Finančný manažér - Odd. finančného manažmentu projektov

Trnavský samosprávny kraj

Miesto práce
Starohájska 10, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ možnosť variabilnej zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

zodpovednosť za implementáciu pridelených projektov financovaných zo zdrojov EŠIF, Plánu obnovy a odolnosti SR a iných finančných mechanizmov

príprava podkladov k projektom financovaných zo zdrojov Európskej únie, spracovávanie žiadosti o platbu, prípadne realizovať iné aktivity vyplývajúce z pozície finančného manažéra projektu

podieľať sa na činnostiach v oblasti rozpočtu a financovania projektov samosprávneho kraja a podriadených organizácií

spolupracovať pri príprave výstupných dokumentov k rozpočtu, či záverečnému účtu

Zamestnanecké výhody, benefity

Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• Multisport karta

Informácie o výberovom konaní

Miesto práce:
• Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska 10, 917 01 Trnava

Termín nástupu:
• ASAP

Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer

Zoznam požadovaných dokladov:
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list

Dátum a miesto podania žiadosti:

Termín podania: do 03.06.2024

Adresa podania: [email protected]

Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352

Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

3.6.2024 (ostáva ešte 1 deň)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Osobnostné predpoklady a zručnosti

skúsenosti s rozpočtovaním vo verejnej správe výhodou

prax pri finančnom manažmente projektov výhodou

samostatnosť

zodpovednosť

precíznosť

praktické a analytické myslenie

flexibilita

bezúhonnosť

práca s PC - užívateľ, MS Excel, MS Word

výhodou znalosť účtovného programu SPIN / iSPIN a registratúrneho programu FABASOFT

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Odbor ľudských zdrojov Úrad TTSK
Tel.: +421335559352
E-mail: poslať životopis
ID: 4833948  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac