Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový Manažér/Zástupca CEO
Unicorn Group s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.11.2019
1.11.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiac
1 500 - 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Investičná spoločnosť realizujúca výstavbu a financovanie nehnuteľností hladá posilu pre svoj tím.
Hladáme samostatného/nú, energicku, riadiacu osobnosť .
Pozícia ma dve roviny administratíva a manažment v oblasti výstavby a financovania nehnuteľností .
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu možnost dozvedieť sa veľa z realitného a finančného trhu.
Možnosť vybudovanie si kariéry už počas štúdia a spôsob akosi vyhodne zabezpečiť svoje vlastné bývanie.
Prosim priložte aj fotografiu a nezabudnite na vaše zručnosti a slabé a silné stránky.
Dakujeme.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava podkladov pre zostavenie plánu stavebných investícií.
- Vedenie stavebných projektov resp. spolupráca pri vedení stavebných projektov od fázy
prípravy až po ukončenie.
- Príprava projektovej dokumentácie a podkladov pre projektové riadenie, zodpovednosť za úspešný priebeh projektov.
- Príprava podkladov pre uzatváranie zmluvných vzťahov – rámcovej zmluvy, zmluvy o dielo, príp. iných typov súvisiacich zmlúv, manažment zmien a dodatkov.
- Zabezpečenie legalizácie stavebnej činnosti dotknutými orgánmi miestnej a štátnej správy – územné rozhodnutia, stavebné povolenia, ohlásenie stavebných prác a kolaudačných rozhodnutí.
- Koordinačné činnosti vo fáze prípravy stavieb a vo fáze realizácie, koordinácia dodávateľov resp. organizačných útvarov spoločnosti, kontrola plnenia dodávok.
- Tvorba harmonogramu prác jednotlivých stavebných činností v spolupráci s projektantom a dodávateľom diela.
- Zodpovednosť za rozpočtové a cenové kalkulácie vo všetkých fázach projektu, sledovanie rozpočtov, riadenie nákladov, spracovávanie kontrolných rozpočtov, vykonávanie celkovej kontroly výdavkov a nákladov počas celej výstavby.
- Tvorba R položiek, oceňovanie výkazov výmer k výberovým konaniam, spracovanie a kontrola výkazov výmer.
- Odsúhlasovanie platieb.
- Sledovanie skutočného súpisu vykonaných prác, zmluvných cien a celkovej ceny diela.
- Príprava a predkladanie finančných reportov v pravidelných intervaloch.
- Súčinnosť pri odovzdávaní dokončenej stavby.
Hladáme samostatného/nú, energicku, riadiacu osobnosť .
Pozícia ma dve roviny administratíva a manažment v oblasti výstavby a financovania nehnuteľností .
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu možnost dozvedieť sa veľa z realitného a finančného trhu.
Možnosť vybudovanie si kariéry už počas štúdia a spôsob akosi vyhodne zabezpečiť svoje vlastné bývanie.
Prosim priložte aj fotografiu a nezabudnite na vaše zručnosti a slabé a silné stránky.
Dakujeme.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava podkladov pre zostavenie plánu stavebných investícií.
- Vedenie stavebných projektov resp. spolupráca pri vedení stavebných projektov od fázy
prípravy až po ukončenie.
- Príprava projektovej dokumentácie a podkladov pre projektové riadenie, zodpovednosť za úspešný priebeh projektov.
- Príprava podkladov pre uzatváranie zmluvných vzťahov – rámcovej zmluvy, zmluvy o dielo, príp. iných typov súvisiacich zmlúv, manažment zmien a dodatkov.
- Zabezpečenie legalizácie stavebnej činnosti dotknutými orgánmi miestnej a štátnej správy – územné rozhodnutia, stavebné povolenia, ohlásenie stavebných prác a kolaudačných rozhodnutí.
- Koordinačné činnosti vo fáze prípravy stavieb a vo fáze realizácie, koordinácia dodávateľov resp. organizačných útvarov spoločnosti, kontrola plnenia dodávok.
- Tvorba harmonogramu prác jednotlivých stavebných činností v spolupráci s projektantom a dodávateľom diela.
- Zodpovednosť za rozpočtové a cenové kalkulácie vo všetkých fázach projektu, sledovanie rozpočtov, riadenie nákladov, spracovávanie kontrolných rozpočtov, vykonávanie celkovej kontroly výdavkov a nákladov počas celej výstavby.
- Tvorba R položiek, oceňovanie výkazov výmer k výberovým konaniam, spracovanie a kontrola výkazov výmer.
- Odsúhlasovanie platieb.
- Sledovanie skutočného súpisu vykonaných prác, zmluvných cien a celkovej ceny diela.
- Príprava a predkladanie finančných reportov v pravidelných intervaloch.
- Súčinnosť pri odovzdávaní dokončenej stavby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť kúpy nehnuteľnosti za zvýhodnenú cenu oproti trhovej.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Reality, Financie, Stavebníctvo
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá stavebným a projektovým manažmentom a realitnými a finančnými službami.
ID: 3782362
Dátum zverejnenia: 9.10.2019
2019-10-09
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Hypotekárny špecialista, Prípravár stavieb, Projektový manažér, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Unicorn Group s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 2 000 EUR/mesiac