Trade Marketing Junior Manager pre značky Rama, Hera, Flora, Perla

Unilever Slovensko, spol. s r.o.

Miesto práce
Karadžičova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Manažovanie pridelenej kategórie vo vzťahu k obchodnému oddeleniu - plánovanie, exekúcia, koordinácia a vyhodnocovanie trade marketingových aktivít a projektov
• Manažovanie pridelenej kategórie vo vzťahu k oddeleniu Brand Marketing - sprostredkovanie hlbšej znalosti zákazníkov, konzumentov a kanálov predaja
• Implementácia launchov a re-launchov prostredníctvom Key Account oddelenia
• Manažovanie prideleného rozpočtu, vrátane jeho administrácie
• Napĺňanie ročného plánu aktivít, kontinuálne monitorovanie pridelenej kategórie (ceny/promočná cena - vlastné značky verzus konkurencia)
• Manažovanie špecifických (z pohľadu zákazníka alebo kanála predaja) balení a darčekov v rámci pridelenej kategórie
• Podpora manažéra pri forecastovaní a ročnom plánovaní aktivít

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 týždňov dovolenky
- Personal Day (dva dni)
- dôchodkové pripoistenie
- úrazové a životné poistenie
- produkty spoločnosti
- teambuildingové aktivity
- online/offline školenia

Informácie o výberovom konaní

Prosím vezmite do úvahy, že kvôli časovej zaneprázdnenosti sa telefonicky ozývame iba kandidátom/tkám, ktorých profil najlepšie zodpovedá našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2 – 3 roky praxe na podobnej pozícii (ideálne v FMCG sektore)
- presvedčivé komunikačné zručnosti
- analytické schopnosti
- pracovitosť, orientácia na cieľ
- tímová spolupráca
- schopnosť ovplyvňovať druhých
- prezentačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jedným z najväčších dodávateľov výrobkov pre osobnú starostlivosť a starostlivosť o domácnosť, potravín a nápojov. Naše produkty, ktoré denne používajú 2,5 miliardy spotrebiteľov, predávame vo viac ako 190 krajinách sveta.

Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2393207  Dátum zverejnenia: 11.12.2017