Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér s výpočtovou technikou pre Maďarsko
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Maďarsko, Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Maďarsko, Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ mesačné prémie. Bonusová schéma bude prezentovaná na pohovore.
1 500 EUR/mesiac+ mesačné prémie. Bonusová schéma bude prezentovaná na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je výnimočná spoločnosť venujúca sa oblasti predaja repasovanej výpočtovej techniky, hľadáme šikovného Obchodného manažéra / manažérku pre južné Maďarsko v segmente B2B. Vhodný kandidát pre túto pozíciu je akčný, komunikatívny so silným zmyslom pre obchod. Kandidát má pozitívny vzťah k výpočtovej technike a ekológia mu nie je ľahostajná.
Pozícia je vhodnejšia pre kandidátov z juhu Slovenska / pohraničných okresov, ale aj Maďarska s podmienkou ovládania slovenského jazyka. Práca vyžaduje cestovanie a je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska.
Vašou úlohou bude samostatná realizácia celého obchodného procesu a to:
- intenzívna akvizičná činnosť na dennej báze
- budovanie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi
- organizovanie stretnutí s konkurenčnými/novými zákazníkmi, za účelom
získavať prevádzky do portfólia spoločnosti
- starostlivosť o existujúcu sieť klientov
- hľadanie nových riešení na uspokojenie potrieb zákazníka
- obchodné zastrešovanie nových produktov a služieb
- navštevovanie obchodných partnerov
- pravidelné telefonické kontaktovanie obchodných partnerov
- plnenie obchodných plánov
- zabezpečovanie cenových ponúk
- ako aj dokončenie obchodu a odsledovanie dodávky a platby.
Pravidelne budete realizovať prezentácie u klientov a súčasťou Vašej práce bude denný reporting nadriadeným v stanovenom termíne. K dispozícii budete mať PC vybavenie, telefón a služobné vozidlo. Raz za štvrťrok absolvujete služobné cesty do sídla spoločnosti v Banskej Bystrici.
Ideálny kandidát má skúsenosti s predajom a má výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti. Je samostatný, zodpovedný a optimisticky ladený. Vie, že jeho osobný image je rovnako dôležitý ako jeho osobnostné schopnosti. Vie si organizovať svoj čas, je disciplinovaný, plní sľuby a je zameraný na dosiahnutie cieľov. Nechodí s problémami, ale s riešeniami.
Pozícia je vhodnejšia pre kandidátov z juhu Slovenska / pohraničných okresov, ale aj Maďarska s podmienkou ovládania slovenského jazyka. Práca vyžaduje cestovanie a je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska.
Vašou úlohou bude samostatná realizácia celého obchodného procesu a to:
- intenzívna akvizičná činnosť na dennej báze
- budovanie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi
- organizovanie stretnutí s konkurenčnými/novými zákazníkmi, za účelom
získavať prevádzky do portfólia spoločnosti
- starostlivosť o existujúcu sieť klientov
- hľadanie nových riešení na uspokojenie potrieb zákazníka
- obchodné zastrešovanie nových produktov a služieb
- navštevovanie obchodných partnerov
- pravidelné telefonické kontaktovanie obchodných partnerov
- plnenie obchodných plánov
- zabezpečovanie cenových ponúk
- ako aj dokončenie obchodu a odsledovanie dodávky a platby.
Pravidelne budete realizovať prezentácie u klientov a súčasťou Vašej práce bude denný reporting nadriadeným v stanovenom termíne. K dispozícii budete mať PC vybavenie, telefón a služobné vozidlo. Raz za štvrťrok absolvujete služobné cesty do sídla spoločnosti v Banskej Bystrici.
Ideálny kandidát má skúsenosti s predajom a má výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti. Je samostatný, zodpovedný a optimisticky ladený. Vie, že jeho osobný image je rovnako dôležitý ako jeho osobnostné schopnosti. Vie si organizovať svoj čas, je disciplinovaný, plní sľuby a je zameraný na dosiahnutie cieľov. Nechodí s problémami, ale s riešeniami.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti
• odborný a profesijný rast
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• dlhodobá spolupráca
• služobné vozidlo
• zamestnanecké výhody
• odborný a profesijný rast
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• dlhodobá spolupráca
• služobné vozidlo
• zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Spoločnosť je etablovaná na trhu s výpočtovou technikou takmer 20 rokov. Okrem Slovenska má svoju stabilnú klientelu aj v zahraničí. Svojou činnosťou sa snaží pre svojich klientov zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu výpočtovej techniky za prijateľné ceny. V spoločnosti vládne priateľská atmosféra podčiarknutá výbornými pracovnými podmienkami.
Spoločnosť je etablovaná na trhu s výpočtovou technikou takmer 20 rokov. Okrem Slovenska má svoju stabilnú klientelu aj v zahraničí. Svojou činnosťou sa snaží pre svojich klientov zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu výpočtovej techniky za prijateľné ceny. V spoločnosti vládne priateľská atmosféra podčiarknutá výbornými pracovnými podmienkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• minimálne 2-ročné skúsenosti v oblasti predaja
• znalosť obchodných procesov, obchodnej
komunikácie a schopnosti vytvárať vzťahy.
• znalosť maďarského jazyka slovom aj písmom
• znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom
• znalosť obchodných procesov, obchodnej
komunikácie a schopnosti vytvárať vzťahy.
• znalosť maďarského jazyka slovom aj písmom
• znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4039142
Dátum zverejnenia: 2.3.2021
2021-03-02
lokalita: Maďarsko, Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Odborný predajca Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac