Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/tka obchodu
TRIGON Consulting s.r.o.
Banská Bystrica
plný úväzok
dohodou
Od 1 500 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy je predmetom vzájomnej dohody na pohovore u klienta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, strojársku spoločnosť s unikátnym produktom, hľadáme Asistentku obchodu, ktorá bude pravou rukou pre obchodného manažéra. Naším klientom je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s produktom, o ktorý je záujem v rámci celého sveta.
Podstatou pracovnej pozície je zastrešiť komunikáciu so zahraničnými klientami v spolupráci s obchodným manažérom. Asistentka na tejto pozícii zastrešuje obchodné prípady na základe pokynov obchodného manažéra po administratívnej a komunikačnej stránke. Jednou z hlavných úloh na tejto pozícii je správa CRM systému. Preto je nevyhnutné, aby vhodná kandidátka mala zmysel pre detail, analytické myslenie a vysokú mieru zodpovednosti.
Je to ideálna príležitosť pre kandidátku, ktorá má výborne zvládnutý time-management, dokáže zastrešiť komunikáciu s viacerými klientmi naraz a má prehľad o tom, v akej fáze sa nachádza projekt každého konkrétneho klienta.
Dokáže pokryť administratívnu časť, zmluvy, dohody či termíny. . Bude pre klienta a obchodného manažéra kontaktnou osobou, udrží si prehľad o záväzkoch a dohodách, bude na pravidelnej báze informovať o progrese. Významne sa bude podieľať na budovaní dobrých a korektných vzťahov so zákazníkmi.
Vhodná kandidátka / kandidát musí byť zručná v jasnom a zrozumiteľnom komunikovaní informácií a disponovať vysokou mierou diskrétnosti. Keďže spoločnosť má klientov primárne v zahraničí, nevyhnutná je vynikajúca znalosť anglického jazyka.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
-starostlivosť o databázu klientov
-komunikácia s klientmi na dennej báze v anglickom jazyku v spolupráci s obchodným manažérom
-práca s CRM systémom
-práca s registrami a veľkými objemami dát
-ad hoc úlohy od obchodného manažéra
Úspešná kandidátka / kandidát dostane po nástupe kvalitné zaškolenie a plnú podporu zo strany vedenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca u stabilného zamestnávateľa so zaujímavou perspektívou
- dodržiavaný fond štandardného pracovného času je súčasťou kultúry a filozofie firmy
- dlhodobá perspektíva spolupráce
- kariérny rast
- férové, priateľské prostredie
- unikátne know-how
- ponuka konkrétnych benefitov bude prezentovaná na stretnutí u klienta
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Úspešná výrobná spoločnosť high-tech produktov, založená na Slovensku s klientmi a dodávateľmi po celom svete. Veda, technológie a inžinierstvo pod jednou strechou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť rýchlo sa učiť a získané vedomosti aplikovať v praxi
- schopnosť samostatnej práce, ale i tímovej spolupráce
- proaktívny prístup k práci
- vysoké pracovné nasadenie, časová flexibilita, samostatnosť
-anglický jazyk C1
-skúsenosti s prácou v CRM systéme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk