Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná Asistentka/Asistent riaditeľa
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 1 500 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od skúseností a praxe kandidáta. Mzdu si môžete ovplyvniť štvrťročnými bonusmi a výkonovými bonusmi.
1 250 - 1 500 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od skúseností a praxe kandidáta. Mzdu si môžete ovplyvniť štvrťročnými bonusmi a výkonovými bonusmi.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorý je lídrom v oblasti laboratórnych zariadení hľadáme šikovnú asistentku/asistenta. Našim klientom je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí a svojim zákazníkom prináša špičkové prístroje z oblasti analytickej chémie a fyzikálnych meraní.
Nový kolega/kolegyňa bude mať výraznú podporu vedenia spoločnosti pri nástupe aj počas bežného pracovného života. Táto pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý hľadá stabilnú prácu na dlhé obdobie. Budete pracovať v tíme kvalifikovaných kolegov, v spoločnosti, ktorá vie svojich zamestnancov oceniť.
Hľadáme kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je na tomto poste nutnosťou.
Medzi Vaše činnosti bude patriť najmä:
- komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti,
- administratívna podpora riaditeľa spoločnosti,
- administratívne zabezpečenie kancelárie,
- podpora riešenia odborných úloh na základe informácií od nadriadených,
- získavanie best practice od kolegov a ich spracovanie,
- samostatná príprava podkladov a prezentácií,
- príprava podkladov pre marketing,
- aktívna podpora obchodného oddelenia,
- organizovanie firemných podujatí (cca 1 - 2x ročne),
- komunikácia s dodávateľmi z SK ako aj zahraničia (AJ),
- administratívne podpora pri účasti a postupov vo verejnom obstarávaní a sledovanie legislatívy v danej oblasti (po predchádzajúcom zaškolení).
Asistentka na tejto pozícii disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorá dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická a má zmysel pre detail.
Nový kolega/kolegyňa bude mať výraznú podporu vedenia spoločnosti pri nástupe aj počas bežného pracovného života. Táto pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý hľadá stabilnú prácu na dlhé obdobie. Budete pracovať v tíme kvalifikovaných kolegov, v spoločnosti, ktorá vie svojich zamestnancov oceniť.
Hľadáme kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je na tomto poste nutnosťou.
Medzi Vaše činnosti bude patriť najmä:
- komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti,
- administratívna podpora riaditeľa spoločnosti,
- administratívne zabezpečenie kancelárie,
- podpora riešenia odborných úloh na základe informácií od nadriadených,
- získavanie best practice od kolegov a ich spracovanie,
- samostatná príprava podkladov a prezentácií,
- príprava podkladov pre marketing,
- aktívna podpora obchodného oddelenia,
- organizovanie firemných podujatí (cca 1 - 2x ročne),
- komunikácia s dodávateľmi z SK ako aj zahraničia (AJ),
- administratívne podpora pri účasti a postupov vo verejnom obstarávaní a sledovanie legislatívy v danej oblasti (po predchádzajúcom zaškolení).
Asistentka na tejto pozícii disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorá dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická a má zmysel pre detail.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca vo výnimočnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou,
- odborné zaškolenie a pravidelné vzdelávanie,
- perfektný adaptačný program,
- odborný a profesný rast,
- pravidelné bonusy na základe splnenia definovaných kritérií.
- odborné zaškolenie a pravidelné vzdelávanie,
- perfektný adaptačný program,
- odborný a profesný rast,
- pravidelné bonusy na základe splnenia definovaných kritérií.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva prinajmenšom z 2 kôl, pričom 2. kolo je realizované u nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Náš klient je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí. Operuje v oblasti priemyslu a aj na akademickej pôde.
Náš klient je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí. Operuje v oblasti priemyslu a aj na akademickej pôde.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na tejto pozícii sa najlepšie uplatní kandidát / kandidátka, ktorý je:
- samostatný, kreatívny,
- organizačný typ,
- rád pracuje v kolektíve, no je dostatočne samostatný pri plnení jemu zverených úloh,
- ovláda slovenský jazyk na vysokej úrovni (gramatika),
- má znalosť anglického jazyka,
- rád prijíma výzvy,
- hľadá spôsoby riešenia situácií,
- je ochotný prichádzať s nápadmi,
- nebojí sa rozhodnúť,
- ochotný sa učiť,
- má skúsenosť na podobnej pozícii.
- samostatný, kreatívny,
- organizačný typ,
- rád pracuje v kolektíve, no je dostatočne samostatný pri plnení jemu zverených úloh,
- ovláda slovenský jazyk na vysokej úrovni (gramatika),
- má znalosť anglického jazyka,
- rád prijíma výzvy,
- hľadá spôsoby riešenia situácií,
- je ochotný prichádzať s nápadmi,
- nebojí sa rozhodnúť,
- ochotný sa učiť,
- má skúsenosť na podobnej pozícii.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4363775
Dátum zverejnenia: 28.7.2022
2022-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Chemický laborant, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac