Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér cestovnej agentúry (CA)/cestovnej kancelárie (CK)
Trnavský kraj
Miesto práce
Študentská 16, 917 01 Trnava
Študentská 16, 917 01 Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac+ osobné ohodnotenie podľa praxe a odborných zručností
1 200 EUR/mesiac+ osobné ohodnotenie podľa praxe a odborných zručností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za NÁKUP PRODUKTOV CESTOVNEJ AGENTÚRY resp. KANCELÁRIE
• Vyhľadávanie produktov CA/CK
• Komunikácia s dodávateľmi vstupeniek, ubytovania, zážitkov, prepravy, sprievodcov a iné
• Nákup produktov a služieb pre CA/CK, príprava a dohodnutie zmluvných podmienok
• Stanovenie predajných cien nakupovaných produktov
• Organizácia a príprava zájazdov a pobytov
• Zaškolenie vlastných sprievodcov a technických delegátov pre produkty CA/CK
• Administratívna príprava a príprava podkladov pre sprievodcov
Zodpovedá za PREDAJ A STAROSTLIVOSŤ O KLIENTA
• Starostlivosť o rezervačný systém na destinačnom portáli a jeho aktualizácia
• Vyhľadávanie externých predajných kanálov a vedenie rokovaní o spolupráci, uzatváranie zmlúv o províznom predaji
• Vyhľadávanie skupinových a organizovaných klientov a aktívny predaj
• Prijímanie a vybavovanie telefonických a emailových objednávok vrátane ich administrácie
• Komunikácia s klientmi, poskytovanie informácií o produktoch a službách, uzatváranie zmlúv
• Príprava itinerárov a programov „na mieru“
• Zákaznícky servis, riešenie sťažností a reklamácií
• Získavanie spätnej väzby od klientov
• Vedenie databázy klientov
• Tvorba a správa vernostných programov
• Príprava podkladov pre online a offline marketingovú podporu
• Príprava a správa newslettera – email marketing
Zodpovedá za PODPORNÉ A ADMINISTRATÍVNE PRÁCE súvisiace s činnosťou CA/CK
• Príprava a zodpovednosť za plnenie rozpočtu CA/CK
• Komunikácia s vývojármi rezervačných systémov CA/CK
• Fakturácia – vystavovanie faktúr klientom, sledovanie a kontrola splatnosti
• Analýza a vyhodnocovanie predaja, vytváranie rôznych reportov a štatistík
• Spolupodieľanie sa pri príprave nových alebo inovovaní už existujúcich produktov KOCR
• Vyhľadávanie produktov CA/CK
• Komunikácia s dodávateľmi vstupeniek, ubytovania, zážitkov, prepravy, sprievodcov a iné
• Nákup produktov a služieb pre CA/CK, príprava a dohodnutie zmluvných podmienok
• Stanovenie predajných cien nakupovaných produktov
• Organizácia a príprava zájazdov a pobytov
• Zaškolenie vlastných sprievodcov a technických delegátov pre produkty CA/CK
• Administratívna príprava a príprava podkladov pre sprievodcov
Zodpovedá za PREDAJ A STAROSTLIVOSŤ O KLIENTA
• Starostlivosť o rezervačný systém na destinačnom portáli a jeho aktualizácia
• Vyhľadávanie externých predajných kanálov a vedenie rokovaní o spolupráci, uzatváranie zmlúv o províznom predaji
• Vyhľadávanie skupinových a organizovaných klientov a aktívny predaj
• Prijímanie a vybavovanie telefonických a emailových objednávok vrátane ich administrácie
• Komunikácia s klientmi, poskytovanie informácií o produktoch a službách, uzatváranie zmlúv
• Príprava itinerárov a programov „na mieru“
• Zákaznícky servis, riešenie sťažností a reklamácií
• Získavanie spätnej väzby od klientov
• Vedenie databázy klientov
• Tvorba a správa vernostných programov
• Príprava podkladov pre online a offline marketingovú podporu
• Príprava a správa newslettera – email marketing
Zodpovedá za PODPORNÉ A ADMINISTRATÍVNE PRÁCE súvisiace s činnosťou CA/CK
• Príprava a zodpovednosť za plnenie rozpočtu CA/CK
• Komunikácia s vývojármi rezervačných systémov CA/CK
• Fakturácia – vystavovanie faktúr klientom, sledovanie a kontrola splatnosti
• Analýza a vyhodnocovanie predaja, vytváranie rôznych reportov a štatistík
• Spolupodieľanie sa pri príprave nových alebo inovovaní už existujúcich produktov KOCR
Zamestnanecké výhody, benefity
- výmera dovolenky o 1 týždeň navyše
- kvartálne voľno raz štvrťročne
- príspevok zamestnávateľa do III. piliera,
- možnosť výkonnostných odmien 2x ročne
- možnosť práce z domu po dohode
- vzdelávacie, rozvojové a jazykové kurzy,
- ďalšie benefity
- kvartálne voľno raz štvrťročne
- príspevok zamestnávateľa do III. piliera,
- možnosť výkonnostných odmien 2x ročne
- možnosť práce z domu po dohode
- vzdelávacie, rozvojové a jazykové kurzy,
- ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť/motivačný list, životopis, prosím zašlite na adresu: office@krajzazitkov.sk do 30.4.2024 .
Pokiaľ vyhovujete profilu hľadanej pozície, budeme Vás kontaktovať telefonicky a pozveme Vás na osobné stretnutie.
Pokiaľ vyhovujete profilu hľadanej pozície, budeme Vás kontaktovať telefonicky a pozveme Vás na osobné stretnutie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Znalosť iných jazykov výhodou - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Podrobná znalosť príslušnej legislatívy - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Podrobná znalosť príslušnej legislatívy - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax v oblasti CA,CK
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, vysoké pracovné nasadenie, tímová práca, cieľavedomosť, samostatnosť, schopnosť získať si dôveru ľudí, flexibilita a organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Trnavský kraj zážitkov je Krajskou organizáciou cestovného ruchu Trnavský kraj. Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj podporuje a vytvára podmienky na rozvoj cestovného ruchu na území Trnavského samosprávneho kraja. Vytvára a realizuje marketing a propagáciu cestovného ruchu pre svojich členov doma a v zahraničí. Podporuje kultúrny, spoločenský a športový život a zachovávanie prírodného a kultúrneho dedičstva. Organizuje podujatia a poskytuje poradensko-konzultačné služby svojim členom. Členovia KOCR Trnavský kraj sú Trnavský samosprávny kraj, Oblastná organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism, Oblastná organizácia cestovného ruchu Rezort Piešťany a Oblastná organizácia cestovného ruchu Žitný ostrov – Csallóköz.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4782453
Dátum zverejnenia: 15.4.2024
2024-04-15
lokalita: Trnava Pozícia: Key account manager, Predajca leteniek/zájazdov, Produktový manažér, Sprievodca v cestovnom ruchu Spoločnosť: Trnavský kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac