Relationship manager (International Corporate Clients) s AJ a IT/NJ

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelenie International  Corporate Clients hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Poradca firemnej klientely. Vašou úlohou bude zabezpečovať obchodno-poradenské činnosti medzinárodným klientom korporátneho bankovníctva vrátane akvizície nových klientov a proaktívne im ponúkať produkty a služby banky s cieľom zaistiť nárast portfólia klientov, zvyšovať ich spokojnosť a tak maximalizovať výnosy v súlade s plánom a stratégiou banky.

 

Zaujímavá pracovná náplň je samozrejmosťou

  • Využite Váš zmysel pre obchodné príležitosti v rámci vášho portfólia klientov a akvizíciami rozšírite svoje portfólio
  • Zveríme Vám vlastné portfólio klientov, s ktorými si vďaka profesionálnemu prístupu vybudujete dlhodobý vzťah
  • Získate prehľad o podnikateľskom prostredí, finančnej situácii klientov, segmente a konkurencii
  • Budete navrhovať klientovi optimálnu kombináciu produktov a služieb s cieľom maximalizovať jeho spokojnosť a výnosy pre banku
  • Tímového ducha využijete pri spolupráci so špecialistami riadenia rizík pri zostavovaní návrhu zmluvy na uzatvorenie úveru a taktiež s ostatnými útvarmi banky (marketing, product development, ai.)
  • Budete zodpovedný/á za zabezpečovanie uzatvárania zmlúv s klientmi tohto segmentu v rámci stanovených limitov, smerníc a predpisov
  • Neustále monitorovanie finančnej situácie klienta a zabezpečovanie potrebných podkladov a detailov pre vstupné i priebežné hodnotenie rizík spojených s komerčným vzťahom
  • Zabezpečovanie evidencie klientov segmentu
  • Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovania obchodných vzťahov s klientmi
  • Sledovanie podnikateľské prostredie a konkurenciu

 

Čo pre túto prácu potrebujete?

  • Veľmi dobrú znalosť bankovníctva, najmä analýzy a úverových produktov
  • Vedieť sa orientovať v podnikateľskom prostredí
  • Schopnosť plynule komunikovať v anglickom a talianskom jazyk anebo nemčina (odborná úroveň)
  • Analytické myslenie
  • Výborne obchodné a komunikačné schopnosti, schopnosť nadväzovať a budovať vzťahy
  • Orientáciu na výsledok
  • Samostatnosť, zodpovednosť, aktívny prístup k riadeniu rizika

 

Čo vám môžeme ponúknuť:

  • ROVNOVÁHA PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA: Práca z domova, Deň voľna na vaše narodeniny, 4 dni regenerácie do roka navyše k dovolenke, stravenky hradené v plnej výške, 540 bodov ročne, ktoré budete môcť využiť na celú škálu benefitov (kultúrne či športové aktivity, jazykové kurzy, príspevok na dovolenku/ cestovanie, zdravie, relaxáciu, masáže, kúpeľné pobyty).
  • V tíme si užijete i nepracovné chvíľky vďaka rôznym zamestnaneckým akciám (off-sites, športové hry, vianočný večierok).
  • Budete mať možnosť využiť zvýhodnené produkty banky a zľavy u firemných partnerov.
  • Prácu pod vedením skúseného manažéra.
  • ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učiť od odborníkov, absolvujete odborné i soft tréningy. Ponúkame programy pre talenty a budúcich manažérov. Môžete využiť rotácie alebo mentoring naprieč bankou.
  • Pracovná zmluva je na dobu určitú 1 rok, ale vďaka podpore internej kariéry sa u nás šikovný človek nestratí
  • Mzdu od 1600 EUR/mesiac (finálna suma môže byť i vyššia, v závislosti od skúseností kandidáta)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UniCredit Bank má modernú firemnú kultúru. Riadi sa hodnotami tzv. Charty integrity, ktorá v rámci celej skupiny definuje základné hodnoty ako východisko správania sa a konania. Je postavená na pilieroch – čestnosť, rešpekt, sloboda, transparentnosť, vzájomnosť a dôvera.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 4030338  Dátum zverejnenia: 7.2.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac