Vedúci zabehnutej enviro prevádzky

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Rimavská Sobota
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 300 EUR/mesiacSkutočná výška nástupnej mzdy závisí od predošlých skúseností, k nej sa vyplácajú aj prémie 15% - 40% a ročné odmeny 3 300 - 7 300€(brutto) podmienené splnením vopred jasne dohodnutých cieľov a ukazovateľov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Zaujímavá príležitosť a výzva pre skúseného manažéra s prirodzenou autoritou, ktorý sa vie manažérsky prezentovať.
​Poďte pracovať pre spoločnosť, ktorej základnými hodnotami sú Spoľahlivosť, Odbornosť, Komplexnosť a 100% súlad s legislatívou.

​Pre nášho klienta, úspešnú slovenskú spoločnosť, ktorá sa už viac ako 30 rokov zaoberá komplexným poskytovaním environmentálnych služieb v oblasti odpadového hospodárstva, hľadáme človeka na pozíciu VEDÚCI ZABEHNUTEJ PREVÁDZKY.

​Človeka, ktorý sa nezľakne výziev a uvíta priestor na sebarealizáciu. Uchopí prevádzku pevne do svojich rúk, nastaví jej systém fungovania a po manažérskej stránke samostatne zastreší celý jej chod tak, aby bola finančne rentabilná.

​Vedúci prevádzky má v spoločnosti významnú úlohu, je členom vedenia spoločnosti a koná samostatne. Zodpovedá za činnosť celej prevádzky, jej smerovanie a rozvoj.

​Prevádzka je v Rimavskej Sobote a funguje nepretržite na 2 zmeny (po-pia). Vedúci prevádzky pracuje denne na 1 zmenu, riadi cca 20 ľudí a pravou rukou mu je zmenový majster. Preto je výhodou ak bude kandidát z blízkeho okolia Rimavskej Soboty s dochádzaním do 30min. Súčasťou jeho práce je aj účasť na pravidelnej porade v centrále spoločnosti v Banskej Bystrici 1x mesačne.

​Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:

​• riadenie procesov na prevádzke pomocou zmenového majstra
​• zodpovednosť za príjem/výdaj odpadov zo zariadení a skladov
​• zodpovednosť a vykonávanie administratívnych procesov v prevádzke
​• spolupráca a riadenie projektových tímov
​• personálna agenda- dochádzky, mzdy, príjem a ukončovanie PP
​• prezentácie ekonomických a prevádzkových ukazovateľov
​• účasť na poradách vedenia
​• zodpovednosť za ukazovatele - ekonomické, prevádzkové BOZP a PO

​Ideálny kandidát je človek, ktorý sa nebojí roboty, má proaktívny prístup, skúsenosti s riadením ľudí a prevádzky, vie rýchlo zareagovať a rozhodnúť sa. Výhodou je ak má základy chémie, príp. ak je aj dobrý technológ. Nie je to však podmienka.

​Obsadzovaná pozícia môže byť výzvou pre skúseného manažéra s prirodzenou autoritou, ktorý sa vie manažérsky prezentovať.

​Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti a počas svojho pôsobenia v spoločnosti dostane plnú podporu zo strany kolegov či nadriadených.​

Zamestnanecké výhody, benefity

​• práca v úspešnej a stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej slovenskej spoločnosti
​• v kolektíve ľudí, ktorí sú hrdí na svoju prácu a pomáhajú jeden druhému
​• služobné auto aj na súkromné účely
​• flexibilná pracovná doba
​• možnosť byť odmeňovaný aj zo zisku
​• jednorazový / ročný príspevok za dochádzku po splnení podmienok
​• po odpracovaných rokoch možnosť získania 13. a 14. platu
​• stravné lístky za každý odpracovaný deň
​• dodatočná výmera dovolenky​

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Odpadové hospodárstvo

Naším klientom je komplexný dodávateľ služieb v odpadovom hospodárstve s pôsobnosťou na celom Slovensku. Poskytuje koncové riešenia naprieč celým dodávateľským reťazcom, vrátane odvozu, spracovania, recyklácie a zneškodnenia odpadov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie je výhodou

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​• prirodzená autorita a schopnosť motivovať ľudí
​• riadiace a organizačné schopnosti
​• dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
​• reprezentatívnosť
​• technické myslenie
​• základy chémie sú výhodou​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4785493  Dátum zverejnenia: 15.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac