Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
Miesto práce
Ševčenkova 34, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Náplň práce
Máš chuť učiť sa a motivuje ťa kariérny rast?Do nášho tímu hľadáme kolegyňu, ktorá posilní náš asistentský tím, osvojí si fungovanie interných procesov a bude aktívne spolupracovať na ich zlepšovaní.
Náplňou práce je najmä :
- samostatné riešenie úloh
- podpora projektov
- tvorba interných dokumentov
- vytváranie protokolov podľa zadania
- spracovanie výkazov
- plánovanie schôdzok
Platové podmienky:
Platové ohodnotenie je dvojzložkové, skladajúce sa zo základnej zložky mzdy 550 EUR brutto (ktorá musí byť zverejnená na základe novely zákona o zverejnení základnej zložky mzdy platnej od 1.5.2018) a osobného ohodnotenia vo výške 300 – 400 EUR brutto. Výsledné platové podmienky sa preto pohybujú od 850 EUR brutto v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.
Platové podmienky
Základná zložka mzdy 550 EUR brutto (podľa novely zákona) + osobné ohodnotenie v rozmedzí 300 – 400EUR = od 850 EUR brutto v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie.Čo od Teba očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás požadujeme?
- schopnosť učiť sa nové veci a samostatne a proaktívne riešiť zadané úlohy
- logické myslenie
- práca s PC na pokročilej úrovni
- anglický jazyk na dobrej úrovni
- dôraz a zmysel pre detail
Čo Ti ponúkame
Čo Vám ponúkame?- možnosť získania praxe v oblasti administratívy, obchodu či organizácie
- možnosť kvalitného vzdelávania v oblasti ICT, komunikačných a prezentačných zručností
- zmluva na dobu neurčitú od začiatku spolupráce
- 5 dní na "rekondičné voľno"
- príležitosť ku smerovaniu kariéry zaujímavým smerom
- motivačný systém zamestnaneckých benefitov
- možnosť účastniť sa kultúrnych a športových aktivít
- mladý a priateľský kolektív
Unicorn
Milujeme svoju prácu. Napriek tomu, že je niekedy veľmi náročná a ťažká, je krásna. Je to práca tvorivá. Vážime si to, že pracujeme v perspektívnom odbore. My v Unicorne už dávno vieme to, čo dnes všetci objavujú a zažívajú - software je všade. Software Everywhere.Unicorn je renomovaná európska spoločnosť poskytujúca tie najväčšie informačné systémy a riešenia z oblasti informačných a komunikačných technológií. Dlhodobo sa sústredíme na vysokú pridanú hodnotu a konkurenčnú výhodu v prospech svojich zákazníkov.
Najvýznamnejšou súčasťou skupiny Unicorn je Unicorn Systems, Unicorn University a Plus4U.
Naším mottom je pracovať tak, aby nás to bavilo, čo sa snažíme prenášať aj na našich viac ako 2600 spolupracovníkov.
ID: 3354130
Dátum zverejnenia: 9.5.2018
2018-05-09
lokalita: Ševčenkova 34, Petržalka Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Unicorn
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná zložka mzdy 550 EUR brutto (podľa novely zákona) + osobné ohodnotenie v rozmedzí 300 – 400EUR = od 850 EUR brutto v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie.