Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Trade Marketing Junior Manager pre značky Rama, Hera, Flora, Perla
Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Miesto práce
Karadžičova 10, Bratislava
Karadžičova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
01.01.2018
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Manažovanie pridelenej kategórie vo vzťahu k obchodnému oddeleniu - plánovanie, exekúcia, koordinácia a vyhodnocovanie trade marketingových aktivít a projektov
• Manažovanie pridelenej kategórie vo vzťahu k oddeleniu Brand Marketing - sprostredkovanie hlbšej znalosti zákazníkov, konzumentov a kanálov predaja
• Implementácia launchov a re-launchov prostredníctvom Key Account oddelenia
• Manažovanie prideleného rozpočtu, vrátane jeho administrácie
• Napĺňanie ročného plánu aktivít, kontinuálne monitorovanie pridelenej kategórie (ceny/promočná cena - vlastné značky verzus konkurencia)
• Manažovanie špecifických (z pohľadu zákazníka alebo kanála predaja) balení a darčekov v rámci pridelenej kategórie
• Podpora manažéra pri forecastovaní a ročnom plánovaní aktivít
• Manažovanie pridelenej kategórie vo vzťahu k oddeleniu Brand Marketing - sprostredkovanie hlbšej znalosti zákazníkov, konzumentov a kanálov predaja
• Implementácia launchov a re-launchov prostredníctvom Key Account oddelenia
• Manažovanie prideleného rozpočtu, vrátane jeho administrácie
• Napĺňanie ročného plánu aktivít, kontinuálne monitorovanie pridelenej kategórie (ceny/promočná cena - vlastné značky verzus konkurencia)
• Manažovanie špecifických (z pohľadu zákazníka alebo kanála predaja) balení a darčekov v rámci pridelenej kategórie
• Podpora manažéra pri forecastovaní a ročnom plánovaní aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 týždňov dovolenky
- Personal Day (dva dni)
- dôchodkové pripoistenie
- úrazové a životné poistenie
- produkty spoločnosti
- teambuildingové aktivity
- online/offline školenia
- Personal Day (dva dni)
- dôchodkové pripoistenie
- úrazové a životné poistenie
- produkty spoločnosti
- teambuildingové aktivity
- online/offline školenia
Informácie o výberovom konaní
Prosím vezmite do úvahy, že kvôli časovej zaneprázdnenosti sa telefonicky ozývame iba kandidátom/tkám, ktorých profil najlepšie zodpovedá našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 – 3 roky praxe na podobnej pozícii (ideálne v FMCG sektore)
- presvedčivé komunikačné zručnosti
- analytické schopnosti
- pracovitosť, orientácia na cieľ
- tímová spolupráca
- schopnosť ovplyvňovať druhých
- prezentačné zručnosti
- presvedčivé komunikačné zručnosti
- analytické schopnosti
- pracovitosť, orientácia na cieľ
- tímová spolupráca
- schopnosť ovplyvňovať druhých
- prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jedným z najväčších dodávateľov výrobkov pre osobnú starostlivosť a starostlivosť o domácnosť, potravín a nápojov. Naše produkty, ktoré denne používajú 2,5 miliardy spotrebiteľov, predávame vo viac ako 190 krajinách sveta.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Po našich výrobkoch siahne každý deň veľké množstvo ľudí, pretože chcú vyzerať dobre, cítiť sa dobre a užívať si život na maximum. Približne tretina celosvetovej populácie si vyberá z globálne obľúbených značiek, akými sú napríklad Hellmann’s, Knorr, Algida, Axe, Rexona, Dove alebo Domestos, a z kultových lokálnych značiek, ako Míša či Savo. Trinásť z 50 najlepších svetových značiek vlastní práve naša spoločnosť.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2393207
Dátum zverejnenia: 11.12.2017
2017-12-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový manažér, Marketingový špecialista Spoločnosť: Unilever Slovensko, spol. s r.o.