Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka logistiky
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od úrovne schopností a skúseností kandidáta. Ďalšie bonusy budú do detailu prezentované na pohovore.
800 - 1 000 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od úrovne schopností a skúseností kandidáta. Ďalšie bonusy budú do detailu prezentované na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do príjemného tímu nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta /ku na pozíciu Referent/ka logistiky a malopredaja s miestom výkonu práce vo Vlkanovej.
Našim klientom je silná nadnárodná spoločnosť zaoberajúca sa predajom nerezového a hliníkového materiálu – oceľové plechy, trubky, profilová oceľ, hliníkové profily a iné.
Podstatou tejto pracovnej pozície je zabezpečenie prepravy tovaru k zákazníkom na dennej báze, spravovanie avizácie o preprave - komunikácia s prepravcami a objednávanie prepravy.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii bude patriť:
• zabezpečenie prepravy tovaru k zákazníkom na dennej báze
• pravovanie avizácie o preprave a komunikácia s prepravcami, objednávanie prepravy, príprava optimálneho trasovania
• kontakt zo zákazníkmi – malopredaj
• obsluha e-kasy a fakturácia
• vyhľadávanie nových možností a dodávateľov za účelom zníženia nákladov na prepravu
• spracovanie atestov ich evidencia a distribúcia zákazníkom
• zabezpečenie a jednotný formát baliacich predpisov a distribúcia na sklad
• abezpečenie fotodokumentácie balenia materiálu pred expedíciou - individuálne na základe nariadenia VR
• práca s podnikovým informačným systémom
• zodpovednosť za zverený majetok spoločnosti
• plnenie pokynov nadriadeného
• komunikuje s ostatnými oddeleniami a so zákazníkmi spoločnosti – ústretovo, vecne, profesionálne a bez emočného podfarbenia v komunikácii, bez akýchkoľvek poznámok, ktoré by sa mohli považovať za nevhodné v profesionálnej praxi, alebo ako urážajúce dôstojnosť človeka
• za každých okolností šíri dobré meno spoločnosti
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť kandidáta , ktorý už má skúsenosti na podobnej obchodno-výrobne zameranej pozícii, prípadne skúsenosti v oblasti podpory predaja, má silnú pro klientsku orientáciu a zmysel pre zodpovednosť.
Náš klient poskytne vybranému kandidátovi kompletné zaškolenie a poskytne mu všetky potrebné informácie pre výkon práce. Kandidát takisto absolvuje produktové školenie a podporou mu budú skúsení kolegovia, ako aj jeho priamy nadriadený ako v začiatkoch, tak aj počas ďalšieho pôsobenia.
Našim klientom je silná nadnárodná spoločnosť zaoberajúca sa predajom nerezového a hliníkového materiálu – oceľové plechy, trubky, profilová oceľ, hliníkové profily a iné.
Podstatou tejto pracovnej pozície je zabezpečenie prepravy tovaru k zákazníkom na dennej báze, spravovanie avizácie o preprave - komunikácia s prepravcami a objednávanie prepravy.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii bude patriť:
• zabezpečenie prepravy tovaru k zákazníkom na dennej báze
• pravovanie avizácie o preprave a komunikácia s prepravcami, objednávanie prepravy, príprava optimálneho trasovania
• kontakt zo zákazníkmi – malopredaj
• obsluha e-kasy a fakturácia
• vyhľadávanie nových možností a dodávateľov za účelom zníženia nákladov na prepravu
• spracovanie atestov ich evidencia a distribúcia zákazníkom
• zabezpečenie a jednotný formát baliacich predpisov a distribúcia na sklad
• abezpečenie fotodokumentácie balenia materiálu pred expedíciou - individuálne na základe nariadenia VR
• práca s podnikovým informačným systémom
• zodpovednosť za zverený majetok spoločnosti
• plnenie pokynov nadriadeného
• komunikuje s ostatnými oddeleniami a so zákazníkmi spoločnosti – ústretovo, vecne, profesionálne a bez emočného podfarbenia v komunikácii, bez akýchkoľvek poznámok, ktoré by sa mohli považovať za nevhodné v profesionálnej praxi, alebo ako urážajúce dôstojnosť človeka
• za každých okolností šíri dobré meno spoločnosti
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť kandidáta , ktorý už má skúsenosti na podobnej obchodno-výrobne zameranej pozícii, prípadne skúsenosti v oblasti podpory predaja, má silnú pro klientsku orientáciu a zmysel pre zodpovednosť.
Náš klient poskytne vybranému kandidátovi kompletné zaškolenie a poskytne mu všetky potrebné informácie pre výkon práce. Kandidát takisto absolvuje produktové školenie a podporou mu budú skúsení kolegovia, ako aj jeho priamy nadriadený ako v začiatkoch, tak aj počas ďalšieho pôsobenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca pre silnú a úspešnú medzinárodnú spoločnosť
• po skončení skúšobnej doby aj osobné ohodnotenie do výška 100Eur
• zaujímavá a rôznorodá práca s pevnou pracovnou dobou
• práca v stabilnom kolektíve s veľmi príjemnou atmosférou
• adaptácia na pracovnej pozícii zastrešená skúsenými kolegami
• stravné lístky a pitný režim
• teambuildingy a Vianočný večierok
• po skončení skúšobnej doby aj osobné ohodnotenie do výška 100Eur
• zaujímavá a rôznorodá práca s pevnou pracovnou dobou
• práca v stabilnom kolektíve s veľmi príjemnou atmosférou
• adaptácia na pracovnej pozícii zastrešená skúsenými kolegami
• stravné lístky a pitný režim
• teambuildingy a Vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je silná nadnárodná spoločnosť zaoberajúca sa predajom nerezového a hliníkového materiálu – oceľové plechy, trubky, profilová oceľ, hliníkové profily a iné.
Našim klientom je silná nadnárodná spoločnosť zaoberajúca sa predajom nerezového a hliníkového materiálu – oceľové plechy, trubky, profilová oceľ, hliníkové profily a iné.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
hutníctvo, maloobchod
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Elektronická pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Elektronická pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka so skúsenosťami, ktorý si vie prácu nielen organizovať, plánovať a kontrolovať, ale v prípade potreby má proaktívny prístup, vie prijímať rozhodnutia a prináša nové riešenia. Vie počúvať a rozmýšľa sám za seba.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4030242
Dátum zverejnenia: 5.2.2021
2021-02-05
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Odborný predajca, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac