Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent(Finančný manažér) - Oddelenia rozpočtu a financovania
Trnavský samosprávny kraj
Miesto práce
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac(+ možnosť variabilnej zložky mzdy v závislosti od výkonu a kvality práce)
1 000 EUR/mesiac(+ možnosť variabilnej zložky mzdy v závislosti od výkonu a kvality práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spolupráca na tvorbe rozpočtov projektových zámerov a projektov
• finančné riadenie implementovaného projektu, príprava žiadostí o platbu
• odborné práce spojené s rozpočtovaním a implementovaním projektov EŠIF
• tvorba rozborov a iných podkladov o čerpaní finančných prostriedkov z EŠIF
• finančné riadenie implementovaného projektu, príprava žiadostí o platbu
• odborné práce spojené s rozpočtovaním a implementovaním projektov EŠIF
• tvorba rozborov a iných podkladov o čerpaní finančných prostriedkov z EŠIF
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké benefity v zmysle Kolektívnej zmluvy budú komunikované na osobnom /online pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 23.05.2021
Adresa podania: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 23.05.2021
Adresa podania: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, financie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť relevantných právnych predpisov SR a EÚ, programových, koncepčných a strategických dokumentov v oblasti EŠIF
• výhodou je prax v oblasti finančného alebo projektového riadenia projektov EŠIF
• samostatnosť
• zodpovednosť
• precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• flexibilita
• práca s PC - užívateľ, MS Excel, MS Word
• znalosť anglického jazyka
• bezúhonnosť
• výhodou je prax v oblasti finančného alebo projektového riadenia projektov EŠIF
• samostatnosť
• zodpovednosť
• precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• flexibilita
• práca s PC - užívateľ, MS Excel, MS Word
• znalosť anglického jazyka
• bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4078867
Dátum zverejnenia: 11.5.2021
2021-05-11
lokalita: Trnava Pozícia: Finančný analytik, Odborný referent Spoločnosť: Trnavský samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac