Referent/ka výberu poistného

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bajkalská 29A, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta/-ku s praxou v oblasti exekučných konaní do nášho tímu odboru výberu poistného a vymáhania pohľadávok.

Vašou hlavnou náplňou práce bude pripraviť minimálne 45 návrhov na vykonanie exekúcie denne. Budete kontrolovať výkazy nedoplatkov, evidovať a spracovávať doklady od platiteľov poistného v našom informačnom systéme, sledovať mesačné úhrady poistného, zisťovať a došetrovať nezrovnalosti s vykazovaným poistným a komunikovať predovšetkým s oddelením vymáhania pohľadávok. S platiteľmi poistného budete komunikovať písomne.

Mali by ste mať stredoškolské vzdelanie najlepšie ekonomického smeru, aspoň dvojročnú prax v administratíve, vysoké pracovné nasadenie a prehľad v problematike verejného zdravotného poistenia (znalosť zákona 580/2004 výhodou).

Pracovná pozícia je na zastupovanie našej kolegyne počas rodičovskej dovolenky.

Ponúkaný plat (brutto)

platové podmienky budú oznámené vybranému/nej uchádzačovi/ke

Termín nástupu

ihneď

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • vysoký štandard systému vzdelávania
  • flexibilný pracovný čas
  • príspevok na regeneráciu a príspevok na dôchodok
  • špeciálne zdravotné benefity
  • a mnoho ďalších

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie žiadosti do výberového konania je potrebné pravdivo a úplne vyplniť dotazník, ktorý uvidíte po kliknutí na odkaz pod inzerátom.

Žiadosti, ktoré nebudú spĺňať uvedené kritéria, nebudú zaradené do výberového konania. Uchádzačom/kám vopred ďakujeme za záujem, no vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým. Kontaktovať tak budeme iba vybraných kandidátov/ky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Administratívne a ekonomické znalosti

Strojopis - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

administratíva
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • PRAX V EXEKUČNÝCH KONANIACH veľkou výhodou
  • celková prax v administratíve min. 2 roky
  • dobrý prehľad v oblasti verejného zdravotného poistenia
  • dobré komunikačné zručnosti
  • vytrvalosť
  • odolnosť voči stresu
  • precíznosť, systematickosť, zmysel pre detail
  • vysoké pracovné nasadenie
  • proklientská orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Stabilita

S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím.
Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať naše príležitosti a byť lídrom v oblasti inovácií.


Vzdelávanie

Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.


Zdravie a regenerácia

Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu. Podporujeme aj možnosť pracovať z domu, tzv. home office.
Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými výhodami, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity.


Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie

Poskytujeme príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie, tzv. 3. pilier


Relax a regenerácia:

Poskytujeme príspevok na regeneráciu pracovnej sily vo forme poukážok.
Poskytujeme dovolenku nad rámec zákona.
Poskytujeme príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť vo vybraných súkromných zariadeniach.
Organizujeme letné a zimné eventy pre všetkých zamestnancov.


Zľavy na produkty:

Poskytujeme zľavy na produkty našej sesterskej spoločnosti, napr. na cestovné poistenie.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Union zdravotná poisťovňa, a.s.
Bajkalská 29/A
813 60 Bratislava 1
http://www.unionzp.sk
Copyright © 2008 Union poisťovňa, a.s