Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
B2B Technicko-obchodný zástupca pre predaj uchopovacích systémov m/ž
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacuvedená mesačná mzda je ponukou pre absolventa; konečná suma závisí od seniority kandidáta a dopĺňa ju systém odmien a bonusov
Od 1 500 EUR/mesiacuvedená mesačná mzda je ponukou pre absolventa; konečná suma závisí od seniority kandidáta a dopĺňa ju systém odmien a bonusov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste obchodník s technickým vzdelaním a radi by ste pracovali s kvalitným a žiadaným produktom? Potom je naša ponuka presne pre Vás.
Pre nášho klienta, celosvetového lídra v upínacej technike a uchopovacích systémoch, hľadáme obchodného zástupcu pre región Banská Bystrica a časť Oravy.
Ako nový člen tímu dostanete pridelené portfólio existujúcich zákazníkov, know-how, pomoc a podporu. Môžete sa spoľahnúť na priamu a otvorenú komunikáciu, kvalitu produktov a zázemie silnej spoločnosti. Od Vás sa na oplátku očakáva motivácia, nadšenie, ťah na bránku, ochota stať sa plnohodnotným členom tímu, vôľa podieľať sa na dosahovaní spoločných cieľov a samozrejme akvizícia nových zákazníkov.
Keďže obchodný zástupca pre klientov navrhuje riešenia a musí sa orientovať v technickej dokumentácii, hľadáme človeka s technickým vzdelaním. Priestor je aj pre šikovného a usilovného absolventa. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.
Obchodný zástupca pracuje primárne z domu, v pondelok má v pohodlí domácej kancelárie priestor na dohodnutie stretnutí a komunikáciu s klientmi, ďalšie dni v týždni venuje práci v teréne. Pravidelne sa stretáva aj s ostatnými kolegami v sídle spoločnosti v Nitre. Pracuje v rámci štandardného pracovného času.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- technické poradenstvo u zákazníkov,
- starostlivosť o stabilných klientov a budovanie nových
obchodných kontaktov,
- organizácia obchodných stretnutí,
- návrh riešení a ich následné sledovanie,
- návrh zákazníckych riešení na mieru,
- spracovanie cenových návrhov a objednávok,
- dojednanie cien a technických špecifikácií,
- samostatné vedenie projektov v úzkej spolupráci
s materskou spoločnosťou.
Počas adaptačného procesu dostane nový kolega plnú podporu.
Pre nášho klienta, celosvetového lídra v upínacej technike a uchopovacích systémoch, hľadáme obchodného zástupcu pre región Banská Bystrica a časť Oravy.
Ako nový člen tímu dostanete pridelené portfólio existujúcich zákazníkov, know-how, pomoc a podporu. Môžete sa spoľahnúť na priamu a otvorenú komunikáciu, kvalitu produktov a zázemie silnej spoločnosti. Od Vás sa na oplátku očakáva motivácia, nadšenie, ťah na bránku, ochota stať sa plnohodnotným členom tímu, vôľa podieľať sa na dosahovaní spoločných cieľov a samozrejme akvizícia nových zákazníkov.
Keďže obchodný zástupca pre klientov navrhuje riešenia a musí sa orientovať v technickej dokumentácii, hľadáme človeka s technickým vzdelaním. Priestor je aj pre šikovného a usilovného absolventa. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.
Obchodný zástupca pracuje primárne z domu, v pondelok má v pohodlí domácej kancelárie priestor na dohodnutie stretnutí a komunikáciu s klientmi, ďalšie dni v týždni venuje práci v teréne. Pravidelne sa stretáva aj s ostatnými kolegami v sídle spoločnosti v Nitre. Pracuje v rámci štandardného pracovného času.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- technické poradenstvo u zákazníkov,
- starostlivosť o stabilných klientov a budovanie nových
obchodných kontaktov,
- organizácia obchodných stretnutí,
- návrh riešení a ich následné sledovanie,
- návrh zákazníckych riešení na mieru,
- spracovanie cenových návrhov a objednávok,
- dojednanie cien a technických špecifikácií,
- samostatné vedenie projektov v úzkej spolupráci
s materskou spoločnosťou.
Počas adaptačného procesu dostane nový kolega plnú podporu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- samostatná a rozmanitá činnosť vo finančne silnej a stále rastúcej spoločnosti,
- angažovaný tím v moderných kancelárskych priestoroch,
- zaujímavé platové ohodnotenie v závislosti na výsledkoch,
- možnosť osobného rastu,
- dovolenkový bonus,
- teambuildingy s rodinnými príslušníkmi,
- zaistené pracovné miesto s najmodernejšími komunikačnými prostriedkami,
- služobný automobil aj na súkromné účely,
- iphone, notebook, tlačiareň
- angažovaný tím v moderných kancelárskych priestoroch,
- zaujímavé platové ohodnotenie v závislosti na výsledkoch,
- možnosť osobného rastu,
- dovolenkový bonus,
- teambuildingy s rodinnými príslušníkmi,
- zaistené pracovné miesto s najmodernejšími komunikačnými prostriedkami,
- služobný automobil aj na súkromné účely,
- iphone, notebook, tlačiareň
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš životopis. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a 2.kolo je realizované u klienta. O výsledku výberu bude informovaný každý kandidát po ukončení výberového procesu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Naším klientom je nadnárodná rodinná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom upínacej techniky a uchopovacích systémov. Žiadaný líder v oblasti technológií a globálny hráč aktuálne ponúka pracovné miesta 3500 zamestnancom po celom svete. Ponúka kvalitný produkt, zázemie rodinnej spoločnosti, férovú a otvorenú komunikáciu aj istoty, ktoré zabezpečili, že ani v čase korona krízy spoločnosť neprepúšťala.
Naším klientom je nadnárodná rodinná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom upínacej techniky a uchopovacích systémov. Žiadaný líder v oblasti technológií a globálny hráč aktuálne ponúka pracovné miesta 3500 zamestnancom po celom svete. Ponúka kvalitný produkt, zázemie rodinnej spoločnosti, férovú a otvorenú komunikáciu aj istoty, ktoré zabezpečili, že ani v čase korona krízy spoločnosť neprepúšťala.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
technik, obchodný zástupca
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát pre túto pozíciu je:
- absolventom školy s technickým zameraním
- zodpovedný
- samostatný
- komunikačne zručný
- technicky zdatný
- nielen farmár, ale aj lovec
- člen tímu
- kamarátsky, ochotný pomôcť
- schopný pracovať aj na spoločných cieľoch
- absolventom školy s technickým zameraním
- zodpovedný
- samostatný
- komunikačne zručný
- technicky zdatný
- nielen farmár, ale aj lovec
- člen tímu
- kamarátsky, ochotný pomôcť
- schopný pracovať aj na spoločných cieľoch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4689561
Dátum zverejnenia: 23.10.2023
2023-10-23
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Technik Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac