Účtovník (m/ž) Global Business Services/pôsobenie v rámci EMEA regiónu

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacfinálna výška základnej zložky mzdy sa odvíja od seniority kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dôkazov dobrej a kvalitnej práce spoločnosti je veľa. Jedným z nich je aj dĺžka pôsobenia na trhu, tradícia, bohatá história, či úspešné pôsobenie vo viacerých krajinách. Významným ukazovateľom je aj spokojnosť zamestnancov. Pre klienta, ktorý disponuje nie len týmito, ale aj mnohými ďalšími kvalitami, obsadzujeme pozíciu účtovníka.

Spoločnosť na trhu pôsobí už viac ako 180 rokov. 20 z nich investovala do budovania a rozvoja slovenskej pobočky, ktorá sa tiež môže pochváliť viacerými úspechmi. Aj vďaka tomu sa aktuálne na Slovensku buduje tím Global Business Services, ktorý bude zastrešovať finančnú agendu pre všetky pobočky v rámci EMEA regiónu.

Hľadáme účtovníka s rôznou úrovňou skúseností. V tíme je priestor pre juniorný aj pre seniorný profil. Hľadáme človeka, ktorý pracoval s medzinárodnými účtovnými štandardmi. Človeka, ktorý rád pracuje v tíme, ale je schopný samostatne sa postarať o svoju agendu. Človeka, ktorý rád kombinuje prácu z domu s prácou v kancelárii. Človeka, schopného komunikovať v anglickom, ideálne aj v nemeckom jazyku (druhý jazyk nie je podmienkou).

Hľadáme motivovaného člena tímu, otvoreného zmenám, schopného akceptovať prácu v meniacich sa podmienkach. Tím aktuálne vzniká, takže uvítame niekoho, kto má chuť sa realizovať, prispieť nápadmi, navrhovať riešenia a je schopný sa prispôsobiť.

Účtovník poskytuje finančné informácie prostredníctvom analýzy účtov. Pracuje s výkazom ziskov a strát, pripravuje účtovné zápisy, pracuje s pohľadávkami a záväzkami a pripravuje kontrolné výkazy.

Konkrétne činnosti vykonáva pre každú jednu spoločnosť v skupine. Rozsah práce pre jednotlivé spoločnosti sa môže odlišovať.

Činnosti:
1. Zodpovednosť za spracovanie aktivít spojených s koncom mesiaca.
2. Príprava a spracovanie účtovných zápisov týkajúcich sa štvrťročnej a ročnej závierky.
3. Zodpovednosť za schvaľovanie a zaúčtovanie neštandardných účtovných zápisov.
4. Zodpovednosť za zaúčtovanie potrebných daňových zápisov.
5. Spolupráca pri riešení požiadaviek interného alebo externého auditu.
6. Spracovanie faktúr
7. Spolupráca s ďalšími oddeleniami na globálnej úrovni.
8. Spolupráca s globálnym daňovým oddelením.
9. Tvorba reportov, analýz a štatistík podľa požiadaviek.

Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti a počas svojho pôsobenia v spoločnosti dostane plnú podporu zo strany kolegov či nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Home Office v rozsahu 50% pracovnej doby podľa dohody s nadriadeným,
• 13., 14. plat vo výške 40% základnej mzdy,
• ročná odmena,
• bonus za lojalitu - už pri odpracovaní min. 2 rokov vo firme má zamestnanec vyplatený bonus za vernosť, ktorý mesačne narastá,
• dodatková dovolenka pri odpracovaní určených rokov vo firme,
• bonus za odporučenie vhodného kandidáta,
• príspevok na DDS,
• možnosť využitia MultiSport / UpBalansea karty po skúšobnej dobe,
• zľavy u zazmluvnených poskytovateľov služieb,
• kurzy anglického / nemeckého jazyka a ďalšie školenia podľa pracovnej pozície,
• stravná jednotka 5.10 € formou stravovacej karty alebo príspevku na účet (zamestnanec si hradí 1.84 €, zvyšok hradí zamestnávateľ),
• možnosť kariérneho rastu a vnútrofiremných presunov,
• atmosféra vo firme, čistota, kompletne odhlučnená administratívna časť budovy.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Spoločnosť úspešne pôsobí na celosvetovom trhu viac ako 180 rokov. Primárne sa venuje výrobe strojov na spracovanie plastov a gumy. Na Slovensku pôsobí viac ako 20 rokov a aktuálne aktívne rozširuje svoje portfólio služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Kofax ReadSoft Online - Pokročilý
SAP R/3 - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

ekonóm, účtovník

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- praktické skúsenosti v oblasti účtovníctva v nadnárodnej spoločnosti aspoň 2 roky;
- orientácia a znalosť daňovej a účtovnej legislatívy; účtovná závierka; inventarizácia; fakturácia; saldokonto;
- skúsenosť s účtovníctvom v nadnárodnej spoločnosti a predchádzajúce skúsenosti s prácou vo viacsegmentovej štruktúre organizácie;
- znalosť systému SAP;
- logické a analytické myslenie;
- zmysel pre detail a precíznosť;
- pozornosť, spoľahlivosť;
- komunikačné schopnosti;
- tímová práca;
- pozitívny a zodpovedný prístup k práci;
- schopnosť riešiť problémy;
- flexibilita;
- orientácia na výsledky a orientácia na zákazníka;
- zmysel pre dôvernosť informácií
- v prípade silnej motivácie a ochoty na sebe intenzívne pracovať je pozícia vhodná aj pre absolventa.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4787435  Dátum zverejnenia: 18.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac