Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Oblastný manažér predaja pre oblasť Trenčianskeho kraja
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300€ brutto (po zaškolení) + podiely z predaja + kvartálne odmeny + ročná odmena + odmeny podľa počtu odpracovaných rokov + ďalšie benefity
1300€ brutto (po zaškolení) + podiely z predaja + kvartálne odmeny + ročná odmena + odmeny podľa počtu odpracovaných rokov + ďalšie benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti so vzťahovým manažmentom ? Vyhovujú Vám obchodné vzťahy v B2B segmente ?
Pôsobíte dlhodobo v obchode alebo službách a chcete zmeniť sektor pôsobenia ? Napíšte nám !
Pre nášho klienta hľadáme oblastného manažéra predaja, ktorý vie rokovať s majiteľmi malých a stredných firiem rovnako dobre ako s pozíciami senior manažérov vo veľkých spoločnostiach. Je pre neho samozrejmosťou plniť sľuby a riadiť si svoj čas. Chápe že monitoring jeho aktivít je dôležitý pre dosiahnutie efektívnosti. A je mu prirodzené osobne zrealizovať službu pre klienta od začiatku až do konca.
Naším klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov. Na Slovensku sú výhradným zástupcom najväčšej európskej firmy v ich výrobe. Vo svojom segmente sú jednotkou na trhu.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov a aj starostlivosť o vzťahy s existujúcimi klientmi. Pôsobiť budete v trenčianskom kraji – okresy Prievidza; Partizánske; Topoľčany, Bánovce nad Bebravou t.j. lokalite, ktorá nadväzuje na Vaše bydlisko. Za klientom vychádzate zo svojho home office. Stretnutia si organizujete sami a vypracúvate cenové ponuky riešení, ktoré skonzultujete s regionálnym servisným technikom. Vašim nadriadeným bude regionálny manažér a spolu aj s ďalšími kolegami budete súčasťou tímu obchodného úseku, ktorý riadi výkonný riaditeľ. S celým tímom sa stretnete raz mesačne, v sídle firmy.
Úspešný budete, keď vaši klienti budú dlhodobí odberatelia vašich služieb. Odmenou za váš úspech bude variabilná zložka mzdy a jej výpočet súvisí s dosiahnutým obratom.
Samozrejmosťou pre výkon práce je služobný automobil, mobil a notebook s pripojením na internet. Firma vám poskytne kvalifikované zaškolenie. Jeho súčasťou bude aj „učenie sa priamo v teréne „ u klientov, od starších kolegov. Po prvom mesiaci realizujete aktivity samostatne a súčasne pokračujete v zaúčaní. Firme veľmi záleží na stabilite a lojalite svojich zamestnancov a tomu zodpovedá aj systém vzdelávania, podpory ako aj motivácie, vrátane finančnej.
Vhodný kandidát je silná osobnosť, ktorá rada komunikuje s rôznymi typmi klientov a teší ju uzatvárať obchody. Je jej vlastné pýtať sa, rovnako ako aj počúvať a má schopnosť zvládať námietky. Je to pozitívny typ a nové obchody aj spokojnosť klientov sú pre ňu „ hnacím motorom“. Vyznačuje sa samostatnosťou, rozvahou, je schopná prevziať zodpovednosť a robiť rozhodnutia. Rešpektuje kompetencie aj ciele. Nekonfliktnosť, transparentnosť a konštruktívnosť sú tiež očakávané vlastnosti.
Pôsobíte dlhodobo v obchode alebo službách a chcete zmeniť sektor pôsobenia ? Napíšte nám !
Pre nášho klienta hľadáme oblastného manažéra predaja, ktorý vie rokovať s majiteľmi malých a stredných firiem rovnako dobre ako s pozíciami senior manažérov vo veľkých spoločnostiach. Je pre neho samozrejmosťou plniť sľuby a riadiť si svoj čas. Chápe že monitoring jeho aktivít je dôležitý pre dosiahnutie efektívnosti. A je mu prirodzené osobne zrealizovať službu pre klienta od začiatku až do konca.
Naším klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov. Na Slovensku sú výhradným zástupcom najväčšej európskej firmy v ich výrobe. Vo svojom segmente sú jednotkou na trhu.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov a aj starostlivosť o vzťahy s existujúcimi klientmi. Pôsobiť budete v trenčianskom kraji – okresy Prievidza; Partizánske; Topoľčany, Bánovce nad Bebravou t.j. lokalite, ktorá nadväzuje na Vaše bydlisko. Za klientom vychádzate zo svojho home office. Stretnutia si organizujete sami a vypracúvate cenové ponuky riešení, ktoré skonzultujete s regionálnym servisným technikom. Vašim nadriadeným bude regionálny manažér a spolu aj s ďalšími kolegami budete súčasťou tímu obchodného úseku, ktorý riadi výkonný riaditeľ. S celým tímom sa stretnete raz mesačne, v sídle firmy.
Úspešný budete, keď vaši klienti budú dlhodobí odberatelia vašich služieb. Odmenou za váš úspech bude variabilná zložka mzdy a jej výpočet súvisí s dosiahnutým obratom.
Samozrejmosťou pre výkon práce je služobný automobil, mobil a notebook s pripojením na internet. Firma vám poskytne kvalifikované zaškolenie. Jeho súčasťou bude aj „učenie sa priamo v teréne „ u klientov, od starších kolegov. Po prvom mesiaci realizujete aktivity samostatne a súčasne pokračujete v zaúčaní. Firme veľmi záleží na stabilite a lojalite svojich zamestnancov a tomu zodpovedá aj systém vzdelávania, podpory ako aj motivácie, vrátane finančnej.
Vhodný kandidát je silná osobnosť, ktorá rada komunikuje s rôznymi typmi klientov a teší ju uzatvárať obchody. Je jej vlastné pýtať sa, rovnako ako aj počúvať a má schopnosť zvládať námietky. Je to pozitívny typ a nové obchody aj spokojnosť klientov sú pre ňu „ hnacím motorom“. Vyznačuje sa samostatnosťou, rozvahou, je schopná prevziať zodpovednosť a robiť rozhodnutia. Rešpektuje kompetencie aj ciele. Nekonfliktnosť, transparentnosť a konštruktívnosť sú tiež očakávané vlastnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracujete pre firmu, ktorá je jednotkou na trhu vo svojom segmente
- máte flexibilitu v organizovaní pracovného dňa
- práca je dynamická a spoznávate denne nových ľudí
- pracujete pre spoločnosť ktorá si váži lojálnych zamestnancov a oceňuje ich
vernostným príspevkom
- organizovanie teambuildingových akcií je samozrejmosťou
- máte flexibilitu v organizovaní pracovného dňa
- práca je dynamická a spoznávate denne nových ľudí
- pracujete pre spoločnosť ktorá si váži lojálnych zamestnancov a oceňuje ich
vernostným príspevkom
- organizovanie teambuildingových akcií je samozrejmosťou
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov.
Našim klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3582283
Dátum zverejnenia: 20.1.2019
2019-01-20
lokalita: Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Finančný poradca, Obchodný zástupca, Úverový špecialista, Vzťahový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300€ brutto (po zaškolení) + podiely z predaja + kvartálne odmeny + ročná odmena + odmeny podľa počtu odpracovaných rokov + ďalšie benefity