Obchodno-technický zástupca v strojárskom priemysle - príležitosť aj pre juniorov

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacuvedená mesačná mzda je ponukou pre absolventa; konečná suma závisí od seniority kandidáta a dopĺňa ju systém odmien a bonusov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte technické vzdelanie a radi by ste pracovali s kvalitným a žiadaným produktom? Sú pre Vás dôležité vzťahy na pracovisku, atmosféra a podpora vedenia? Potom je naša ponuka presne pre Vás.

​Pre nášho klienta, celosvetového lídra v upínacej technike a uchopovacích systémoch, hľadáme obchodného zástupcu pre región Banská Bystrica a časť Oravy.

​Ako nový člen tímu dostanete pridelené portfólio existujúcich zákazníkov, know-how, pomoc a podporu. Môžete sa spoľahnúť na priamu a otvorenú komunikáciu, kvalitu produktov a zázemie silnej spoločnosti. Od Vás sa na oplátku očakáva motivácia, nadšenie, ťah na bránku, ochota stať sa plnohodnotným členom tímu, vôľa podieľať sa na dosahovaní spoločných cieľov a samozrejme akvizícia nových zákazníkov.

​Keďže obchodný zástupca pre klientov navrhuje riešenia a musí sa orientovať v technickej dokumentácii, hľadáme človeka s technickým, ideálne strojníckym vzdelaním. Priestor je aj pre šikovného a usilovného absolventa. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.

​Obchodný zástupca pracuje primárne z domácej kancelárie, v pondelok má priestor na dohodnutie stretnutí a komunikáciu s klientmi, ďalšie dni v týždni venuje práci v teréne. Pravidelne sa stretáva aj s ostatnými kolegami v sídle spoločnosti. Pracuje v rámci štandardného pracovného času.

​Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
​- technické poradenstvo u zákazníkov,
​- starostlivosť o stabilných klientov a budovanie nových obchodných kontaktov,
​- organizácia obchodných stretnutí,
​- návrh riešení na mieru a ich následné sledovanie,
​- spracovanie cenových návrhov a objednávok,
​- dojednanie cien a technických špecifikácií,
​- samostatné vedenie projektov v úzkej spolupráci s materskou spoločnosťou.

​Počas adaptačného procesu a aj po jeho ukončení, dostane nový kolega plnú podporu vedenia spoločnosti.​

Zamestnanecké výhody, benefity

​- samostatná a rozmanitá činnosť vo finančne silnej a stále rastúcej spoločnosti,
​- angažovaný tím v moderných kancelárskych priestoroch,
​- zaujímavé platové ohodnotenie v závislosti na výsledkoch,
​- možnosť osobného rastu,
​- dovolenkový bonus,
​- teambuildingy s rodinnými príslušníkmi,
​- zaistené pracovné miesto s najmodernejšími komunikačnými prostriedkami,
​- služobný automobil aj na súkromné účely,
​- iphone, notebook, tlačiareň​

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš životopis. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a 2.kolo je realizované u klienta. O výsledku výberu bude informovaný každý kandidát po ukončení výberového procesu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Naším klientom je nadnárodná rodinná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom upínacej techniky a uchopovacích systémov. Žiadaný líder v oblasti technológií a globálny hráč aktuálne ponúka pracovné miesta 3500 zamestnancom po celom svete. Ponúka kvalitný produkt, zázemie rodinnej spoločnosti, férovú a otvorenú komunikáciu aj istoty, ktoré zabezpečili, že ani v čase korona krízy spoločnosť neprepúšťala.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát pre túto pozíciu je:

- absolventom školy s technickým, ideálne strojárskym zameraním

- schopný čítať technickú dokumentáciu

- zodpovedný

- samostatný

- komunikačne zručný

- technicky zdatný

- nielen farmár, ale aj lovec

- člen tímu

- kamarátsky, ochotný pomôcť

- schopný pracovať aj na spoločných cieľoch

- má skúsenosť s výrobou

- komunikuje v anglickom jazyku

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Briššová
Tel.: +421948189203
E-mail: poslať životopis
ID: 4805718  Dátum zverejnenia: 11.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac