Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Leader
TUBEX SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Žarnovica
Žarnovica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacOd 2200 eur a viac v závislosti od pracovných skúseností .
2 200 EUR/mesiacOd 2200 eur a viac v závislosti od pracovných skúseností .
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cítite sa vo vedení a motivovaní zamestnancov ako ryba vo vode? Láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti s aktívnym využitím cudzieho jazyka? Hľadáme práve Vás!
Na tejto pozícii bude Vašou prvou zodpovednosťou koučovanie a mentoring CS tímu a ich motivácia k tomu, aby poskytovali výnimočný zákaznícky servis. Team Leader okrem toho dbá na dodržiavanie a plnenie všetkých procesov, termínov a plnenie KPI.
Šťastní zákazníci zvyšujú dobré meno spoločnosti. CS Leader usilovne pracuje na budovaní lojálnej zákazníckej základne. Ak medzi zamestnancami existujú problémy, napraví situáciu skôr ako ovplyvnia kultúru pracoviska.
Ďalšie úlohy:
• Účasť na stretnutiach SC a ostatných oddelení, zabezpečenie plynulej internej komunikácie;
• Monitorovanie spracúvania objednávok a komunikácie so zákazníkmi, nastavenie štandardov;
• Podpora pri tvorbe predajných cien, technických zmien, nových projektov a iných požiadaviek zákazníka;
• Pravidelné reportovanie výsledkov činnosti oddelenia, výsledkov predaja spoločnosti, trendy a analýzy vzniknutých rozdielov;
• Určovanie dostupnosti zásob, obrátkovosti zásob a definovanie akcií v rámci tímu, na ich optimalizáciu;
• Identifikácia oblastí, ktoré potrebujú zlepšenie a navrhovanie funkčných riešení problémov;
• Optimalizácia procesov v rámci oddelenia zákazníckeho servisu tak, aby boli požiadavky zákazníkov (interných aj externých) splnené v požadovanom čase a požadovanom množstve.
• Implementácia EDI.
Na tejto pozícii bude Vašou prvou zodpovednosťou koučovanie a mentoring CS tímu a ich motivácia k tomu, aby poskytovali výnimočný zákaznícky servis. Team Leader okrem toho dbá na dodržiavanie a plnenie všetkých procesov, termínov a plnenie KPI.
Šťastní zákazníci zvyšujú dobré meno spoločnosti. CS Leader usilovne pracuje na budovaní lojálnej zákazníckej základne. Ak medzi zamestnancami existujú problémy, napraví situáciu skôr ako ovplyvnia kultúru pracoviska.
Ďalšie úlohy:
• Účasť na stretnutiach SC a ostatných oddelení, zabezpečenie plynulej internej komunikácie;
• Monitorovanie spracúvania objednávok a komunikácie so zákazníkmi, nastavenie štandardov;
• Podpora pri tvorbe predajných cien, technických zmien, nových projektov a iných požiadaviek zákazníka;
• Pravidelné reportovanie výsledkov činnosti oddelenia, výsledkov predaja spoločnosti, trendy a analýzy vzniknutých rozdielov;
• Určovanie dostupnosti zásob, obrátkovosti zásob a definovanie akcií v rámci tímu, na ich optimalizáciu;
• Identifikácia oblastí, ktoré potrebujú zlepšenie a navrhovanie funkčných riešení problémov;
• Optimalizácia procesov v rámci oddelenia zákazníckeho servisu tak, aby boli požiadavky zákazníkov (interných aj externých) splnené v požadovanom čase a požadovanom množstve.
• Implementácia EDI.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilná práca s pravidelným príjmom a v príjemnom pracovnom prostredí
- Ročný bonus na základe dosiahnutých ukazovateľov a splnených cieľov
- Skvelá príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj
- Priestor pre uplatnenie vlastných nápadov
- Priateľská atmosféra a podpora celého CS tímu
- Zamestnanecké benefity
- Spoločenské akcie
- Príspevok na dopravu
- Ročný bonus na základe dosiahnutých ukazovateľov a splnených cieľov
- Skvelá príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj
- Priestor pre uplatnenie vlastných nápadov
- Priateľská atmosféra a podpora celého CS tímu
- Zamestnanecké benefity
- Spoločenské akcie
- Príspevok na dopravu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax v oblasti komunikácie so zákazníkmi a vedením tímu vo výrobnej spoločnosti,
• Znalosť anglického jazyka na úrovni C1 podmienkou,
• Skúsenosť s riadením objednávok,
• Skúsenosť s EDI,
• Znalosť informačných systémov MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet na pokročilej úrovni,
• Dobré komunikačné a organizačné schopnosti, zodpovedný prístup k práci,
• Schopnosť rozhodnúť sa a prijať zodpovednosť aj v prípade riešenia zložitejších a náročných problémov,
• Precíznosť, operatívnosť, schopnosť absorbovať veľké množstvo informácií, samostatnosť,
• Asertivita,
• Príjemné vystupovanie.
• Znalosť anglického jazyka na úrovni C1 podmienkou,
• Skúsenosť s riadením objednávok,
• Skúsenosť s EDI,
• Znalosť informačných systémov MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet na pokročilej úrovni,
• Dobré komunikačné a organizačné schopnosti, zodpovedný prístup k práci,
• Schopnosť rozhodnúť sa a prijať zodpovednosť aj v prípade riešenia zložitejších a náročných problémov,
• Precíznosť, operatívnosť, schopnosť absorbovať veľké množstvo informácií, samostatnosť,
• Asertivita,
• Príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Závod na výrobu hliníkových túb.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3622031
Dátum zverejnenia: 21.9.2021
2021-09-21
lokalita: Žarnovica Pozícia: Team leader Spoločnosť: TUBEX SLOVAKIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac