Poradíme Vám?

Odborný referent - Odbor školstva - Oddelenie správy výkonov škôl a školských zariadení

Trnavský samosprávny kraj

Miesto práce
Starohájska 10, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• metodické usmerňovanie a riadenie školských zariadení,
• spracovanie štatistík školských zariadení,
• príprava reportov a prezentácií pre nadriadeného,
• spracovanie prehľadov o počte žiakov škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti TTSK,
• zabezpečovanie výkonu štátnej správy v 2. stupni vo veciach, v ktorých rozhodol riaditeľ strednej školy alebo školského zariadenia (vypracovanie rozhodnutí vo veci odvolania voči rozhodnutiu riaditeľa o neprijatí žiaka na štúdium),
• spracovanie správ o výchovno-vzdelávacej činnosti školy,
• výkon kontrolnej činnosti v školských zariadeniach,
• spracovávanie podkladov pre stratégiu školstva.

Zamestnanecké výhody, benefity

Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie

Informácie o výberovom konaní

Pracovný pomer na zastupovanie počas práceneschopnosti zamestnanca.

Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise

Dátum a miesto podania žiadosti:

Termín podania: do 05.12.2021

Adresa podania: [email protected]

Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352

Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

5.12.2021 (ostáva ešte 6 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Iné kritéria a požiadavky:
• bezúhonnosť,
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• znalosť legislatívy týkajúcej sa školských zariadení a financovanie preneseného ako aj originálneho výkonu výhodou
• zmysel pre detail
• práca s PC – užívateľ, MS Excel, MS Word
• práca s ASC Agendou výhodou, práca s Fabasoftom výhodou
• vodičský preukaz sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Odbor ľudských zdrojov Úrad TTSK
Tel.: +421335559352
E-mail: poslať životopis
ID: 4208465  Dátum zverejnenia: 22.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac