Interný obchodník/-čka s technickým tovarom

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Vlkanová
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 900 EUR/mesiacVýsledná mzda môže byť aj vyššia, závisí od úrovne schopností a skúseností kandidáta. Ďalšie bonusy budú do detailu prezentované na pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Ak máte obchodného ducha, technický background, ste presvedčivý, viete prirodzene vyhodnotiť situáciu a vytvárať vzťahy, je táto ponuka šitá práve pre Vás.

Do príjemného kolektívu nášho klienta, ktorým je silná nadnárodná spoločnosť, ktorá ponúka dodávky a služby v oblasti hutných materiálov s hlavným zameraním na nehrdzavejúce ocele a hliník, hľadáme vhodného kandidáta/ku na pozíciu INTERNÝ OBCHODNÍK/-ČKA S TECHNICKÝM TOVAROM.


Podstatou tejto pozície je systematická denná starostlivosť o existujúcich aj nových zákazníkov v podobe profesionálneho spracovania dopytu, prípravy cenových ponúk a riešenia otázok, ktoré je možné vyriešiť v rámci zákazníckej podpory s ohľadom na obchodný plán, v úzkej spolupráci s Externým obchodníkom. 


Interný obchodík vykonáva svoju prácu výlučne na pracovisku v sídle spoločnosti vo Vlkanovej. Je denne k dispozícii svojmu Externému obchodníkovi, ktorý pracuje v teréne a čiastočne riadi jeho činnosti. Predmetom predaja sú produkty z nerezu, hliníka a ocele ako aj služby v podobe kapacít strojov a zariadení vo výrobe.


Hľadáme preto človeka, ktorý je schopný samostatne sa postarať o svoju agendu a zabezpečiť aj servis pre Externého obchodníka. Z obchodného hľadiska je to človek, ktorý má prehľad o trhu, vie si získať a udržať zákazníkov a neustále hľadá nové príležitosti. Ideálne už má prax na podobnej pozícii, skúsenosti s jednaním a krížovým predajom. Každodenná komunikácia s klientami je pre neho samozrejmosťou, dokáže si z nich časom urobiť priateľov. Jeho silnou stránkou je počúvanie a rozmýšľanie v technických súvislostiach a nezaskočia ho ani špecifické požiadavky zo strany zákazníka. Človeka, schopného komunikovať v anglickom jazyku min. písmom.


​Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:

​• starostlivosť o existujúcu klientelu
​• vybavovanie telefonátov, obvolávanie zákazníkov
​• poradenstvo pri predaji, pomoc pri výbere produktov/služieb
​• spracovanie dopytu - cross sell s cieľom navýšiť objednávku
​• vypracovanie cenovej ponuky
​• zadanie informácií do podnikové informačného systému
​• vypracovanie objednávky, jej monitorovanie až po dodávku, kedy vystaví faktúru
​• sledovanie kreditných limitov a platobnej disciplíny zákazníkov
​• zabezpečenie podkladov k reklamácií - vypísanie formulára so zákazníkom a postúpenie na vybavenie

Hľadáme nie len nového člena tímu, ale hlavne parťáka, ktorý zapadne do skvelého obchodného tímu.

Vybranému kandidátovi poskytne náš klient kompletné zaškolenie a všetky potrebné informácie pre výkon práce. Kandidát takisto absolvuje produktové školenie a podporou mu budú skúsení kolegovia, ako aj jeho priamy nadriadený nie len v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia.​

Zamestnanecké výhody, benefity

​• práca pre silnú a úspešnú medzinárodnú spoločnosť
​• po skončení skúšobnej doby aj osobné ohodnotenie do výška 100Eur
​• pravidelná valorizácia mzdy
​• zaujímavá a rôznorodá práca s pevnou pracovnou dobou
​• práca v stabilnom kolektíve s veľmi príjemnou atmosférou
​• adaptácia na pracovnej pozícii zastrešená skúsenými kolegami
​• stravné lístky a pitný režim
​• teambuildingy ​

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 2.kolo bude realizované u klienta. O výsledku výberového procesu informujeme všetkých kandidátov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je silná nadnárodná spoločnosť, ktorá ponúka dodávky a služby v oblasti hutných materiálov s hlavným zameraním na nehrdzavejúce ocele a hliník – oceľové plechy, trubky, profilová oceľ, hliníkové profily a iné.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie je výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​Hľadáme človeka so skúsenosťami, ktorý si vie prácu nielen organizovať, plánovať a kontrolovať, ale v prípade potreby má proaktívny prístup, vie prijímať rozhodnutia a prináša nové riešenia. Vie počúvať a rozmýšľa sám za seba.​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4793507  Dátum zverejnenia: 26.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac