Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista predčasného ukončenia na Správe zmlúv
UniCredit Leasing Slovakia, a.s.
Svätoplukova 31, Staré Mesto
plný úväzok
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
UniCredit Leasing Slovakia, a.s. je univerzálnou spoločnosťou nebankového financovania so silným finančným zázemím renomovanej európskej bankovej skupiny UniCredit.
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už vyše 20 rokov. Dnes sa môžete spoľahnúť na tím lízingových profesionálov s odbornými znalosťami domáceho finančného trhu, s podporou jednej z najväčších medzinárodných finančných sietí v Európe.
Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyroch ťažiskových oblastí – lízing osobných a úžitkových automobilov, lízing technológií a dopravných prostriedkov, lízing nehnuteľností a sprostredkovanie poistenia.
Si skúsený/á vo svojom odbore a chceš využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chceš aj niečo nové naučiť?
STAŇ SA SÚČASŤOU NÁŠHO TÍMU!
PREČO PRACOVAŤ PRÁVE PRE NÁS?
Pretože chcete využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chcete aj niečo nové naučiť. Sme súčasťou medzinárodnej skupiny a ponúkame tak príležitosť kariérneho rastu (nielen na Slovensku, ale i v zahraničí), uplatníte u nás svoje skúsenosti, vlastné nápady a riešenia.
Ponúkame vám mzdu od 1000€ btt.
AKÁ BUDE VAŠA NÁPLŇ PRÁCE?
* Výpočet finančného vysporiadania na žiadosť klienta
* Komunikácia s klientom (interným/externým)
* Kontrola, preverovanie klienta, zmluvných podmienok pri predčasnom ukončení
* Príprava zmluvných dokumentov k predčasnému ukončeniu
* Ukončenie klienta po predčasnom ukončení v internom systéme
* Kontrola saldo konta klienta po predčasnom ukončení, vrátenie preplatkov na účet klienta
* Mesačný reporting ukončených zmlúv po predčasnom ukončení na príslušné oddelenia
* Archivácia zložiek-zmlúv predčasne ukončených na žiadosť klienta
IDEÁLNY KANDIDÁT MÁ
* minimálne SŠ s maturitou
* aspoň 1 rok praxe v oblasti administratívy a spolupráce v tíme, prípadne s externými klientami
* Anglický jazyk stredne pokročilý (B1)
* MS Office (Excel, WORD) na bežnej užívateľskej úrovni
* IT znalosti - práca s databázami (MS Access, SQL) výhodou
* orientácia v oblasti IT systémov finančných spoločnosť výhodou
ČO VÁM PONÚKAME
* zázemie stabilnej a renomovanej spoločnosti so zahraničným kapitálom
* zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí
* prácu v priateľskom kolektíve
* možnosť profesijného rozvoja a výrazný priestor na sebarealizáciu
* cafetéria systém, narodeninové voľno, 6 dní sick-days, zvýhodnené produkty UniCredit, kurzy cudzieho jazyka, ponuka rôznorodých mini workshopov a ďalšie
Zamestnanecké výhody, benefity
Zľava na firemné produkty/služby
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Vzdelávacie kurzy, školenia
Kafetéria
Občerstvenie na pracovisku
Zvýhodnené pôžičky zamestnancom
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Firemné akcie
Vlastna organizácia práce