Koordinátor interných projektov

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta na zaujímavú pracovnú pozíciu Koordinátor interných projektov.

Našim klientom je slovenská obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom kalamitnej guľatiny hlavne pre zahraničný trh.

Ide o novovytvorenú pracovnú pozíciu, s cieľom doplniť tím spolupracovníkov back office spoločnosti o plnohodnotného člena, ktorého úlohou bude pracovať na interných projektoch spoločnosti z pohľadu administrácie, koordinácie, analýzy funkčnosti, implementácie naprieč oddeleniami spoločnosti a smerom k dodávateľovi služieb.
Medzi hlavné činnosti, ktoré bude pozícia zastrešovať patrí najmä:
- Spolupráca s dodávateľom ERP systému pri analýze, testovaní funkčnosti, spracovaní podkladov pre implementáciu,
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami a spolupracovníkmi pri implementácii projektu,
- Sledovanie dodržiavania termínov stanovených v projekte,
- Koordinácia ďalších pridelených projektov,
- Iné administratívne činnosti podľa pokynov manažéra back office

Pracovná pozícia môže zaujať uchádzačov, ktorí majú skúsenosti s riadením projektov, zavádzaním IS, pracovali s rozsiahlejšími ERP systémami. Pozícia je určená pre uchádzačov, ktorí majú záujem sa ďalej vzdelávať, hľadajú stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho postupu v dynamicky sa rozvíjajúcej obchodnej spoločnosti so sídlom v Lučenci.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

mzdové ohodnotenie sa bude odvíjať od preukázaných schopností a odbornej praxe od 1100 € v hrubom

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilné zamestnanie v rozvíjajúcej sa spoločnosti,
- dobrá firemná klíma, otvorenosť a kolegialita pri riešení pracovných úloh,
- 13., 14. plat,
- ďalšie odborné a rozvojové školenia,
- flexibilný pracovný čas,
- rôzne formy mimomzdovej motivácie

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem, každý zaslaný životopis starostlivo posúdime.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2019 (ostáva ešte 38 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Etablovaná slovenská obchodná spoločnosť zameraná na obchod s guľatinou pre zahraničný trh.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovná pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má pozitívny vzťah k administratívnym činnostiam, má analytické a logické myslenie, dobré komunikačné zručnosti, asertívny prístup, vysokú mieru flexibility. Pri svojej práci uplatní excelentné znalosti práce s MS OFFICE - Excel, Access, znalosti práce v IS napr. SAP, znalosť AJ na úrovni B2.
Kolegovia ocenia schopnosť tímovej spolupráce, vysokú mieru kolegiality, lojalitu, presnosť a dôslednosť, proaktívny prístup pri riešení pracovných úloh.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o.
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
http://www.trigon-consulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Pinková
Tel.: +421948455252
E-mail: poslať životopis
ID: 3784639   Dátum zverejnenia: 11.10.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   mzdové ohodnotenie sa bude odvíjať od preukázaných schopností a odbornej praxe od 1100 € v hrubom