Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér riadenia firemných služieb
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4 500 EUR/mesiacMzda závisí od skúseností a predchádzajúcej praxe kandidáta
4 500 EUR/mesiacMzda závisí od skúseností a predchádzajúcej praxe kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je slovenský holding hľadáme skúseného a komplexného kandidáta na pozíciu Manažéra riadenia firemných služieb. Manažér bude pravou rukou CEO.
Kandidát musí mať preukázateľnú skúsenosť v realizovaní veľkých investičných projektov. Okrem toho jeho úlohou je riadenie zabezpečovania bezproblémového fungovania objektov, v ktorých sa nachádzajú jednotlivé prevádzky a to po stránke funkčnosti, bezpečnosti aj ekologického manažmentu. Súčasťou práce je plánovanie stavebných investícii, analýzy príležitostí a návratnosti investícií.
Manažér na tejto pozícii riadi údržbu a má dokonalý prehľad o stave jednotlivých objektov v správe holdingu. Objekty sa nachádzajú tak na Slovensku ako aj v zahraničí, preto je táto pozícia vhodná hlavne pre kandidáta, ktorý je ochotný cestovať.
Dôležitou úlohou manažéra riadenia firemných služieb je dávať jednotnú víziu do riadenia infraštruktúry v rámci niekoľkých spoločností vlastnených holdingom.
a investičného zámeru implementácie programu riadenia správy majetku.
Okrem týchto činností manažér plánuje a riadi aktivity oddelenia IT, právnického oddelenia a podporné služby.
Vhodný kandidát na túto manažérsku pozíciu má ideálne predchádzajúcu skúsenosť zo založením výrobnej spoločnosti na zelenej lúke, pracoval v oblasti automotive, alebo riadil developerské projekty.
Manažér na tejto pozícii nemá priamych podriadených.
V rámci pracovno-právneho vzťahu uprednostníme kandidátov, ktorí chcú pracovať na kontrakt (interim manažér).
Kandidát musí mať preukázateľnú skúsenosť v realizovaní veľkých investičných projektov. Okrem toho jeho úlohou je riadenie zabezpečovania bezproblémového fungovania objektov, v ktorých sa nachádzajú jednotlivé prevádzky a to po stránke funkčnosti, bezpečnosti aj ekologického manažmentu. Súčasťou práce je plánovanie stavebných investícii, analýzy príležitostí a návratnosti investícií.
Manažér na tejto pozícii riadi údržbu a má dokonalý prehľad o stave jednotlivých objektov v správe holdingu. Objekty sa nachádzajú tak na Slovensku ako aj v zahraničí, preto je táto pozícia vhodná hlavne pre kandidáta, ktorý je ochotný cestovať.
Dôležitou úlohou manažéra riadenia firemných služieb je dávať jednotnú víziu do riadenia infraštruktúry v rámci niekoľkých spoločností vlastnených holdingom.
a investičného zámeru implementácie programu riadenia správy majetku.
Okrem týchto činností manažér plánuje a riadi aktivity oddelenia IT, právnického oddelenia a podporné služby.
Vhodný kandidát na túto manažérsku pozíciu má ideálne predchádzajúcu skúsenosť zo založením výrobnej spoločnosti na zelenej lúke, pracoval v oblasti automotive, alebo riadil developerské projekty.
Manažér na tejto pozícii nemá priamych podriadených.
V rámci pracovno-právneho vzťahu uprednostníme kandidátov, ktorí chcú pracovať na kontrakt (interim manažér).
Zamestnanecké výhody, benefity
• dynamická a zaujímavá práca, pri ktorej nehrozí stereotyp
• veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
• možnosť byť priamo v centre riadenia veľkého holdingu
• príležitosť cestovať a riadiť investičné aktivity v zahraničí
• mať podiel na rozvoji firmy, ktorá je v rastovej fáze
• služobný automobil, notebook a telefón sú samozrejmosťou
• ostatné benefity budú prezentované na osobnom stretnutí so zástupcami spoločnosti.
• veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
• možnosť byť priamo v centre riadenia veľkého holdingu
• príležitosť cestovať a riadiť investičné aktivity v zahraničí
• mať podiel na rozvoji firmy, ktorá je v rastovej fáze
• služobný automobil, notebook a telefón sú samozrejmosťou
• ostatné benefity budú prezentované na osobnom stretnutí so zástupcami spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces bude pozostávať z 3 kôl, pričom 2.a 3.kolo bude realizované u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač po skončení výberu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Našim klientom je slovenský holding, ktorý neustále rozširuje svoje aktivity a to aj smerom do zahraničia. Je úspešný aj v dnešnej ťažšej dobe, čo sa prejavuje v raste dopytu po výrobkoch tejto spoločnosti.
Našim klientom je slovenský holding, ktorý neustále rozširuje svoje aktivity a to aj smerom do zahraničia. Je úspešný aj v dnešnej ťažšej dobe, čo sa prejavuje v raste dopytu po výrobkoch tejto spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
7
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kandidáta, ktorý je dynamický, systematický a dokáže rozmýšľať v súvislostiach. Dôležité je analytické myslenie. Výhodou je skúsenosť s výrobou.
Okrem toho kandidát:
• má preukázateľnú prax na podobnej pozícii
• riadil v minulosti investičné developerské projekty
• je samostatný a organizovaný
• má nadhľad
• prichádza s riešeniami
• je diskrétny
• je bezúhonný
Okrem toho kandidát:
• má preukázateľnú prax na podobnej pozícii
• riadil v minulosti investičné developerské projekty
• je samostatný a organizovaný
• má nadhľad
• prichádza s riešeniami
• je diskrétny
• je bezúhonný
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4051053
Dátum zverejnenia: 24.3.2021
2021-03-24
lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Facility manager, Projektový manažér, Technický riaditeľ Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 500 EUR/mesiac