Špecialista správy záväzkov (m/ž) Global Business Services/pôsobenie v rámci EMEA regiónu

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacVýsledná výška závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Dôkazov dobrej a kvalitnej práce spoločnosti je veľa. Jedným z nich je aj dĺžka pôsobenia na trhu, tradícia, bohatá história, či úspešné pôsobenie vo viacerých krajinách. Významným ukazovateľom je aj spokojnosť zamestnancov. Pre klienta, ktorý disponuje nie len týmito, ale aj mnohými ďalšími kvalitami, obsadzujeme pozíciu špecialistu správy záväzkov.

Spoločnosť na trhu pôsobí už viac ako 180 rokov. 20 z nich investovala do budovania a rozvoja slovenskej pobočky, ktorá sa tiež môže pochváliť viacerými úspechmi. Aj vďaka tomu majú vybudovaný tím Global Business Services, ktorý zastrešuje finančnú agendu pre všetky pobočky v rámci EMEA regiónu. Na Slovensku spoločnosť pôsobí v okrese Martin.

Hľadáme človeka, ktorý pracoval v prostredí nadnárodnej spoločnosti. Človeka, ktorý rád pracuje v tíme, ale je schopný samostatne sa postarať o svoju agendu. Človeka, ktorý rád pracuje z domu, resp. kombinuje prácu z domu s prácou v kancelárii. Človeka, schopného komunikovať v nemeckom jazyku.

​Hľadáme motivovaného člena tímu, otvoreného zmenám, schopného akceptovať prácu v meniacich sa podmienkach. Tím funguje dva roky, takže sa stále mení a prispôsobuje požiadavkám. Uvítame niekoho, kto má chuť sa realizovať, prispieť nápadmi, navrhovať riešenia a je schopný sa prispôsobiť.

​Špecialista správy záväzkov zodpovedá za to, že všetky dodávateľské faktúry a preddavky sú spracované a správne zaznamenané v IT nástrojoch spoločnosti. Práca bude vykonávaná pre podniky v skupine v regiónoch EMEA a Severná Amerika.

​Konkrétne činnosti vykonáva pre každú jednu spoločnosť v skupine. Rozsah práce pre jednotlivé spoločnosti sa môže odlišovať.

Medzi typické činnosti patrí: 

  • ​ Spracovanie všetkých záväzkových faktúr tretích strán.
  • ​ Spracovanie vnútropodnikových faktúr.
  • ​ Zabezpečenie odosielania faktúr príslušným schvaľovateľom.
  • ​ Monitorovanie nástroja na správu záväzkov.
  • ​ Kontrolovanie správnosti fakturácie.
  • ​ Sledovanie výpisov od dodávateľov.
  • ​ Spracovanie upomienok dodávateľov.
  • ​ Spolupráca pri kontrole medzipodnikových účtov.
  • ​ Tvorba reportov, analýz a štatistík podľa požiadaviek

​Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti a počas svojho pôsobenia v spoločnosti dostane plnú podporu zo strany kolegov či nadriadených.​

Zamestnanecké výhody, benefity

​• Home Office aj v rozsahu 100% pracovnej doby podľa dohody s nadriadeným (dochádzanie do práce je potrebné minimálne v rozsahu 1-2-krát mesačne),
• 13., 14. plat, ročné odmeny, 
• bonus za lojalitu,
​• dodatková dovolenka pri odpracovaní určených rokov vo firme,
​• bonus za odporučenie vhodného kandidáta,
​• príspevok na DDS,
​• možnosť využitia MultiSport / UpBalansea karty po skúšobnej dobe,
​• zľavy u zazmluvnených poskytovateľov služieb,
​• kurzy anglického / nemeckého jazyka a ďalšie školenia podľa pracovnej pozície,
• možnosť kariérneho rastu a vnútro firemných presunov,
​• atmosféra vo firme, čistota, kompletne odhlučnená administratívna časť budovy.​

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Spoločnosť úspešne pôsobí na celosvetovom trhu viac ako 180 rokov. Primárne sa venuje výrobe strojov na spracovanie plastov a gumy. Na Slovensku pôsobí viac ako 20 rokov a aktuálne aktívne rozširuje svoje portfólio služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, audítorstvo

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • praktické skúsenosti v oblasti účtovníctva v nadnárodnej spoločnosti aspoň 1-2 roky,
  • nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni,
  • orientácia a znalosť daňovej a účtovnej legislatívy, účtovná závierka, inventarizácia, fakturácia, saldo konto,
  • logické a analytické myslenie,
  • zmysel pre detail a precíznosť,
  • pozornosť, spoľahlivosť, tímová práca,
  • komunikačné schopnosti,
  • pozitívny a zodpovedný prístup k práci,
  • schopnosť riešiť problémy,
  • orientácia na výsledky a orientácia na zákazníka,
  • zmysel pre dôvernosť informácií,


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu viac ako 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Briššová
Tel.: +421948189203
E-mail: poslať životopis
ID: 5101512  Dátum zverejnenia: 17.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac