Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technik nákupného oddelenia s AJ - výnimočná príležitosť
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 000 EUR/mesiacvýsledná mzda záleží od skúseností a predchádzajúcej praxe kandidáta
1 600 - 2 000 EUR/mesiacvýsledná mzda záleží od skúseností a predchádzajúcej praxe kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Technick nákupného oddelenia pre posilnenie tímu vo Viedni.
Náš klient je globálne úspešná obchodná spoločnosť v oblasti domácej a spotrebnej elektroniky.
Na tejto veľmi samostatnej pozícii bude vaša oblasť činnosti zahŕňať intenzívnu spoluprácu s oddeleniami nákupu, predaja a zákazníckej podpory so zreteľom na všetky technické otázky týkajúce sa produktov našich klientov.
Medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
- priebežná kontrola kvality výrobkov;
-spracovanie a objednávanie náhradných dielov a zodpovedajúceho skladu náhradných dielov;
- podpora technických popisov (manuálov) a podpora systému online služieb ;
- korešpondencia s rôznymi dodávateľmi v angličtine;
- rôzne ďalšie úlohy z iných oblastí na základe aktuálnych potrieb oddelenia.
Náš klient je globálne úspešná obchodná spoločnosť v oblasti domácej a spotrebnej elektroniky.
Na tejto veľmi samostatnej pozícii bude vaša oblasť činnosti zahŕňať intenzívnu spoluprácu s oddeleniami nákupu, predaja a zákazníckej podpory so zreteľom na všetky technické otázky týkajúce sa produktov našich klientov.
Medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
- priebežná kontrola kvality výrobkov;
-spracovanie a objednávanie náhradných dielov a zodpovedajúceho skladu náhradných dielov;
- podpora technických popisov (manuálov) a podpora systému online služieb ;
- korešpondencia s rôznymi dodávateľmi v angličtine;
- rôzne ďalšie úlohy z iných oblastí na základe aktuálnych potrieb oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Budete zamestnancom rakúskej spoločnosti.
- široké uplatnenie v prostredí rodinnej spoločnosti
- 13. a 14. plat
- dôchodkový systém podľa rakúskej legislatívy
- perspektívna a dlhodobá práca v úspešnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie a priateľský tím
- ďalšie výhody budú vybraným kandidátom predstavené na pohovore s našim klientom
- široké uplatnenie v prostredí rodinnej spoločnosti
- 13. a 14. plat
- dôchodkový systém podľa rakúskej legislatívy
- perspektívna a dlhodobá práca v úspešnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie a priateľský tím
- ďalšie výhody budú vybraným kandidátom predstavené na pohovore s našim klientom
Informácie o výberovom konaní
Životopis a motivačný list zasielajte iba v Angličtine.
Výberový proces pozostáva z minimálne 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u nášho klienta.
Výberový proces pozostáva z minimálne 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Náš klient je globálne úspešná obchodná spoločnosť v oblasti domácej a spotrebnej elektroniky.
Náš klient je globálne úspešná obchodná spoločnosť v oblasti domácej a spotrebnej elektroniky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
5
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme motivovaného kandidáta s ukončeným technickým vzdelaním a niekoľkoročnými odbornými skúsenosťami, najlepšie na podobnej pozícii.
Vyžadujú sa veľmi dobré znalosti angličtiny a MS Office. Nemecký jazyk je výhodou.
Vyžadujú sa veľmi dobré znalosti angličtiny a MS Office. Nemecký jazyk je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4034712
Dátum zverejnenia: 17.2.2021
2021-02-17
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Elektromechanik, Elektrotechnik, Office manager, Servisný technik, Technik Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac