Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fúzia firiem, presun agendy zo zahraničia, nastavovanie procesov. Hľadá sa Manažér účtovníctva (m/ž)
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Banskobystrický kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacMzda je tvorená fixnou a variabilnou čiastkou a jej výsledná hodnota závisí od skúseností a praxe kandidáta. Firma poskytuje bonus vyplácaný na ročnej báze, ako aj mesačné bonusy závislé od plnenia osobných cieľov.
Od 3 000 EUR/mesiacMzda je tvorená fixnou a variabilnou čiastkou a jej výsledná hodnota závisí od skúseností a praxe kandidáta. Firma poskytuje bonus vyplácaný na ročnej báze, ako aj mesačné bonusy závislé od plnenia osobných cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je moderný a rodinne vedený podnik s tradíciou hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Manažér účtovníctva.
Spoločnosť má veľmi dobré meno a je vyhľadávanou značkou u koncových zákazníkov. Vyznačuje sa inovačnou silou, trvácnosťou hodnôt a otvorenosťou voči svetu v kombinácií so zachovávaním tradícií. Za viac ako 30 rokov sa spoločnosť rozvinula na úspešnú firmu, ktorá pôsobí aj na zahraničných trhoch a naďalej expanduje.
Staňte sa členom "rodiny", kde sú vzájomný rešpekt, otvorenosť a dôvera základnými hodnotami.
Manažér účtovníctva bude mať priestor na sebarealizáciu. Okrem riadenia tímu účtovníkov a koordináciou a kontrolou účtovnej agendy, bude súčasťou plánovania a realizácie zmien v kontexte medzinárodného pôsobenia spoločnosti, presunov účtovnej agendy či vzniku strediska zdieľaných služieb. Hľadáme človeka, ktorý disponuje relevantnou pracovnou skúsenosťou a je schopný pohybovať sa v prostredí, ktoré sa aktuálne dynamicky mení. Človeka, ktorý ma vynikajúci prehľad v účtovnej legislatíve a orientuje sa v systéme daní. Je schopný plánovať, dizajnovať procesy či zavádzať zmeny.
Ideálna je skúsenosť so zdieľanými službami, z prostredia korporátu či spoločností veľkej štvorky.
Hľadáme nielen šikovného odborníka, ale aj človeka, ktorý ponúka skúsenosť či aspoň ašpiruje na manažérsku pozíciu.
Náplňou práce na pozícii manažéra bude:
• riadenie tímu 3 účtovníkov,
• riadenie a koordinovanie aktivít v oblasti účtovníctva a auditu;
• pripravovanie účtovných a štatistických výkazov,
• oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku,
• kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov,
• príprava podkladov pre externé financovanie,
• posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
• zodpovednosť za korektné vedenie účtovníctva,
• zodpovednosť za správne nastavenie účtovného systému IFS,
• kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností,
• príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz,
• vypracovávanie a evidovanie interných predpisov,
• príprava transferovej dokumentácie v kooperácii s daňovými poradcami,
• optimalizácia postupov účtovnej evidencie,
• zodpovednosť za spracovanie ekonomických informácií pre finančné riadenie podniku,
• komunikácia s kontrolnými úradmi a spolupráca s audítormi;
• spolupráca pri zostavovaní konsolidovanej účtovnej závierky a IFRS úprav;
• ad-hoc finančno-operatívne úlohy vyplývajúce z rastu spoločnosti;
• aktívna komunikácia so zahraničnými sesterskými spoločnosťami.
Novému kolegovi sa nielen počas adaptácie bude intenzívne venovať nadriadený, ako aj služobne starší kolegovia.
Spoločnosť má veľmi dobré meno a je vyhľadávanou značkou u koncových zákazníkov. Vyznačuje sa inovačnou silou, trvácnosťou hodnôt a otvorenosťou voči svetu v kombinácií so zachovávaním tradícií. Za viac ako 30 rokov sa spoločnosť rozvinula na úspešnú firmu, ktorá pôsobí aj na zahraničných trhoch a naďalej expanduje.
Staňte sa členom "rodiny", kde sú vzájomný rešpekt, otvorenosť a dôvera základnými hodnotami.
Manažér účtovníctva bude mať priestor na sebarealizáciu. Okrem riadenia tímu účtovníkov a koordináciou a kontrolou účtovnej agendy, bude súčasťou plánovania a realizácie zmien v kontexte medzinárodného pôsobenia spoločnosti, presunov účtovnej agendy či vzniku strediska zdieľaných služieb. Hľadáme človeka, ktorý disponuje relevantnou pracovnou skúsenosťou a je schopný pohybovať sa v prostredí, ktoré sa aktuálne dynamicky mení. Človeka, ktorý ma vynikajúci prehľad v účtovnej legislatíve a orientuje sa v systéme daní. Je schopný plánovať, dizajnovať procesy či zavádzať zmeny.
Ideálna je skúsenosť so zdieľanými službami, z prostredia korporátu či spoločností veľkej štvorky.
Hľadáme nielen šikovného odborníka, ale aj človeka, ktorý ponúka skúsenosť či aspoň ašpiruje na manažérsku pozíciu.
Náplňou práce na pozícii manažéra bude:
• riadenie tímu 3 účtovníkov,
• riadenie a koordinovanie aktivít v oblasti účtovníctva a auditu;
• pripravovanie účtovných a štatistických výkazov,
• oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku,
• kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov,
• príprava podkladov pre externé financovanie,
• posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
• zodpovednosť za korektné vedenie účtovníctva,
• zodpovednosť za správne nastavenie účtovného systému IFS,
• kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností,
• príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz,
• vypracovávanie a evidovanie interných predpisov,
• príprava transferovej dokumentácie v kooperácii s daňovými poradcami,
• optimalizácia postupov účtovnej evidencie,
• zodpovednosť za spracovanie ekonomických informácií pre finančné riadenie podniku,
• komunikácia s kontrolnými úradmi a spolupráca s audítormi;
• spolupráca pri zostavovaní konsolidovanej účtovnej závierky a IFRS úprav;
• ad-hoc finančno-operatívne úlohy vyplývajúce z rastu spoločnosti;
• aktívna komunikácia so zahraničnými sesterskými spoločnosťami.
Novému kolegovi sa nielen počas adaptácie bude intenzívne venovať nadriadený, ako aj služobne starší kolegovia.
Zamestnanecké výhody, benefity
• dovolenka navyše,
• karta MULTISPORT so vstupom na viac ako 600 športovísk zdarma,
• príspevky: sobáš, k narodeniu dieťaťa, narodeninový darček,
• zamestnanecké zľavy na firemné výrobky, ktoré si obľúbi celá rodina,
• zelená firma vybudovaná s rešpektom k životnému prostrediu,
• fokus na udržateľný rast,
• orientácia na hodnoty,
• obedy za cenu 4€ vo vlastnom bistre.
• karta MULTISPORT so vstupom na viac ako 600 športovísk zdarma,
• príspevky: sobáš, k narodeniu dieťaťa, narodeninový darček,
• zamestnanecké zľavy na firemné výrobky, ktoré si obľúbi celá rodina,
• zelená firma vybudovaná s rešpektom k životnému prostrediu,
• fokus na udržateľný rast,
• orientácia na hodnoty,
• obedy za cenu 4€ vo vlastnom bistre.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a ďalšie kolo je u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač najneskôr po ukončení výberu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Naším klientom je potravinárska spoločnosť dlhodobo etablovaná na trhu. Jej výrobky sú vyhľadávané pre vysokú kvalitu
Naším klientom je potravinárska spoločnosť dlhodobo etablovaná na trhu. Jej výrobky sú vyhľadávané pre vysokú kvalitu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, účtovníctvo, audítorstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
ekonóm, účtovník, daňový poradca, audítor
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na pozícii sa najlepšie uplatní kandidát, ktorý:
• má pracovné skúsenosti z väčšej audítorskej spoločnosti, alebo na pozícii manažéra účtovníctva,
• je schopný pracovať samostatne a zároveň je tímový hráč,
• má analytické, logické myslenie,
• má znalosť legislatívy štatutárneho účtovníctva a základov IFRS,
• orientuje sa v daňovej legislatíve - DPH, DzP PO,
• je precízny,
• je spoľahlivý,
• je zodpovedný,
• je schopný učiť sa nové veci a je flexibilný,
• má proaktívny prístup v navrhovaní riešení a nových procesov.
• má pracovné skúsenosti z väčšej audítorskej spoločnosti, alebo na pozícii manažéra účtovníctva,
• je schopný pracovať samostatne a zároveň je tímový hráč,
• má analytické, logické myslenie,
• má znalosť legislatívy štatutárneho účtovníctva a základov IFRS,
• orientuje sa v daňovej legislatíve - DPH, DzP PO,
• je precízny,
• je spoľahlivý,
• je zodpovedný,
• je schopný učiť sa nové veci a je flexibilný,
• má proaktívny prístup v navrhovaní riešení a nových procesov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4783625
Dátum zverejnenia: 13.3.2024
2024-03-13
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Audítor, Daňový poradca, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac