Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci / Vedúca ekonomického oddelenia a Hlavný účtovník
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ ihneď
dohodou/ ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 000 EUR/mesiac1 600 - 2000 EUR/mesiac výsledná suma bude závisieť od úrovne seniority kandidáta
1 600 - 2 000 EUR/mesiac1 600 - 2000 EUR/mesiac výsledná suma bude závisieť od úrovne seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta/ - ku na pozíciu Hlavný účtovník a vedúci ekonomického oddelenia.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú a rýchlorastúcu obchodnú spoločnosť s PC technikou, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 15 rokov. Tovar nakupuje v rámci Európy, Ázie, Ameriky a následné obchodné aktivity realizuje v rámci strednej a východnej Európy.
Je veľmi dôležité, aby pracovník na tejto pozícii bol zorientovaný v DPH krajín, z ktorých sa nakupuje aj kde sa tovar predáva ( vrátane skúsenosti s INTRASTATOM). Očakávané sú aj skúsenosti s colným dlhom.
Súčasťou jeho práce bude aj finančný manažment tj. optimalizácia cash flow jednotlivých organizačných zložiek resp. sesterských firiem.
Mal by byť schopný pozrieť sa na proces financií a účtovníctva komplexne a z nadhľadu tj dodržať zákonné normy a súčasne navrhovať a implementovať postupy súvisiace s optimalizáciou.
V rámci jeho schopností sa očakáva že bude vedieť analyzovať tieto postupy, definovať ich prínosy ale aj riziká a vedieť ich prezentovať a obhájiť pri rozhodovaní o nich.
Je dôležité aby to bola samostatná, proaktívna ale aj otvorená a flexibilná osobnosť.
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s komplexným vedením účtovníctva (od otvorenia až po zatvorenie roka). Keďže pri svojej práci komunikuje aj so zahraničím, tomu zodpovedá aj požiadavka znalosti anglického jazyka.
Priamym nadriadeným bude jeden z majiteľov spoločnosti.
Táto pracovná pozícia
• bude mať na starosti metodiku podvojného účtovníctva
• bude zodpovedať za jeho úplné, včasné a správne vedenie.
• v rámci svojej práce bude kontrolovať a koordinovať prácu 3 účtovníčok
• bude zároveň ich oporou pri riešení zložitejších účtovných prípadov
• realizuje vykonávanie mesačnej a ročnej uzávierky, spracovávanie pravidelných výkazov, reportov a štatistík,
• spracúva a kontroluje daňové priznania, vrátane DPH
• je zodpovedná za komunikácia s bankou, leasingovou spoločnosťou a ostatnými úradmi štátnej a verejnej správy
• je zodpovedná za finančný controling spoločnosti
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú a rýchlorastúcu obchodnú spoločnosť s PC technikou, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 15 rokov. Tovar nakupuje v rámci Európy, Ázie, Ameriky a následné obchodné aktivity realizuje v rámci strednej a východnej Európy.
Je veľmi dôležité, aby pracovník na tejto pozícii bol zorientovaný v DPH krajín, z ktorých sa nakupuje aj kde sa tovar predáva ( vrátane skúsenosti s INTRASTATOM). Očakávané sú aj skúsenosti s colným dlhom.
Súčasťou jeho práce bude aj finančný manažment tj. optimalizácia cash flow jednotlivých organizačných zložiek resp. sesterských firiem.
Mal by byť schopný pozrieť sa na proces financií a účtovníctva komplexne a z nadhľadu tj dodržať zákonné normy a súčasne navrhovať a implementovať postupy súvisiace s optimalizáciou.
V rámci jeho schopností sa očakáva že bude vedieť analyzovať tieto postupy, definovať ich prínosy ale aj riziká a vedieť ich prezentovať a obhájiť pri rozhodovaní o nich.
Je dôležité aby to bola samostatná, proaktívna ale aj otvorená a flexibilná osobnosť.
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s komplexným vedením účtovníctva (od otvorenia až po zatvorenie roka). Keďže pri svojej práci komunikuje aj so zahraničím, tomu zodpovedá aj požiadavka znalosti anglického jazyka.
Priamym nadriadeným bude jeden z majiteľov spoločnosti.
Táto pracovná pozícia
• bude mať na starosti metodiku podvojného účtovníctva
• bude zodpovedať za jeho úplné, včasné a správne vedenie.
• v rámci svojej práce bude kontrolovať a koordinovať prácu 3 účtovníčok
• bude zároveň ich oporou pri riešení zložitejších účtovných prípadov
• realizuje vykonávanie mesačnej a ročnej uzávierky, spracovávanie pravidelných výkazov, reportov a štatistík,
• spracúva a kontroluje daňové priznania, vrátane DPH
• je zodpovedná za komunikácia s bankou, leasingovou spoločnosťou a ostatnými úradmi štátnej a verejnej správy
• je zodpovedná za finančný controling spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Na našom klientovi by sme radi vyzdvihli:
- stabilné postavenie na trhu, ktoré z tejto pracovnej pozície robí dlhodobo perspektívnu prácu,
- podporu odborného vzdelávania a rastu, prostredníctvom financovania odborných školení,
- zázemie silnej a dlhodobo úspešnej spoločnosti.
Ostatné výhody a benefity:
- priateľská atmosféra a dobrý kolektív,
- rôzne firemné akcie,
- prepracovaný odmeňovací a motivačný systém
- stabilné postavenie na trhu, ktoré z tejto pracovnej pozície robí dlhodobo perspektívnu prácu,
- podporu odborného vzdelávania a rastu, prostredníctvom financovania odborných školení,
- zázemie silnej a dlhodobo úspešnej spoločnosti.
Ostatné výhody a benefity:
- priateľská atmosféra a dobrý kolektív,
- rôzne firemné akcie,
- prepracovaný odmeňovací a motivačný systém
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi, ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú a rýchlorastúcu obchodnú spoločnosť s PC technikou, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 15 rokov.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú a rýchlorastúcu obchodnú spoločnosť s PC technikou, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 15 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3913343
Dátum zverejnenia: 18.5.2020
2020-05-18
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent audítora, Audítor, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac