Manažér účtovníctva pre silnú spoločnosť so zahraničným kapitálom (m/ž)

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacfinálna výška základnej mzdy závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - úspešnú spoločnosť so zahraničným kapitálom, hľadáme Manažéra účtovníctva.

Ide o silnú, stabilnú spoločnosť s prevádzkami v troch krajinách. Číslo jedna v segmente, v ktorom pôsobí, poskytujúcu komplexné služby aj predaj tovaru firmám aj koncovým zákazníkom.

Výzvy, ktoré nového manažéra čakajú, sú spojené s vedením účtovníctva pre viacero krajín, prebratie zodpovednosti za vedenie účtovného oddelenia, zosúladenie činností s manažmentom spoločnosti v zahraničí ako aj koordinácia postupov s manažmentom na Slovensku.

Hľadáme človeka schopného vnímať súvislosti, myslieť strategicky a koncepčne.

Medzi typické činnosti vykonávané na tejto pozícii patrí:

• kontrola spracovania ekonomickej agendy;

• kontrola účtovných dokladov, kontrola formálnej správnosti;

• odosielanie výkazov, ročných zúčtovaní, hlásení, evidenčných a zápočtových listov;

• príprava reportov pre vedenie spoločnosti;

• účtovanie opravných položiek;

• kontrola a dohľad nad výškou personálnych nákladov;

• riadenie a optimalizácia interných účtovných procesov;

• rozvoj a riadenie interného účtovného tímu;

• komunikácia s internými a externými partnermi;

• participácia na tvorbe stratégie.

Hľadáme samostatného človeka, dobre zorientovaného v problematike, s praktickou skúsenosťou v odbore. Hľadáme zrelú osobnosť, ktorá nestráca prehľad, dokáže sformulovať odborný názor a je schopná ho aj argumentačne podložiť. Človeka, ktorý je schopný pracovať samostatne a spoľahlivo.

Vítaná je skúsenosť na pozícii audítora v spoločnostiach veľkej štvorky a ochota cestovať (do zahraničia aj v rámci Slovenska).Hľadáme účtovníka, ktorý pozná slovenskú účtovnú a daňovú legislatívu a dokáže komunikovať v anglickom jazyku.

Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti a počas svojho pôsobenia v spoločnosti dostane plnú podporu zo strany skúsenejších kolegov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti so zahraničným kapitálom;
- priestor na sebarealizáciu;
- perspektíva dlhodobej spolupráce;
- zázemie stabilnej firmy s preukázateľnou 30-ročnou históriou a výsledkami;
- možnosť podieľať sa na budovaní niečoho nového;
- priestor na rozvoj;

Ostatné výhody budú prezentované na pohovore u nášho klienta.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Každý životopis starostlivo posúdime a vhodných kandidátov pozveme na pohovor. Prvé kolo pohovorov je realizované v personálnej agentúre a 2.kolo u klienta. Vyjadrenie o výsledku výberového konania dostane každý kandidát po ukončení výberového procesu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je úspešná spoločnosť poskytujúca predaj tovaru a s produktom súvisiace komplexné služby. Stabilná spoločnosť s históriou, úspešným pôsobením na trhu, s podielom zahraničného kapitálu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, audítorstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Účtovníctvo

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na tejto pozícii sa uplatní kandidát, ktorý:
- má praktické skúsenosti s vedením účtovníctva;
- má pracovnú skúsenosť na pozícii audítora v spoločnostiach veľkej štvorky;
- má skúsenosť z korporátneho prostredia či zdieľaných účtovných centier;
- sa orientuje v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy;
- má logické a analytické myslenie;
- myslí koncepčne a v súvislostiach;
- má zmysel pre detail a precíznosť;
- je pozorný a spoľahlivý;
- má pozitívny a zodpovedný prístup k práci;
- je samostatný a proaktívny;
- hovorí plynule po anglicky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4783631  Dátum zverejnenia: 13.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac