Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka pre konateľa spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacNástupný plat bude závisieť od predchádzajúcej praxe a zručností kandidáta
1 000 - 1 200 EUR/mesiacNástupný plat bude závisieť od predchádzajúcej praxe a zručností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického tímu hľadáme šikovnú ASISTENTKU konateľa spoločnosti. Naša nová kolegyňa bude okrem bežných administratívnych činností pravou rukou vedenia spoločnosti pri riadení projektov a obchodných aktivít.
Vhodná kandidátka je samostatná s prirodzenou autoritou a dokáže komplexne zastrešiť celý obchodný proces. Hľadáme asertívnu osobnosť, ktorá má výborné komunikačné zručnosti a nebojí sa jednať s klientami na úrovni Top manažmentu pri "dotiahnutí" obchodu po administratívnej stránke.
Naša nová kolegyňa bude zodpovedná najmä za:
• zabezpečenie bežnej prevádzky kancelárie
• vypracovanie cenových ponúk
• vybavovanie požiadaviek klientov
• sledovanie priebehu projektov
• riadenie kalendára konateľa spoločnosti
• administratívna podpora konateľa spoločnosti
• príprava podkladov na stretnutia s obchodnými partnermi pre konateľa
• spolupráca s tímom konzultantov.
Našej novej kolegyni poskytneme priateľské zázemie a pomoc pri zaúčaní.
Vhodná kandidátka je samostatná s prirodzenou autoritou a dokáže komplexne zastrešiť celý obchodný proces. Hľadáme asertívnu osobnosť, ktorá má výborné komunikačné zručnosti a nebojí sa jednať s klientami na úrovni Top manažmentu pri "dotiahnutí" obchodu po administratívnej stránke.
Naša nová kolegyňa bude zodpovedná najmä za:
• zabezpečenie bežnej prevádzky kancelárie
• vypracovanie cenových ponúk
• vybavovanie požiadaviek klientov
• sledovanie priebehu projektov
• riadenie kalendára konateľa spoločnosti
• administratívna podpora konateľa spoločnosti
• príprava podkladov na stretnutia s obchodnými partnermi pre konateľa
• spolupráca s tímom konzultantov.
Našej novej kolegyni poskytneme priateľské zázemie a pomoc pri zaúčaní.
Zamestnanecké výhody, benefity
• priateľská, príjemná atmosféra;
• možnosť dlhodobo perspektívnej spolupráce;
• flexibilný pracovný čas;
• možný kariérny rast;
• vzdelávanie v oblasti HR procesov a recruitingu;
• ďalšie bonusy budú do detailu prezentované na pohovore;
• možnosť dlhodobo perspektívnej spolupráce;
• flexibilný pracovný čas;
• možný kariérny rast;
• vzdelávanie v oblasti HR procesov a recruitingu;
• ďalšie bonusy budú do detailu prezentované na pohovore;
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl. Odpoveď dostane po ukončení výberového procesu každý kandidát.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Sme personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Sme personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• zodpovednosť
• znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 je nevyhnutá
• motivácia na sebe pracovať
• projektové myslenie
• výborné komunikačné zručnosti
• tímový hráč
• zodpovednosť
• znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 je nevyhnutá
• motivácia na sebe pracovať
• projektové myslenie
• výborné komunikačné zručnosti
• tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4057667
Dátum zverejnenia: 23.5.2022
2022-05-23
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent, Koordinátor EÚ projektov, Obchodný referent, Projektový manažér, Referent Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac