Fúzia firiem, presun agendy zo zahraničia, nastavovanie procesov. Hľadá sa Manažér účtovníctva (m/ž)

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacMzda je tvorená fixnou a variabilnou čiastkou a jej výsledná hodnota závisí od skúseností a praxe kandidáta. Firma poskytuje bonus vyplácaný na ročnej báze, ako aj mesačné bonusy závislé od plnenia osobných cieľov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, ktorým je moderný a rodinne vedený podnik s tradíciou hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Manažér účtovníctva.

Spoločnosť má veľmi dobré meno a je vyhľadávanou značkou u koncových zákazníkov. Vyznačuje sa inovačnou silou, trvácnosťou hodnôt a otvorenosťou voči svetu v kombinácií so zachovávaním tradícií. Za viac ako 30 rokov sa spoločnosť rozvinula na úspešnú firmu, ktorá pôsobí aj na zahraničných trhoch a naďalej expanduje.

Staňte sa členom "rodiny", kde sú vzájomný rešpekt, otvorenosť a dôvera základnými hodnotami.

Manažér účtovníctva bude mať priestor na sebarealizáciu. Okrem riadenia tímu účtovníkov a koordináciou a kontrolou účtovnej agendy, bude súčasťou plánovania a realizácie zmien v kontexte medzinárodného pôsobenia spoločnosti, presunov účtovnej agendy či vzniku strediska zdieľaných služieb. Hľadáme človeka, ktorý disponuje relevantnou pracovnou skúsenosťou a je schopný pohybovať sa v prostredí, ktoré sa aktuálne dynamicky mení. Človeka, ktorý ma vynikajúci prehľad v účtovnej legislatíve a orientuje sa v systéme daní. Je schopný plánovať, dizajnovať procesy či zavádzať zmeny.

Ideálna je skúsenosť so zdieľanými službami, z prostredia korporátu či spoločností veľkej štvorky.

Hľadáme nielen šikovného odborníka, ale aj človeka, ktorý ponúka skúsenosť či aspoň ašpiruje na manažérsku pozíciu.

Náplňou práce na pozícii manažéra bude:
• riadenie tímu 3 účtovníkov,
• riadenie a koordinovanie aktivít v oblasti účtovníctva a auditu;
• pripravovanie účtovných a štatistických výkazov,
• oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku,
• kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov,
• príprava podkladov pre externé financovanie,
• posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
• zodpovednosť za korektné vedenie účtovníctva,
• zodpovednosť za správne nastavenie účtovného systému IFS,
• kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností,
• príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz,
• vypracovávanie a evidovanie interných predpisov,
• príprava transferovej dokumentácie v kooperácii s daňovými poradcami,
• optimalizácia postupov účtovnej evidencie,
• zodpovednosť za spracovanie ekonomických informácií pre finančné riadenie podniku,
• komunikácia s kontrolnými úradmi a spolupráca s audítormi;
• spolupráca pri zostavovaní konsolidovanej účtovnej závierky a IFRS úprav;
• ad-hoc finančno-operatívne úlohy vyplývajúce z rastu spoločnosti;
• aktívna komunikácia so zahraničnými sesterskými spoločnosťami.

Novému kolegovi sa nielen počas adaptácie bude intenzívne venovať nadriadený, ako aj služobne starší kolegovia.

Zamestnanecké výhody, benefity

• dovolenka navyše,
• karta MULTISPORT so vstupom na viac ako 600 športovísk zdarma,
• príspevky: sobáš, k narodeniu dieťaťa, narodeninový darček,
• zamestnanecké zľavy na firemné výrobky, ktoré si obľúbi celá rodina,
• zelená firma vybudovaná s rešpektom k životnému prostrediu,
• fokus na udržateľný rast,
• orientácia na hodnoty,
• obedy za cenu 4€ vo vlastnom bistre.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a ďalšie kolo je u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač najneskôr po ukončení výberu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov

Naším klientom je potravinárska spoločnosť dlhodobo etablovaná na trhu. Jej výrobky sú vyhľadávané pre vysokú kvalitu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, audítorstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

ekonóm, účtovník, daňový poradca, audítor

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na pozícii sa najlepšie uplatní kandidát, ktorý:
• má pracovné skúsenosti z väčšej audítorskej spoločnosti, alebo na pozícii manažéra účtovníctva,
• je schopný pracovať samostatne a zároveň je tímový hráč,
• má analytické, logické myslenie,
• má znalosť legislatívy štatutárneho účtovníctva a základov IFRS,
• orientuje sa v daňovej legislatíve - DPH, DzP PO,
• je precízny,
• je spoľahlivý,
• je zodpovedný,
• je schopný učiť sa nové veci a je flexibilný,
• má proaktívny prístup v navrhovaní riešení a nových procesov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4783625  Dátum zverejnenia: 13.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac