Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
People Care Specialist Assistant
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Chceš sa rozvíjať v oblasti ľudských zdrojov? Baví ťa práca s ľuďmi? Si organizačný typ? K práci pristupuješ dôsledne a zodpovedne? V takom prípade hľadáme možno práve teba.
Naše HR oddelenie hľadá posilu do svojho tímu, ktorá bude zastrešovať komplexnú starostlivosť o interných zamestnancov.
Naše HR oddelenie hľadá posilu do svojho tímu, ktorá bude zastrešovať komplexnú starostlivosť o interných zamestnancov.
Náplň práce
- Spracovanie komplexnej personálnej agendy týkajúcej sa nástupov a odchodov zamestnancov
- Participovanie na HR procesoch a podpora HR tímu
- Komunikácia s oddelením náboru
- Zabezpečenie dôslednej evidencie zamestnancov
- Podpora pri plánovaní interných pohovorov a pomoc pri rozvoji zamestnancov
- Spracovanie mzdových podkladov, služobných ciest a fakturácií
- Pomoc pri organizácií firemných akcií
Platové podmienky
1 300 EUR/mesiacPlatové ohodnotenie sa pohybuje od 1300€ brutto. Platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.Čo od Teba očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
HR
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti personalistiky, psychológie výhodou
- Dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- Dôslednosť a zodpovedný prístup k práci
- Záujem o oblasť ľudských zdrojov a vzťah k práci s ľuďmi
- Základný prehľad v oblasti zákonníka práce
- Proaktívny a systematický prístup k práci
Čo Ti ponúkame
- 5 dní rekondičného voľna navyše
- Prácu na medzinárodných projektoch a inovatívnych produktoch, ktoré používajú milióny užívateľov po celom svete a zlepšujú svet okolo nás
- Kolektív šikovných fajn ľudí, od ktorých sa toho veľa naučíš
- Vzdelávanie na mieru, pre tvoj osobný rozvoj a kariérny rast
- Hybridný model spolupráce umožňujúci prácu v kancelárii, doma alebo kdekoľvek inde
- Zázemie renomovanej českej IT firmy, ktorá pôsobí po celej Európe
- Voľnočasové aktivity s MultiSport kartou, kultúrne, spoločenské, športové a hlavne tímové akcie a súťaže
- Zaujímavé plusy, ktoré si skutočne užiješ. Dovolenka v Chorvátsku, windsurfing v Grécku, pobyt na horách a mnoho ďalších
Unicorn
Milujeme svoju prácu. Napriek tomu, že je niekedy veľmi náročná a ťažká, je krásna. Je to práca tvorivá. Vážime si to, že pracujeme v perspektívnom odbore. My v Unicorne už dávno vieme to, čo dnes všetci objavujú a zažívajú - software je všade. Software Everywhere.Unicorn je renomovaná európska spoločnosť poskytujúca tie najväčšie informačné systémy a riešenia z oblasti informačných a komunikačných technológií. Dlhodobo sa sústredíme na vysokú pridanú hodnotu a konkurenčnú výhodu v prospech svojich zákazníkov.
Najvýznamnejšou súčasťou skupiny Unicorn je Unicorn Systems, Unicorn University a Plus4U.
Naším mottom je pracovať tak, aby nás to bavilo, čo sa snažíme prenášať aj na našich viac ako 2600 spolupracovníkov.
ID: 4951772
Dátum zverejnenia: 30.10.2024
2024-10-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Personalista Spoločnosť: Unicorn
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac