Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Asistent/ka (skrátený úväzok 20hod/týždenne)
Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Miesto práce
Karadžičova 10, Bratislava
Karadžičova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 500,-/mesačne (v závislosti od skúseností kandidáta) + kvartálne bonusy až do výšky 22% + široký balík benefitov
od 500,-/mesačne (v závislosti od skúseností kandidáta) + kvartálne bonusy až do výšky 22% + široký balík benefitov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poskytuje podporu Key Account manažérovi a koordinuje implementáciu dohodnutých promo aktivít interne a externe:
- so zákazníkom potvrdzuje dohody o letákoch a druhotných vystaveniach, zasiela fotky do letákov, robí evidenciu dohôd
- pripravuje podklady pre zadávanie promo cien
- zakladá bonusové dohody
- na mesačnej báze dopĺňa podklady k plánovaným aktivitám pre OZ v prípade zmien zasiela informácie podľa potreby
Administruje zmenu logistických dát na zákazníkoch, Administruje listing nových výrobkov:
- pripravuje a posiela zalistovacie karty podľa plánu zmeny plánogramov, žiada spätnú väzbu od zákazníka, zdieľa výsledok listingu interne smerom k marketingovému oddeleniu a OZ
Práca s ostatnými systémami:
- SAP, Focus, MS Office (hlavne Excel)
Príprava podkladov na interné meetingy
Príprava pravidelných a nepravidelných reportov o zákazníkovi
- so zákazníkom potvrdzuje dohody o letákoch a druhotných vystaveniach, zasiela fotky do letákov, robí evidenciu dohôd
- pripravuje podklady pre zadávanie promo cien
- zakladá bonusové dohody
- na mesačnej báze dopĺňa podklady k plánovaným aktivitám pre OZ v prípade zmien zasiela informácie podľa potreby
Administruje zmenu logistických dát na zákazníkoch, Administruje listing nových výrobkov:
- pripravuje a posiela zalistovacie karty podľa plánu zmeny plánogramov, žiada spätnú väzbu od zákazníka, zdieľa výsledok listingu interne smerom k marketingovému oddeleniu a OZ
Práca s ostatnými systémami:
- SAP, Focus, MS Office (hlavne Excel)
Príprava podkladov na interné meetingy
Príprava pravidelných a nepravidelných reportov o zákazníkovi
Zamestnanecké výhody, benefity
- dovolenka naviac
- doplácanie PN-ky
- dôchodkové pripoistenie
- úrazové a životné poistenie
- produkty spoločnosti
- teambuildingové aktivity
- online/offline školenia
- možnosť pracovať homeoffice
- flexibilná pracovná doba
- masáže na pracovisku
- angličtina na pracovisku
- notebook a telefón aj na súkromné účely a iné.
- doplácanie PN-ky
- dôchodkové pripoistenie
- úrazové a životné poistenie
- produkty spoločnosti
- teambuildingové aktivity
- online/offline školenia
- možnosť pracovať homeoffice
- flexibilná pracovná doba
- masáže na pracovisku
- angličtina na pracovisku
- notebook a telefón aj na súkromné účely a iné.
Informácie o výberovom konaní
Prosím vezmite do úvahy, že kvôli časovej zaneprázdnenosti sa telefonicky ozývame iba kandidátom/tkám, ktorých profil najlepšie zodpovedá našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- silné komunikačné zručnosti
- zmysel pre detail, presnosť
- tímový hráč
- samostatnosť
- silné komunikačné zručnosti
- zmysel pre detail, presnosť
- tímový hráč
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jedným z najväčších dodávateľov výrobkov pre osobnú starostlivosť a starostlivosť o domácnosť, potravín a nápojov. Naše produkty, ktoré denne používajú 2,5 miliardy spotrebiteľov, predávame vo viac ako 190 krajinách sveta.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3573324
Dátum zverejnenia: 8.1.2019
2019-01-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Obchodný referent Spoločnosť: Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 500,-/mesačne (v závislosti od skúseností kandidáta) + kvartálne bonusy až do výšky 22% + široký balík benefitov