Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej podpory
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Levice
Levice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacNástupný plat je od 1200 EUR, počas skúšobnej doby sa prehodnotí a zvýši na základe preukázaných skúseností a výsledkov
1 200 EUR/mesiacNástupný plat je od 1200 EUR, počas skúšobnej doby sa prehodnotí a zvýši na základe preukázaných skúseností a výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je stabilná slovenská výrobná spoločnosť, hľadáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozíciu Špecialista zákazníckej podpory.
Je to administratívna pozícia v rámci oddelenia logistiky, no je zaujímavá aj tým, že nejde len o dennú rutinu ale o pestrú paletu rôznych činností. Je to ideálna príležitosť pre človeka, ktorý nemá rád stereotyp a zároveň má aspoň základné znalosti v oblasti exportu a exportnej dokumentácie.
Typickým pracovným dňom na tejto pozícii bude evidovanie objednávok od zákazníka, práca so zákazníckymi portálmi, komunikácia s technologickým oddelením a výrobou (ohľadom potvrdzovania objednávok), objednávanie prepravy a pod.
Dôraz sa kladie na správne prekontrolovanie každej objednávky, identifikovanie kódu a až na základe konzultácie s oddelením technológie jej posúdenie a následné zadanie objednávky do systému.
Medzi bežné činnosti na tejto pozícii patria:
- priama komunikácia so zákazníkom v anglickom jazyku (v prevažnej miere v písomnej forme)
- zúčastňovanie sa online mítingov so zákazníkmi v anglickom jazyku
- návšteva dielne a komunikácia s pracovníkmi v rámci montáže (v prípade nejasností)
- pravidelná návšteva výroby ohľadom kontroly tovaru určeného na export
- priama komunikácia s dopravcami ohľadom špecifikácie tovaru a množstva
- zabezpečenie exportu (okrem iného aj zhodnotenie a vyrátanie množstva kamiónov potrebných na prepravu)
- vkladanie dát do databázy a nahrávanie objednávok do systému
- prehľad o objednávkach a vykonávanie zmien na základe požiadaviek klientov
Keďže sa jedná o prácu v strojárskej výrobe (každý výrobok má svoje označenie, pomenovanie aj špecifický technologický postup), hľadáme kandidáta, ktorý má pozitívny vzťah k technike a časom bude ovládať terminológiu, ktorá je bežná pre toto odvetvie a bude hovoriť "ich jazykom".
Po nástupe na pozíciu prejde vhodný kandidát potrebným zaučením, zoznámi sa s fungovaním spoločnosti, so systémom práce, s produktami a pod. Školenie bude zastrešené Vedúcou logistiky a nápomocní budú aj kolegovia, ktorí pôsobia na rovnakom oddelení.
Je to administratívna pozícia v rámci oddelenia logistiky, no je zaujímavá aj tým, že nejde len o dennú rutinu ale o pestrú paletu rôznych činností. Je to ideálna príležitosť pre človeka, ktorý nemá rád stereotyp a zároveň má aspoň základné znalosti v oblasti exportu a exportnej dokumentácie.
Typickým pracovným dňom na tejto pozícii bude evidovanie objednávok od zákazníka, práca so zákazníckymi portálmi, komunikácia s technologickým oddelením a výrobou (ohľadom potvrdzovania objednávok), objednávanie prepravy a pod.
Dôraz sa kladie na správne prekontrolovanie každej objednávky, identifikovanie kódu a až na základe konzultácie s oddelením technológie jej posúdenie a následné zadanie objednávky do systému.
Medzi bežné činnosti na tejto pozícii patria:
- priama komunikácia so zákazníkom v anglickom jazyku (v prevažnej miere v písomnej forme)
- zúčastňovanie sa online mítingov so zákazníkmi v anglickom jazyku
- návšteva dielne a komunikácia s pracovníkmi v rámci montáže (v prípade nejasností)
- pravidelná návšteva výroby ohľadom kontroly tovaru určeného na export
- priama komunikácia s dopravcami ohľadom špecifikácie tovaru a množstva
- zabezpečenie exportu (okrem iného aj zhodnotenie a vyrátanie množstva kamiónov potrebných na prepravu)
- vkladanie dát do databázy a nahrávanie objednávok do systému
- prehľad o objednávkach a vykonávanie zmien na základe požiadaviek klientov
Keďže sa jedná o prácu v strojárskej výrobe (každý výrobok má svoje označenie, pomenovanie aj špecifický technologický postup), hľadáme kandidáta, ktorý má pozitívny vzťah k technike a časom bude ovládať terminológiu, ktorá je bežná pre toto odvetvie a bude hovoriť "ich jazykom".
Po nástupe na pozíciu prejde vhodný kandidát potrebným zaučením, zoznámi sa s fungovaním spoločnosti, so systémom práce, s produktami a pod. Školenie bude zastrešené Vedúcou logistiky a nápomocní budú aj kolegovia, ktorí pôsobia na rovnakom oddelení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá pracovná náplň (práca nie je jednotvárna)
- v prípade potreby možnosť občasného home officu (po dohode s nadriadeným)
- nové, pekné prostredie
- kvalitné technológie
- príjemná atmosféra na pracovisku
- práca v priateľskom kolektíve
- záujem nadriadeného
- v prípade potreby možnosť občasného home officu (po dohode s nadriadeným)
- nové, pekné prostredie
- kvalitné technológie
- príjemná atmosféra na pracovisku
- práca v priateľskom kolektíve
- záujem nadriadeného
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu, všetky žiadosti starostlivo posúdime. Výberový proces pozostáva z minimálne 2 kôl, pričom 2.kolo bude realizované u klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Náš klient dlhoročne úspešne pôsobí v oblasti strojárskej výroby. Zameriava sa najmä na výrobu nástrojov, zákazkovú výrobu dielov, zostáv a konštrukcií. Dôraz dáva na vysokú kvalitu svojich výrobkov, na nadštandardné vzťahy so svojimi zákazníkmi a na kvalifikovaný personál, ktorý neustále vzdeláva v tejto oblasti.
Náš klient dlhoročne úspešne pôsobí v oblasti strojárskej výroby. Zameriava sa najmä na výrobu nástrojov, zákazkovú výrobu dielov, zostáv a konštrukcií. Dôraz dáva na vysokú kvalitu svojich výrobkov, na nadštandardné vzťahy so svojimi zákazníkmi a na kvalifikovaný personál, ktorý neustále vzdeláva v tejto oblasti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť a schopnosť tímovej spolupráce
- priateľský prístup
- technické myslenie
- pozitívny vzťah k strojárskej výrobe
- priateľský prístup
- technické myslenie
- pozitívny vzťah k strojárskej výrobe
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4343001
Dátum zverejnenia: 31.5.2022
2022-05-31
lokalita: Levice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Expedient, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov, Špeditér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac