Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista Správy zmlúv - Služby zákazníkom
UniCredit Leasing Slovakia, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
UniCredit Leasing Slovakia, a.s. je univerzálnou spoločnosťou nebankového financovania so silným finančným zázemím renomovanej európskej bankovej skupiny UniCredit.
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už vyše 20 rokov. Dnes sa môžete spoľahnúť na tím lízingových profesionálov s odbornými znalosťami domáceho finančného trhu, s podporou jednej z najväčších medzinárodných finančných sietí v Európe.
Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyroch ťažiskových oblastí – lízing osobných a úžitkových automobilov, lízing technológií a dopravných prostriedkov, lízing nehnuteľností a sprostredkovanie poistenia.
Si skúsený/á vo svojom odbore a chceš využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chceš aj niečo nové naučiť?
STAŇ SA SÚČASŤOU NÁŠHO TÍMU!
Pretože chcete využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chcete aj niečo nové naučiť. Sme súčasťou medzinárodnej skupiny a ponúkame tak príležitosť kariérneho rastu (nielen na Slovensku, ale i v zahraničí), uplatníte u nás svoje skúsenosti, vlastné nápady a riešenia.
•Vinkulácie - spracovanie prijatých, upomínanie nedodaných a pravidelný reporting
•NRKI (nebankový register klientskych informácii) – kontrola nesprávnych údajov a ich úprava v systéme, archivácia storno/odmietnutých žiadostí, príprava podkladov k auditu, komunikácia s HELPDESK-om/obchodníkmi v prípade chybných dotazov, vyžiadanie náhradného reportu, oprava údajov
•AML (poznaj svojho klienta, boj proti praniu špinavých peňazí) – spracovanie alertov v systéme Siron analysis, Siron KYC, GATE – kontrola a posunutie zastavených zmlúv na ďalšie schválenie
•Prevody CZ zmlúv – stroje a zariadenia (prevody zo zákona, na základe žiadosti klientov)
•Dátové správy, Pokuty, Výzvy Finančného úradu – aktívne riešenie požiadaviek klientov a úradov
•Vratky (preplatky) – kontrola, spracovanie podkladu do učtárne
•Leasingové a zákonné moratória (odklady splátok) – spracovanie odkladov leasingových splátok v systéme, príprava dodatkov pre klientov
•Vydávanie potvrdení pre klientov v zmysle platného sadzobníka
•Archivácia dokumentov v systéme SHP (Sharepoint)
•Aktívna komunikácia s klientami a inými útvarmi spoločnosti a riešenie požiadaviek
•Spolupráca na automatizáciách procesov
-Schopnosť dodržiavať stanovené termíny v požadovanej kvalite
-Schopnosť aktívne komunikovať a spolupracovať
-Proklientský prístup
-Kolegialitu v tíme
-Výkon a disciplínu
* zázemie stabilnej a renomovanej spoločnosti so zahraničným kapitálom
* zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí
* prácu v priateľskom kolektíve
* možnosť profesijného rozvoja a výrazný priestor na sebarealizáciu
* cafetéria systém, narodeninové voľno, 6 dní sick-days, zvýhodnené produkty UniCredit, kurzy cudzieho jazyka, ponuka rôznorodých mini workshopov a ďalšie
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už vyše 20 rokov. Dnes sa môžete spoľahnúť na tím lízingových profesionálov s odbornými znalosťami domáceho finančného trhu, s podporou jednej z najväčších medzinárodných finančných sietí v Európe.
Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyroch ťažiskových oblastí – lízing osobných a úžitkových automobilov, lízing technológií a dopravných prostriedkov, lízing nehnuteľností a sprostredkovanie poistenia.
Si skúsený/á vo svojom odbore a chceš využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chceš aj niečo nové naučiť?
STAŇ SA SÚČASŤOU NÁŠHO TÍMU!
PREČO PRACOVAŤ PRÁVE PRE NÁS?
Pretože chcete využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chcete aj niečo nové naučiť. Sme súčasťou medzinárodnej skupiny a ponúkame tak príležitosť kariérneho rastu (nielen na Slovensku, ale i v zahraničí), uplatníte u nás svoje skúsenosti, vlastné nápady a riešenia.
AKÁ BUDE VAŠA NÁPLŇ PRÁCE?
•Vinkulácie - spracovanie prijatých, upomínanie nedodaných a pravidelný reporting
•NRKI (nebankový register klientskych informácii) – kontrola nesprávnych údajov a ich úprava v systéme, archivácia storno/odmietnutých žiadostí, príprava podkladov k auditu, komunikácia s HELPDESK-om/obchodníkmi v prípade chybných dotazov, vyžiadanie náhradného reportu, oprava údajov
•AML (poznaj svojho klienta, boj proti praniu špinavých peňazí) – spracovanie alertov v systéme Siron analysis, Siron KYC, GATE – kontrola a posunutie zastavených zmlúv na ďalšie schválenie
•Prevody CZ zmlúv – stroje a zariadenia (prevody zo zákona, na základe žiadosti klientov)
•Dátové správy, Pokuty, Výzvy Finančného úradu – aktívne riešenie požiadaviek klientov a úradov
•Vratky (preplatky) – kontrola, spracovanie podkladu do učtárne
•Leasingové a zákonné moratória (odklady splátok) – spracovanie odkladov leasingových splátok v systéme, príprava dodatkov pre klientov
•Vydávanie potvrdení pre klientov v zmysle platného sadzobníka
•Archivácia dokumentov v systéme SHP (Sharepoint)
•Aktívna komunikácia s klientami a inými útvarmi spoločnosti a riešenie požiadaviek
•Spolupráca na automatizáciách procesov
IDEÁLNY KANDIDÁT MÁ
-Schopnosť dodržiavať stanovené termíny v požadovanej kvalite
-Schopnosť aktívne komunikovať a spolupracovať
-Proklientský prístup
-Kolegialitu v tíme
-Výkon a disciplínu
ČO VÁM PONÚKAME
* zázemie stabilnej a renomovanej spoločnosti so zahraničným kapitálom
* zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí
* prácu v priateľskom kolektíve
* možnosť profesijného rozvoja a výrazný priestor na sebarealizáciu
* cafetéria systém, narodeninové voľno, 6 dní sick-days, zvýhodnené produkty UniCredit, kurzy cudzieho jazyka, ponuka rôznorodých mini workshopov a ďalšie
Zamestnanecké výhody, benefity
Vzdelávacie kurzy, školenia
Firemné akcie
Bonusy/prémia
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Zvýhodnené pôžičky zamestnancom
Občerstvenie na pracovisku
Kafetéria
Vlastna organizácia práce
Zľava na firemné produkty/služby
Firemné akcie
Bonusy/prémia
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Zvýhodnené pôžičky zamestnancom
Občerstvenie na pracovisku
Kafetéria
Vlastna organizácia práce
Zľava na firemné produkty/služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UniCredit Leasing Slovakia, a.s. je univerzálna leasingová spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1996. Od roku 2006 je UniCredit Leasing Slovakia, a.s. členom finančnej skupiny UniCredit Group. Spoločnosť UniCredit Leasing Slovakia, a.s. už niekoľko rokov zastáva významnú pozíciu na slovenskom leasingovom trhu. Široká paleta produktov zahŕňa lízing motorových vozidiel, lízing strojov a technologických zariadení, operatívny leasing a služby v oblasti poistenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4402911
Dátum zverejnenia: 15.8.2022
2022-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy zmlúv Spoločnosť: UniCredit Leasing Slovakia, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac