Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista Správy zmlúv - Finálna kontrola
UniCredit Leasing Slovakia, a.s.
Bratislava
plný úväzok
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
UniCredit Leasing Slovakia, a.s. je univerzálnou spoločnosťou nebankového financovania so silným finančným zázemím renomovanej európskej bankovej skupiny UniCredit.
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už vyše 20 rokov. Dnes sa môžete spoľahnúť na tím lízingových profesionálov s odbornými znalosťami domáceho finančného trhu, s podporou jednej z najväčších medzinárodných finančných sietí v Európe.
Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyroch ťažiskových oblastí – lízing osobných a úžitkových automobilov, lízing technológií a dopravných prostriedkov, lízing nehnuteľností a sprostredkovanie poistenia.
Si skúsený/á vo svojom odbore a chceš využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chceš aj niečo nové naučiť?
STAŇ SA SÚČASŤOU NÁŠHO TÍMU!
Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas MD/RD.
PREČO PRACOVAŤ PRÁVE PRE NÁS?
Pretože chcete využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chcete aj niečo nové naučiť. Sme súčasťou medzinárodnej skupiny a ponúkame tak príležitosť kariérneho rastu (nielen na Slovensku, ale i v zahraničí), uplatníte u nás svoje skúsenosti, vlastné nápady a riešenia.
AKÁ BUDE VAŠA NÁPLŇ PRÁCE?
- Kontrola povinnej zmluvnej podkladovej dokumentácie k obchodnému prípadu podľa interných predpisov.
- Zabezpečovanie agendy súvisiacej s obchodným prípadom
- Identifikácia chýb a nedostatkov v zmluvnej dokumentácií a v interných systémoch.
- Práca s internými systémami (Bussines Central, aplikácie)
- Práca s elektronickým úložiskom obchodnej dokumentácie (SharePoint)
- Spracovanie podkladov k úhrade dodávateľskej faktúry, vytváranie faktúr v internom systéme a ich schválenie (kontrola 4 očí).
- Vytvorenie hromadného príkazu na úhradu spracovaných faktúr + spracovanie príkazu na úhradu v internet bankingu.
- Aktívna komunikácia s obchodnými miestami a príslušnými oddeleniami spoločnosti
- Aktivity súvisiace s povinnou zmluvnou dokumentáciou a požiadavkami klientov
IDEÁLNY KANDIDÁT MÁ
- minimálne SŠ s maturitou
- aspoň 1 rok praxe v oblasti administratívy a spolupráce v tíme, prípadne s externými klientami
- orientácia v oblasti IT systémov výhodou
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny v požadovanej kvalite
- schopnosť aktívne komunikovať a spolupracovať
- schopnosť kolegiality v rámci tímu
- proklientský prístup
- výkon a disciplínu
ČO VÁM PONÚKAME
- zázemie stabilnej a renomovanej spoločnosti so zahraničným kapitálom
- zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí
- prácu v priateľskom kolektíve
- možnosť profesijného rozvoja a výrazný priestor na sebarealizáciu
- cafetéria systém, narodeninové voľno, 6 dní sick-days, 4 dni regenerácie, zvýhodnené produkty UniCredit, kurzy cudzieho jazyka, ponuka rôznorodých mini workshopov a ďalšie
CustomerCategory
podpurne-centralni-utvary
CustomerCategory
sprava-zmluv
CustomerCategory
specialiste
Zamestnanecké výhody, benefity
Firemné akcie
Bonusy/prémia
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Zvýhodnené pôžičky zamestnancom
Občerstvenie na pracovisku
Vlastna organizácia práce
Kafetéria
Zľava na firemné produkty/služby