Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technický personál/Odborník - Referát mobility
Trnavský samosprávny kraj
Miesto práce
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac(+ možnosť variabilnej zložky mzdy v závislosti od výkonu a kvality práce)
1 800 EUR/mesiac(+ možnosť variabilnej zložky mzdy v závislosti od výkonu a kvality práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výkon odborných činností súvisiacich s budovaním dátovej centrály pre systémy integrovanej dopravy v rámci implementácie projektu cezhraničnej spolupráce Clean Mobility v rámci Programu spolupráce Interreg V-A Slovenská republika – Rakúsko.
• budovanie a manažment informačného dopravného systému
• komunikácia a spolupráca s partnermi na odborných aktivitách projektu Clean Mobility,
• zabezpečovanie profesionálnej komunikácie a výstupov smerom k ústredným orgánom štátnej správy a kontrolným miestam (riadiaci orgán, národný orgán a spoločný sekretariát operačného programu), ako aj smerom do vnútra pri internej komunikácii s odbornými útvarmi a organizačnými zložkami Úradu TTSK,
• poskytovanie súčinnosti pri výkone kontrol a auditov,
• zodpovednosť za sledovanie aktuálnych prepráv a ich bezproblémový priebeh
• komunikácia s dopravcami a monitorovanie aktuálnych prepráv
• vyhodnocovanie stanovených parametrov, príprava jednoduchých analýz a prehľadov a administratívne činnosti podľa pokynov
• budovanie a manažment informačného dopravného systému
• komunikácia a spolupráca s partnermi na odborných aktivitách projektu Clean Mobility,
• zabezpečovanie profesionálnej komunikácie a výstupov smerom k ústredným orgánom štátnej správy a kontrolným miestam (riadiaci orgán, národný orgán a spoločný sekretariát operačného programu), ako aj smerom do vnútra pri internej komunikácii s odbornými útvarmi a organizačnými zložkami Úradu TTSK,
• poskytovanie súčinnosti pri výkone kontrol a auditov,
• zodpovednosť za sledovanie aktuálnych prepráv a ich bezproblémový priebeh
• komunikácia s dopravcami a monitorovanie aktuálnych prepráv
• vyhodnocovanie stanovených parametrov, príprava jednoduchých analýz a prehľadov a administratívne činnosti podľa pokynov
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom),
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise.
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania do: 18.10.2022
Adresa podania: Email: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom),
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise.
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania do: 18.10.2022
Adresa podania: Email: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
doprava - dopravné inžinierstvo výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• anglický jazyk min. B1,
• nutná orientácia v problematike dopravy a integrovanej dopravy,
• využívanie informačných technológii z pohľadu užívateľa, prípadne správcu,
• organizovanie školenia, tvorba materiálov, príručiek,
• vodičské oprávnenie - skupina B výhodou,
• sebaistota v komunikácii, bezúhonnosť
• zmysel pre tímovú prácu, ako aj samostatnú, tvorivú prácu,
• schopnosť učiť sa a adaptovať,
• zmysel pre efektívnosť a presnosť,
• zmysel pre detail a flexibilitu,
• silný zmysel pre zodpovednosť
• analytické myslenie a organizačné schopnosti
• schopnosť analytického myslenia.
• nutná orientácia v problematike dopravy a integrovanej dopravy,
• využívanie informačných technológii z pohľadu užívateľa, prípadne správcu,
• organizovanie školenia, tvorba materiálov, príručiek,
• vodičské oprávnenie - skupina B výhodou,
• sebaistota v komunikácii, bezúhonnosť
• zmysel pre tímovú prácu, ako aj samostatnú, tvorivú prácu,
• schopnosť učiť sa a adaptovať,
• zmysel pre efektívnosť a presnosť,
• zmysel pre detail a flexibilitu,
• silný zmysel pre zodpovednosť
• analytické myslenie a organizačné schopnosti
• schopnosť analytického myslenia.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4438687
Dátum zverejnenia: 4.10.2022
2022-10-04
lokalita: Trnava Pozícia: Odborný referent Spoločnosť: Trnavský samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac