť, systematickosť, zmysel pre detail
• vysoké pracovné nasadenie
• proklientská orientácia
• celková prax v administratíve min. 2 roky
• prehľad v oblasti verejného zdravotného poistenia výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Stabilita

S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím.
Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať naše príležitosti a byť lídrom v oblasti inovácií.


Vzdelávanie

Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.


Zdravie a regenerácia

Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu. Podporujeme aj možnosť pracovať z domu, tzv. home office.
Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými výhodami, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity.


Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie

Poskytujeme príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie, tzv. 3. pilier


Relax a regenerácia:

Poskytujeme príspevok na regeneráciu pracovnej sily vo forme poukážok.
Poskytujeme dovolenku nad rámec zákona.
Poskytujeme príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť vo vybraných súkromných zariadeniach.
Organizujeme letné a zimné eventy pre všetkých zamestnancov.


Zľavy na produkty:

Poskytujeme zľavy na produkty našej sesterskej spoločnosti, napr. na cestovné poistenie.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Union zdravotná poisťovňa, a.s.
Karadžičova 10, CBC II
813 60 Bratislava 1
http://www.unionzp.sk
Copyright © 2008 Union poisťovňa, a.s