Senior účtovník pre renomovanú nadnárodnú spoločnosť

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacNástupná mzda bude predmetom dohody a bude závisieť od úrovne seniority kandidáta. + koncoročný bonus viazaný na výsledky práce

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre renomovanú nadnárodnú spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností, obsadzujeme pracovnú pozíciu v Banskej Bystrici. Jej základné atribúty sú:

*Aktívny prístup, skúsenosť a ambícia.*

Do rozrastajúceho sa stabilného tímu skúsených účtovníkov, hľadáme profesionálneho Senior účtovníka s preukázateľnými skúsenosťami v účtovníctve, nadhľadom a ambíciou na sebe pracovať.

Vhodný kandidát má chuť sa neustále učiť, zlepšovať sa a rásť. Dokáže pracovať samostatne a hľadá nové výzvy. Osobnosť, ktorá sa vďaka skúsenostiam stáva právoplatným členom tímu skutočných odborníkov, ktorí sú dobrí v tom, čo robia, lebo to robia spoločne.

Hľadáme kandidáta, ktorý ocení menej hierarchie a viac prejavenej dôvery, aby mohol robiť veci kedy chce a ako chce. Človeka, ktorému vyhovuje menej mikromanažmentu a viac samostatnosti a zodpovednosti.

Ponúkame prostredie, kde sa budete dobre cítiť aj vďaka vycibreným hodnotám so zameraním na vytváranie tých najlepších výsledkov pre našich zamestnancov. Podporujeme a poskytujeme benefity v oblasti zdravia, work-life balance, osobného rozvoja a upevňovania tímu.

Medzi úlohy nového kolegu alebo kolegyne patrí:

• komplexné vedenie podvojného účtovníctva v súlade s platnou legislatívou
• zostavovanie riadnych, príp. priebežných účtovných závierok
• kontrola a príprava podkladov pre DPH (mesačne / štvrťročne)
• kontrola účtovania, účtovnej závierky od junior účtovníkov
• vedenie tímu účtovníkov a zaškoľovanie nových členov tímu
• komunikácia s finančnou správou, podávanie daňových priznaní k DPH a daň z príjmov
• komunikácia s klientom
• spolupráca s audítormi a daňovým poradcom
• participácia pri zavádzaní finančných systémov a procesov

Úspešný kandidát/-ka sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti, s pridelenými klientmi a počas svojho pôsobenia v spoločnosti, dostane plnú podporu zo strany skúsenejších kolegov aj majiteľov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
• masáže na pracovisku
• sabbatical leave a extra dovolenka
• flexibilná pracovná doba a home office
• bonus pri narodení dieťaťa
• dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
• finančný bonus za odporučenie kandidátov
• možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
• vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
• teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
• dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a ďalšie kolo je u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač najneskôr po ukončení výberu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Najväčšia svetová poradenská a investičná spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností, od roku 2008 zaradená v zozname Fortune 500.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, fianancie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
• min. ročná prax na pozícii účtovníka
• VŠ vzdelanie ekonomického smeru
• logické a silné analytické myslenie, chápanie súvislostí
• precíznosť a sústredenosť v práci s číselnými údajmi
• samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť a flexibilita
• pokročilé skúsenosti s prácou v MS Excel

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4547408  Dátum zverejnenia: 9.6.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac