Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborná brigáda - podpora obchodného tímu
Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k Unilever tímu, kde rešpekt, úcta, zodpovednosť a chuť neustále napredovať tvoria piliere každodenného pracovného života.
Tvojou pracovnou náplňou bude aktívna podpora predajného tímu ICE - a teda našich zmrzlinárov.
Čo to presne znamená?
- Postaráš sa o aktualizáciu zákazníckej databázy a produktových zoznamov pre zákazníkov.
- Budeš aktívne komunikovať so zákazníkmi, aby bola zabezpečená bezchybná administrácia obchodných aktivít.
- Pomôžeš s potvrdzovaním zmlúv a zalistovaním produktov u jednotlivých zákazníkov.
- Systémovo nastavíš aktuálne cenníky a zľavy.
- Pripravíš reporty alebo analýzy.
- Odkomunikuješ promo akcie na predajných miestach obchodných reťazcov zákazníkov.
- Zabezpečíš tok informácií medzi jednotlivými internými oddeleniami pre zaistenie servisu zákazníkom.
Zaručujeme, že zmrzlinu uvidíš po krátkom čase všade. Aj v plných mraziacich boxoch u nás na office ;-)
Tvojou pracovnou náplňou bude aktívna podpora predajného tímu ICE - a teda našich zmrzlinárov.
Čo to presne znamená?
- Postaráš sa o aktualizáciu zákazníckej databázy a produktových zoznamov pre zákazníkov.
- Budeš aktívne komunikovať so zákazníkmi, aby bola zabezpečená bezchybná administrácia obchodných aktivít.
- Pomôžeš s potvrdzovaním zmlúv a zalistovaním produktov u jednotlivých zákazníkov.
- Systémovo nastavíš aktuálne cenníky a zľavy.
- Pripravíš reporty alebo analýzy.
- Odkomunikuješ promo akcie na predajných miestach obchodných reťazcov zákazníkov.
- Zabezpečíš tok informácií medzi jednotlivými internými oddeleniami pre zaistenie servisu zákazníkom.
Zaručujeme, že zmrzlinu uvidíš po krátkom čase všade. Aj v plných mraziacich boxoch u nás na office ;-)
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca je možná aj formou home office. K dispozícii budeš mať firemný notebook a telefón.
V kuchynke nájdeš okrem filtrovanej vody, kávy a čajov aj polievky Knorr a kopec zmrzliny.
V kuchynke nájdeš okrem filtrovanej vody, kávy a čajov aj polievky Knorr a kopec zmrzliny.
Informácie o výberovom konaní
Ak sme Ťa našou ponukou zaujali, daj nám o sebe vedieť zaslaním Tvojho aktuálneho profesného životopisu.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti Ti ďakujeme. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme osobne.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdeš na www.unilever.com.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti Ti ďakujeme. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme osobne.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdeš na www.unilever.com.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme študenta, ktorý je
- samostatný pri výkone jasne zadaných a cyklických činností,
- proaktívny v komunikácii pri riešení zverenej agendy,
- schopný určiť si priority a dvihnúť ruku ak potrebuje pomoc,
- otvorený novým výzvam a zdieľa svoje návrhy pre zlepšenie servisu našim zákazníkom aj spolupráce vo vnútri Unileveru.
Ak máš k tomu aj dobrý time manažment, zmysel pre detail, si precízny/a a chápeš, že práca v tíme znamená vzájomný rešpekt a úctu, máš všetky predpoklady byť na tejto pozícii úspešný/á.
Prax na obdobnej pozícii nevyžadujeme.
- samostatný pri výkone jasne zadaných a cyklických činností,
- proaktívny v komunikácii pri riešení zverenej agendy,
- schopný určiť si priority a dvihnúť ruku ak potrebuje pomoc,
- otvorený novým výzvam a zdieľa svoje návrhy pre zlepšenie servisu našim zákazníkom aj spolupráce vo vnútri Unileveru.
Ak máš k tomu aj dobrý time manažment, zmysel pre detail, si precízny/a a chápeš, že práca v tíme znamená vzájomný rešpekt a úctu, máš všetky predpoklady byť na tejto pozícii úspešný/á.
Prax na obdobnej pozícii nevyžadujeme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jedným z najväčších dodávateľov výrobkov pre osobnú starostlivosť a starostlivosť o domácnosť, potravín a nápojov. Naše produkty, ktoré denne používajú 2,5 miliardy spotrebiteľov, predávame vo viac ako 190 krajinách sveta.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4358310
Dátum zverejnenia: 17.6.2022
2022-06-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.