Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader - Účtovníctvo a Dane
UniCredit Leasing Slovakia, a.s.
Bratislava
plný úväzok, skrátený úväzok
Od 2 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Špecialista
UniCredit Leasing Slovakia, a.s. je univerzálnou spoločnosťou nebankového financovania so silným finančným zázemím renomovanej európskej bankovej skupiny UniCredit.
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už vyše 20 rokov. Dnes sa môžete spoľahnúť na tím lízingových profesionálov s odbornými znalosťami domáceho finančného trhu, s podporou jednej z najväčších medzinárodných finančných sietí v Európe.
Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyroch ťažiskových oblastí – lízing osobných a úžitkových automobilov, lízing technológií a dopravných prostriedkov, lízing nehnuteľností a sprostredkovanie poistenia.
Si skúsený/á vo svojom odbore a chceš využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chceš aj niečo nové naučiť?
STAŇ SA SÚČASŤOU NÁŠHO TÍMU!
Pozíciu je možné vykonávať na plný alebo na 3/4 úväzok (30hod/týždenne), inzerovaná nástupná mzda je pri plnom úväzku.
Aká bude Vaša náplň práce?
- komplexné zastrešenie účtovnej agendy a metodiky v súlade s právnymi predpismi a účtovnými štandardami, vytváranie účtovných postupov pre finančné produkty, účtovanie zverenej agendy
- vedenie tímu účtovníkov, koordinovanie činností útvaru, kontrola účtovania, inventarizácie
- riadenie likvidity a podpora pri zabezpečovaní likvidity spoločnosti, plánovanie finančných tokov, komunikácia s bankami
- koordinácia procesu pravidelnej mesačnej závierky za spoločnosť a jej dcérske spoločnosti, príprava podkladov
- spolupráca s audítormi, daňovým poradcom a finančnou správou
- spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
Čo Vám ponúkame?
- Zázemie silnej a renomovanej spoločnosti so zahraničným kapitálom
- Zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí
- Prácu v priateľskom kolektíve
- Možnosť profesijného rozvoja a výrazný priestor pre sebarealizáciu
- Cafeteria systém, 6 dní sick-days, 4 dni regenerácie, narodeninové voľno, zvýhodnené produkty UniCredit
Čo pre túto prácu potrebujete?
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Anglický jazyk - pokročilý (schopnosť viesť obchodné jednania)
- MS Excel – pokročilý aktívny používateľ (denná práca s výkazmi v Exceli)
- Znalosť IFRS výhodou
- Min. 5 roky praxe v oblasti účtovníctva
- Logické myslenie nutné pre prácu s dátami
- Orientácia na detail a organizačné schopnosti
- Profesionálne vystupovanie, spolupráca s tímom
- Schopnosť samostatne pracovať na zverených úlohách
CustomerCategory
podpurne-centralni-utvary
CustomerCategory
specialiste