Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupu
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Zvolen, okres Žiar nad Hronom
Banskobystrický kraj, okres Zvolen, okres Žiar nad Hronom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa možnosti | dohodou
podľa možnosti | dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Referent nákupu, s miestom výkonu práce v Žiari nad Hronom.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá distribúciou veterinárnych liečiv a veterinárnych krmív. Na slovenskom trhu pôsobí 25 rokov a počas tohto obdobia si vybudovala významné postavenie vo svojej oblasti. Zákazníkmi spoločnosti sú veterinárni lekári, chovatelia, a predajne s potrebami pre zvieratá.
Referent nákupu na tejto pozícii priamo realizuje nákup zdravotníckeho materiálu a tovaru od dodávateľov, ktorý je následne určený na ďalší predaj. Nákup uskutočňuje na základe údajov z informačného systému o aktuálnom stave zásob, alebo podľa potrieb obchodných zástupcov spoločnosti, s ktorými úzko spolupracuje. Jeho úlohou je zabezpečiť a udržať optimálne množstvo zásob tovaru a materiálu na sklade.
Referent nákupu spolupracuje predovšetkým s existujúcimi dodávateľmi, ale v prípade špecifickej požiadavky zo strany zákazníka vyhľadáva nových dodávateľov a analyzuje ponuky.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- objednávanie materiálu a tovaru od dodávateľov,
- zabezpečenie logistiky objednaného tovaru (vyzdvihnutie tovaru, prepravné služby),
- sledovanie zákaziek a dohliadanie na termínové plnenie jednotlivých dodávok,
- riešenie prípadných reklamácií s dodávateľmi,
- evidencia faktúr v informačnom systéme.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť ako skúseného referenta nákupu tak aj absolventa, ktorý pracuje s excelom na pokročilej úrovni, je ochotný ďalej sa vzdelávať a dokáže sa dohovoriť v anglickom jazyku aspoň písomnou formou.
Náš klient poskytne vhodnému kandidátovi potrebné zaškolenie, v rámci ktorého sa zoznámi s fungovaním spoločnosti, s používaným informačným systémom, s dodávateľmi, s produktami a pod. Počas školiaceho obdobia mu bude nápomocný tak priamy nadriadený, ako aj skúsení kolegovia, ktorí pôsobia na rovnakej pozícii a naučia ho všetko potrebné.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá distribúciou veterinárnych liečiv a veterinárnych krmív. Na slovenskom trhu pôsobí 25 rokov a počas tohto obdobia si vybudovala významné postavenie vo svojej oblasti. Zákazníkmi spoločnosti sú veterinárni lekári, chovatelia, a predajne s potrebami pre zvieratá.
Referent nákupu na tejto pozícii priamo realizuje nákup zdravotníckeho materiálu a tovaru od dodávateľov, ktorý je následne určený na ďalší predaj. Nákup uskutočňuje na základe údajov z informačného systému o aktuálnom stave zásob, alebo podľa potrieb obchodných zástupcov spoločnosti, s ktorými úzko spolupracuje. Jeho úlohou je zabezpečiť a udržať optimálne množstvo zásob tovaru a materiálu na sklade.
Referent nákupu spolupracuje predovšetkým s existujúcimi dodávateľmi, ale v prípade špecifickej požiadavky zo strany zákazníka vyhľadáva nových dodávateľov a analyzuje ponuky.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- objednávanie materiálu a tovaru od dodávateľov,
- zabezpečenie logistiky objednaného tovaru (vyzdvihnutie tovaru, prepravné služby),
- sledovanie zákaziek a dohliadanie na termínové plnenie jednotlivých dodávok,
- riešenie prípadných reklamácií s dodávateľmi,
- evidencia faktúr v informačnom systéme.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť ako skúseného referenta nákupu tak aj absolventa, ktorý pracuje s excelom na pokročilej úrovni, je ochotný ďalej sa vzdelávať a dokáže sa dohovoriť v anglickom jazyku aspoň písomnou formou.
Náš klient poskytne vhodnému kandidátovi potrebné zaškolenie, v rámci ktorého sa zoznámi s fungovaním spoločnosti, s používaným informačným systémom, s dodávateľmi, s produktami a pod. Počas školiaceho obdobia mu bude nápomocný tak priamy nadriadený, ako aj skúsení kolegovia, ktorí pôsobia na rovnakej pozícii a naučia ho všetko potrebné.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre úspešnú a stabilnú slovenskú spoločnosť,
- pracovná pozícia s dlhodobou perspektívou,
- možnosť kariérneho rastu,
- finančná odmena v prípade nulovej absencie v rámci každého štvrťroka,
- možnosť čerpania náhradného voľna za odpracované nadčasy,
- zabezpečenie vzdelávacích kurzov a školení zamestnávateľom,
- 13.plat v závislosti od hospodárskeho výsledku,
- flexibilná pracovná doba,
- príspevok na stravu nad rámec zákona,
- rôzne teambuildingy a firemné akcie,
- ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore s naším klientom.
- pracovná pozícia s dlhodobou perspektívou,
- možnosť kariérneho rastu,
- finančná odmena v prípade nulovej absencie v rámci každého štvrťroka,
- možnosť čerpania náhradného voľna za odpracované nadčasy,
- zabezpečenie vzdelávacích kurzov a školení zamestnávateľom,
- 13.plat v závislosti od hospodárskeho výsledku,
- flexibilná pracovná doba,
- príspevok na stravu nad rámec zákona,
- rôzne teambuildingy a firemné akcie,
- ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore s naším klientom.
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá distribúciou veterinárnych liečiv a veterinárnych krmív. Na slovenskom trhu pôsobí 25 rokov a počas tohto obdobia si vybudovala významné postavenie vo svojej oblasti. Zákazníkmi spoločnosti sú veterinárni lekári, chovatelia, a predajne s potrebami pre zvieratá.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá distribúciou veterinárnych liečiv a veterinárnych krmív. Na slovenskom trhu pôsobí 25 rokov a počas tohto obdobia si vybudovala významné postavenie vo svojej oblasti. Zákazníkmi spoločnosti sú veterinárni lekári, chovatelia, a predajne s potrebami pre zvieratá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3274752
Dátum zverejnenia: 21.3.2018
2018-03-21
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Zvolen, okres Žiar nad Hronom Pozícia: Nákupca, Obchodný referent, Referent odbytu, Skladník, Vedúci nákupu Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou