B2B Obchodník

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacK fixnej zložke mzdy prislúcha aj variabilná zložka mzdy. Výsledná výška mzdy je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Pre nášho klienta, celosvetového lídra v upínacej technike a uchopovacích systémoch, hľadáme obchodného zástupcu pre región Banská Bystrica a okolie.

​​Ako nový člen tímu dostanete pridelené portfólio existujúcich zákazníkov, know-how, pomoc a podporu. Môžete sa spoľahnúť na priamu a otvorenú komunikáciu, kvalitu produktov a zázemie silnej spoločnosti. Od Vás sa na oplátku očakáva motivácia, nadšenie, ťah na bránku, ochota stať sa plnohodnotným členom tímu, vôľa podieľať sa na dosahovaní spoločných cieľov a samozrejme akvizícia nových zákazníkov.

​​Keďže obchodný zástupca pre klientov navrhuje riešenia a musí sa orientovať v technickej dokumentácii, hľadáme človeka s technickým, ideálne strojníckym vzdelaním. Priestor je aj pre šikovného a usilovného absolventa. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.

​​Obchodný zástupca pracuje primárne z domácej kancelárie, v pondelok má priestor na dohodnutie stretnutí a komunikáciu s klientmi, ďalšie dni v týždni venuje práci v teréne. Pravidelne sa stretáva aj s ostatnými kolegami v sídle spoločnosti. Pracuje v rámci štandardného pracovného času.

Spoločnosť má prepracovaný systém a kandidát na tejto pozícii bude mať neustále podporu od skúsenejších kolegov. 

​​

Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
​​- technické poradenstvo u zákazníkov,
​​- starostlivosť o stabilných klientov a budovanie nových obchodných kontaktov,
​​- organizácia obchodných stretnutí,
​​- návrh riešení na mieru a ich následné sledovanie,
​​- spracovanie cenových návrhov a objednávok,
​​- dojednanie cien a technických špecifikácií,
​​- samostatné vedenie projektov v úzkej spolupráci s materskou spoločnosťou.

​​

Počas adaptačného procesu a aj po jeho ukončení, dostane nový kolega plnú podporu vedenia spoločnosti.​​

Zamestnanecké výhody, benefity

- služobný automobil aj na súkromné účely

- iphone, notebook, tlačiareň

​​- možnosť osobného rastu

- dovolenkový bonus

- samostatná a rozmanitá činnosť vo finančne silnej a stále rastúcej spoločnosti

​​- angažovaný tím v moderných kancelárskych priestoroch

​​- zaujímavé platové ohodnotenie v závislosti na výsledkoch

​​- teambuildingy s rodinnými príslušníkmi

​- zaistené pracovné miesto s najmodernejšími komunikačnými prostriedkami


Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš životopis. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a 2.kolo je realizované u klienta. O výsledku výberu bude informovaný každý kandidát po ukončení výberového procesu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Naším klientom je nadnárodná rodinná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom upínacej techniky a uchopovacích systémov. Žiadaný líder v oblasti technológií a globálny hráč aktuálne ponúka pracovné miesta 3500 zamestnancom po celom svete. Ponúka kvalitný produkt, zázemie rodinnej spoločnosti, férovú a otvorenú komunikáciu aj istoty, ktoré zabezpečili, že ani v čase korona krízy spoločnosť neprepúšťala.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát pre túto pozíciu je:

- absolventom školy s technickým, ideálne strojárskym zameraním

- schopný čítať technickú dokumentáciu

- zodpovedný

- samostatný

- komunikačne zručný

- technicky zdatný

- člen tímu

- kamarátsky, ochotný pomôcť

- schopný pracovať aj na spoločných cieľoch

- má skúsenosť s výrobou

- komunikuje v anglickom jazyku

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 4815594  Dátum zverejnenia: 24.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac